Aaldering Brummen

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
Post Reply
MarkV
Posts: 578
Joined: Sat Jan 26, 2008 3:40 pm

Aaldering Brummen

Post by MarkV »

Aaldering heeft een prachtig pand maar de aangeboden waar doet mij regelmatig de wenkbrauwen fronsen;
Zo bieden ze nu een 1973 Mustang convertible aan voor €22500 (ex.kenteken vermoedelijk) met 14720km, desondanks ziet het interieur er matig uit en zit er een scheur in de bekleding van de bestuurdersstoel. De bekleding is volgens Aaldering ''leder/stof'' maar is natuurlijk gewoon skai, op zich niks mis mee overigens.
Image[/URL][/img]

Belangrijker: in de advertentietekst wordt beweert ''De auto staat nog geheel in zijn eerste lak, zeer uniek!'' terwijl men niet eens de moeite heeft genomen om voor het overspuiten de spiegel te demonteren, er is gewoon over het rubber en de schroeven heen gespoten, een typisch Amerikaanse paintjob:
Image[/URL][/img]

In de advertentie staat tevens: ''De carrosserie is gaaf, solide en heeft goede passingen.'' Goede passingen?
Image[/URL][/img]

Ik wil best geloven dat het een goede Mustang is waar (wil je 'm echt mooi hebben) nog aardig wat aan moet gebeuren maar de prijs is zoals gebruikelijk bij Aaldering aan de zeer forse kant.
De laatste dooddoener: ''TOP origineel exemplaar, in deze conditie haast onvindbaar!'' Sure.
peeet
Posts: 132
Joined: Mon Feb 19, 2007 8:57 pm

Re: Aaldering Brummen

Post by peeet »

Ach ja de gallery van Nico aaldering te brummen ,staan wel meer gebakjes voor te veel geld!
grandmaster n
Posts: 392
Joined: Thu Jun 09, 2011 8:29 pm

Re: Aaldering Brummen

Post by grandmaster n »

Die radio en de speakers!!!
Niet eens netjes gemonteerd

gr
sjak_brak
oppressing the masses
Posts: 30956
Joined: Thu Jul 22, 2004 11:04 am

Re: Aaldering Brummen

Post by sjak_brak »

MarkV wrote: Fri Mar 03, 2017 6:01 pm Zo bieden ze nu een 1973 Mustang convertible aan voor €22500 (ex.kenteken vermoedelijk) met 14720km, desondanks ziet het interieur er matig uit en zit er een scheur in de bekleding van de bestuurdersstoel. De bekleding is volgens Aaldering ''leder/stof'' maar is natuurlijk gewoon skai, op zich niks mis mee overigens.
Waarschijnlijk al een keer klokje rond gegaan, of heeft deze wagen een 6-cijferige odometer? (kan me herinneren dat zowat al mn oude us-hokken een 5-cijferige hadden)

MarkV wrote: Fri Mar 03, 2017 6:01 pmIn de advertentie staat tevens: ''De carrosserie is gaaf, solide en heeft goede passingen.'' Goede passingen?
mja pasvorm bij US-hokken is af fabriek al niet altijd heel geweldig, en zeker bij een convertible kan het nog eens wat inzakken e.d. Maar evengoed, om het dan speciaal uit te lichten als een pluspunt van de wagen :?:

Sowieso heb ik bij die toko eerder het idee dat ze mikken op een clientele die een keer een oldtimer gaat kopen op een zaterdamiddag ipv een keer te gaan golfen, en niet zozeer op mensen met verstand van zaken.
MarkV
Posts: 578
Joined: Sat Jan 26, 2008 3:40 pm

Re: Aaldering Brummen

Post by MarkV »

