Zelfde Pick up als ik heb

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
FritsVrolijk
Posts: 1671
Joined: Sat May 06, 2017 7:19 pm

Re: Zelfde Pick up als ik heb

Post by FritsVrolijk »

Dank je dan ga ik eens even kijken maar wat is SNC zegt me niks verder

En de kleur mijn vriendin is er niet blij mee ik vindt het echt een mooie kleur .Straks de polijstmachine er op en tis weer als nieuw

Fijne Zondag
grandmaster n
Posts: 392
Joined: Thu Jun 09, 2011 8:29 pm

Re: Zelfde Pick up als ik heb

Post by grandmaster n »

SNC = Saturday Night Cruise. meeting elke maand in Den Haag.
Meer info @ http://www.v8meetings.nl

gr
FritsVrolijk
Posts: 1671
Joined: Sat May 06, 2017 7:19 pm

Re: Zelfde Pick up als ik heb

Post by FritsVrolijk »

Bedankt nu weet ik waar ik kijken moet

Misschien tot ziens


Mvg Frits
FritsVrolijk
Posts: 1671
Joined: Sat May 06, 2017 7:19 pm

Re: Zelfde Pick up als ik heb

Post by FritsVrolijk »

Ben ik nou echt de enige hier met dit model


Zou wel mooi zijn hoe minder er rond rijden hoe leuker .Maar ff een upje bij deze
Jan Bee
Posts: 76
Joined: Tue Oct 08, 2013 8:43 am

Re: Zelfde Pick up als ik heb

Post by Jan Bee »

Beetje laat, maar ik heb ongeveer zo iets. Een chevrolet 1972 suburban. Valt ook in de bouwserie 1967-1972.
Door het gezeik met FB (fotobucket) kan ik even geen plaatje uploaden.

Jan
FritsVrolijk
Posts: 1671
Joined: Sat May 06, 2017 7:19 pm

Re: Zelfde Pick up als ik heb

Post by FritsVrolijk »

Oke dan nog een gevonden


Hoe rijd deze Pick up eigenlijk heb er zelf nog geen meter mee gereden geen kenteken nog


Wel is het wat krap achter het stuur heb geen origineel stuur maar een met drie spaken dus dat gaan we ook nog veranderen

Heb jij er ook een 454 blok in hangen of alles nog origineel

Merk wel nu de motor wat vaker heeft gelopen hij beter begint te lopen minder schudden

Hoop deze week mijne klaar te hebben voor de RDW dan hebben we dat gezeur ook maar gehad


Ben benieuwd naar een foto van jou Truck


Bedankt voor je antwoord


Mvg Frits
Jan Bee
Posts: 76
Joined: Tue Oct 08, 2013 8:43 am

Re: Zelfde Pick up als ik heb

Post by Jan Bee »

Heb wel een vriendje met een 71er Chevrolet c20 longhorn pick-up met voor schroefveren en achter bladveren. Cabine is inderdaad beetje krap. Kleiner stuurtje helpt wel. Speelt minder bij mijn Suburban omdat aanpassing mogelijk is door stoelenrijen naar achteren te plaatsen. Althans zo heb ik het gedaan om mijn 2 meter lengte kwijt te kunnen. Beiden hebben een small block (350 cui) met een 400 th automaat.
Ik heb gewoon een C10 met rondom schroefveren en instelbare schokbrekers van Rancho. Deint nauwelijks en stuurt strak (wel alle stuurkogels en draagarmkogels vervangen en zeer regelmatig doorsmeren), ook met een 1600 kg zware caravan erachter. En beiden op lpg.
Staat een plaatje bij de leden van de Haagse Cruisebrothers. Eigenaar:Jan.

Veel plezier met je auto!
FritsVrolijk
Posts: 1671
Joined: Sat May 06, 2017 7:19 pm

Re: Zelfde Pick up als ik heb

Post by FritsVrolijk »

Bedankt Jan Bee

Ga het originele stuur ook weer helemaal opknappen spullen zijn onderweg om de scheuren netjes dicht te maken

De automaat in mijn Pick up is dezelfde als jij hebt hoop dat het goed werkt met een 454 dat schijnt toch wel een blok met veel koppel te zijn ben benieuwd hoe dat van zijn plek komt straks

Verder heb ik voor en achter veren en schokbrekers en gelukkig schijfremmen voor en achter serieuze rem schoenen dus dat moet in theorie goed remmen en veren

Zal een op de site van Cruisebrothers kijken naar de voorraat Automobielen

En mocht mijn Pick up niet echt top rijden ik geniet toch meer van het sleutelen dan van het rond rijden dus ook dat is geen probleem


Verlopig nog genoeg te kopen en te sleutelen hier


Jij ook veel plezier met je auto


Mvg Frits
Post Reply