big power meet 2017

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
dickdale
Posts: 105
Joined: Wed Jan 17, 2007 12:14 pm

Re: big power meet 2017

Post by dickdale »

Idd veel werkzaamheden in Duitsland. En reken er maar op dat die Duitser geen omleiding aangeven zoals wij hier gewend zijn. Je wordt de snelweg afgeleid en daarna mag je het zelf uitzoeken.

Veel plezier!
Wilf
Posts: 10555
Joined: Sun May 30, 2004 4:22 pm

Re: big power meet 2017

Post by Wilf »

Ik heb een goede (offline) navigatie op de telefoon met Duitsland, Zweden en Denemarken gedownload, én data is tegenwoordig normale prijs door de EU, dus de weg niet kwijtraken en omrijden om de files komt dit keer helemaal goed.
Wilf
Posts: 10555
Joined: Sun May 30, 2004 4:22 pm

Re: big power meet 2017

Post by Wilf »

Gereden via Zwolle, Coevorden, Leer, Westerstede, Stadland, Bremerhaven, Glückstadt, Itzehoe, Rendsburg (overnachtingsplaats). Inderdaad zijn ze niet zo scheutig met omleidingen aangeven dus ergens tussen Bremerhaven en Glückstadt was het extra plattelandswegen op maar het was wel te gek. Niet al de bekende (snel)wegen gezien, nul files, prachtige oude dorpjes et cetera gezien. Wel een aanrader. In kilometers is het korter, in tijd not so much… Maar we hebben de tijd.
Wilf
Posts: 10555
Joined: Sun May 30, 2004 4:22 pm

Re: big power meet 2017

Post by Wilf »

Veel Nederlanders dit jaar!
SRB12
Posts: 840
Joined: Fri Feb 08, 2013 12:54 am

Re: big power meet 2017

Post by SRB12 »

Dit is wel iets wat nu op mijn wensenlijstje staat :D Wanneer de mijne weer eens klaar is, wil ik er ook naar toe.
Post Reply