Sowieso heb ik bij die toko eerder het idee dat ze mikken op een clientele die een keer een oldtimer gaat kopen op een zaterdagmiddag ipv een keer te gaan golfen, en niet zozeer op mensen met verstand van zaken.
Ja die indruk maakt het zeker, verbazingwekkend dat dat genoeg is om de zaak incl. personeel te laten draaien!
Een leuk middagje uit is het zeker want er staat veel moois en de showroom is misschien wel de meest sfeervolle in Nederland, maar dat is tevens de valkuil; het blijven handelaars die zich niet schamen voor een leugentje meer of minder.
Wilf
Posts: 10555
Joined: Sun May 30, 2004 4:22 pm

Re: Aaldering Brummen

Post by Wilf »

Als je af en toe een auto met €20.000 winst kan verkopen en je af en toe geld krijgt van een commerciële zender dan hou je het wel vol.
gert
Posts: 3742
Joined: Sun Mar 28, 2004 7:03 pm

Re: Aaldering Brummen

Post by gert »

zo zijn er nog veel meer van dit soort handelaartjes, wat te denken van een fantast als La Salle?
takel
Mogelijke Moderator
Posts: 1295
Joined: Sun May 19, 2013 9:34 am

Re: Aaldering Brummen

Post by takel »

Zou hij er geld voor krijgen om op tv te komen?

Ik denk dat hij er eerder voor moet betalen of vergis ik mij?
sjak_brak
oppressing the masses
Posts: 30956
Joined: Thu Jul 22, 2004 11:04 am

Re: Aaldering Brummen

Post by sjak_brak »

Bij RTL is de grens tussen een informatief programma en een "advertorial" sowieso wel vaker schimmig. Daarnaast heeft ie misschien gewoon vriendjes op de juiste plekken.

Neemt niet weg dat ik hem wel heel leuk en enthousiast vind vertellen over de wagens. En soms heeft hij echt wel bijzondere dingen, zo was ie een keer met een Monteverdi op tv.

Maar goed, op tv is natuurlijk iets anders dan naast de auto staan in de showroom :)
Wilf
Posts: 10555
Joined: Sun May 30, 2004 4:22 pm

Re: Aaldering Brummen

Post by Wilf »

Ik vind hem op tv ook erg enthousiast en leuk overkomen, de link tussen dit topic en die man op tv is ook lichtelijk cognitief dissonant, maar het zij zo.

Omdat hij veel assets heeft verwacht ik dat hij betaald krijgt, dit in tegenstelling tot mensen die bijvoorbeeld hun lichaam of kunnen delen (Idols, Lelijke eendjes, beste idee van NL, ninja-gedoe); dan moet je je winst betalen.
MarkV
Posts: 578
Joined: Sat Jan 26, 2008 3:40 pm

Re: Aaldering Brummen

Post by MarkV »

de link tussen dit topic en die man op tv is ook lichtelijk cognitief dissonant
Nou, niet echt, charmante mooipraterij en praten, dat doet 'ie graag en enthousiast. Had vroeger (oude pand Aaldering classic & sportscars waar nu de opknappertjes staan) de reputatie van sjacheraartje maar zal daar niet verder over uitweiden.
Ik heb 'm een paar keer persoonlijk ontmoet, het is een gladde jongen.
Ze verkopen tegenwoordig 500 auto's per jaar (=veel export), dus een imponerend pand en entourage maakt blijkbaar een hoop goed.
Ik kom er een paar keer per jaar (want woon dichtbij) en verbaas me dan elke keer weer over de matige staat en de hoge prijzen van de aangeboden automobielen. De ware staat komt zelden overeen met de beschrijving (en prijs) in de advertenties.
Op de 2e etage staan altijd enkele echt (en zeker ook mooie) bijzondere auto's, vaak zeldzame exoten en daar wordt voor betaald wat de gek er voor geeft (véél).
Maar dan heb je wel zekerheid want, zei Nico ooit letterlijk tegen me, ''garantie kan ik niet geven op oude auto's maar als bijvoorbeeld de accu stuk gaat laat ik je niet in de kou staan!'' :D
Post Reply