problemen met photobucket plaatsen foto's (Fixed, soort van...)

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
BigBlockMopar
Crowd control
Posts: 13063
Joined: Mon Feb 02, 2004 3:39 pm

Re: problemen met photobucket plaatsen foto's (Fixed, soort van...)

Post by BigBlockMopar »

Alleen bestanden van 3KB en groter zijn gefixed, de meeste avatars zijn kleiner dan dat.
Alles in 1 keer downloaden lukt niet. Sowieso gaat het weer downloaden van je eigen meuk van de PhotoFuckers website niet echt soepel.
Wilf
Posts: 10555
Joined: Sun May 30, 2004 4:22 pm

Re: problemen met photobucket plaatsen foto's (Fixed, soort van...)

Post by Wilf »

Kostte me een halve dag… moest echt foto voor foto.
BigBlockMopar
Crowd control
Posts: 13063
Joined: Mon Feb 02, 2004 3:39 pm

Re: problemen met photobucket plaatsen foto's (Fixed, soort van...)

Post by BigBlockMopar »

Kreeg vandaag een email van PhotoFuckups. Er is blijkbaar toch iemand wakker geworden daar over hun hufteractie van vorig jaar.
Nu zou je nog maar $120 per jaar hoeven te betalen om weer foto's te mogen plaatsen... :lol:
Voor een deel van dat bedrag kan je zelf ook webhosting regelen en je foto's daarvanaf plaatsen. Lekker alles in eigen beheer, geen mogelijk toekomstig gekloot met een duidelijk bewezen onbetrouwbare 'dienstverlening'.
Wilf
Posts: 10555
Joined: Sun May 30, 2004 4:22 pm

Re: problemen met photobucket plaatsen foto's (Fixed, soort van...)

Post by Wilf »

Nou, een eigen website kan ook kut zijn. Na 14 jaar verkocht Prepaidwebhost doodleuk al mijn sites door naar Infralutions. Alles kwijt; sites, gegevens, mail.
BigBlockMopar
Crowd control
Posts: 13063
Joined: Mon Feb 02, 2004 3:39 pm

Re: problemen met photobucket plaatsen foto's (Fixed, soort van...)

Post by BigBlockMopar »

Het missen van een eigen backup van je website is eigenlijk een user-error.
Maar zoiets leer je pas zodra het te laat is helaas.
68 Cougar
Posts: 1340
Joined: Sun Jun 08, 2008 10:08 am

Re: problemen met photobucket plaatsen foto's (Fixed, soort van...)

Post by 68 Cougar »

In ieder geval m'n avatar weten te redden. :roll:

Herman, bedankt voor de tip. :thumbs: ;)
Texas Boy
Posts: 7741
Joined: Mon Oct 20, 2008 4:12 pm

Re: problemen met photobucket plaatsen foto's (Fixed, soort van...)

Post by Texas Boy »

Wilf wrote: Thu Jan 04, 2018 8:27 pm Nou, een eigen website kan ook kut zijn. Na 14 jaar verkocht Prepaidwebhost doodleuk al mijn sites door naar Infralutions. Alles kwijt; sites, gegevens, mail.
Fijn bedrijf dat Prepaidwebhost, eigenaar heeft mij mijn of meer bedreigt met een rechtszaak, wat een loser was dat.
Wilf
Posts: 10555
Joined: Sun May 30, 2004 4:22 pm

Re: problemen met photobucket plaatsen foto's (Fixed, soort van...)

Post by Wilf »

Oplichter eerste klas.
Texas Boy
Posts: 7741
Joined: Mon Oct 20, 2008 4:12 pm

Re: problemen met photobucket plaatsen foto's (Fixed, soort van...)

Post by Texas Boy »

Toen ik ging verhuizen deze reactie: Uw reactie is teleurstellend, maar wel typerend voor een bepaald type klant. Heel wat jaren daar gezeten met diverse domeinen.
BigBlockMopar
Crowd control
Posts: 13063
Joined: Mon Feb 02, 2004 3:39 pm

Re: problemen met photobucket plaatsen foto's (Fixed, soort van...)

Post by BigBlockMopar »

Een hoop van die budget-webhosters zijn een soort van gefrustreerde zolderkamer-pubertjes die het totaal niet kunnen hebben dat iemand zomaar op wil stappen. Ze gaan soms dan allerlei barrières opwerpen om het vertrek zo moeilijk mogelijk te maken.

Mijn eerste 'kennismaking' met webhosting was ook via een oplichter (FlitsHosting, W. Wallaard) die bestelde domeinnamen op z'n eigen naam registreerde, ipv de klant z'n NAW.
Daarnaast verhuisde hij (noodgedwongen) telkens zijn hele klantenbestand met alle websites van de ene server-aanbieder naar de andere, om daar ook vervolgens de facturen niet te betalen.
Ik had via hem mijn huidige website-domeinnaam geregistreerd, maar na een 3e verhuizing aan zijn kant kon ik niet eens meer bij m'n site. De domeinnaam verhuizen was er ook niet bij want de hufter reageerde ook niet meer op verhuisverzoeken.
Heb een jaar geduld moeten hebben totdat de domeinnaam weer vrij kwam. Gelukkig liet hij deze verlopen zodat ik 'm snel weer kon zelf registreren en niet alsnog kwijt zou zijn aan een andere domeinnaamhandelaar.
Zo ben ik uiteindelijk zelf maar domeinnamen gaan registreren voor anderen ook want zo'n geintje wil je niet nog eens meemaken.
Later ben ik terloops ook zelf webhosting aan gaan bieden met eigen VPS-server.
Nick_nl
Posts: 1533
Joined: Sat Nov 13, 2010 5:44 pm

Re: problemen met photobucket plaatsen foto's (Fixed, soort van...)

Post by Nick_nl »

Zelf heb ik al jaren een eigen domein naam met een klein beetje web ruimte. Juist exact om deze zaken te voorkomen.
ik meen 43 euro / jaar.
Post Reply