Beter milieu met USA oldtimer?

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
Wilf
Posts: 10555
Joined: Sun May 30, 2004 4:22 pm

Re: Beter milieu met USA oldtimer?

Post by Wilf »

Nou lithium is één van de minst zeldzame metalen op aarde en wind, zon en energieopslag (batterijen, aardwarmte, putgewichten) zijn echt wel de toekomst.

Je moet jezelf niks wijsmaken dat je de aarde een dienst bewijst om met die ouwe zooi te rijden. Beter is helemaal niet te rijden. Maar dan is het leven gewoon saai en niet compleet.
FritsVrolijk
Posts: 1671
Joined: Sat May 06, 2017 7:19 pm

Re: Beter milieu met USA oldtimer?

Post by FritsVrolijk »

Nee slurp bakken zijn alleen voor de rijken


Die mogen zonder enige vorm van schaamte de aardkloot verzieken met hun slurp bakken vliegtuigen plezier bootjes etc etc
muddy bandit
Posts: 659
Joined: Fri Feb 07, 2014 11:24 pm

Re: Beter milieu met USA oldtimer?

Post by muddy bandit »

Ik ben er heel gemakkelijk in: een beter milieu begint bij jezelf en niet bij het anderen dwingen... en de auto is slechts een heel klein onderdeel van de totale milieuproblematiek, er zijn zat andere dingen waar je het milieu ook mee kunt sparen.
Zo heb ik nog nooit in een vliegtuig gezeten, maar dat is voor mij nog geen reden om anderen ook maar uit een vliegtuig te houden.
Wilf
Posts: 10555
Joined: Sun May 30, 2004 4:22 pm

Re: Beter milieu met USA oldtimer?

Post by Wilf »

Kinderen, vliegen, vlees eten, allemaal behoorlijk meer vervuilend dan auto rijden. Als je dat laat ben je al lekker op weg.
SRB12
Posts: 839
Joined: Fri Feb 08, 2013 12:54 am

Re: Beter milieu met USA oldtimer?

Post by SRB12 »

Het doet ook een beetje zwart/wit aan. Je bent al bewust bezig door anders te eten, te recylcen enz. Alsof dat allemaal teniet wordt gedaan omdat je een oude auto rijdt. Het is zo toch beter dan wanneer je helemaal niets doet? Dus ik zou me er niet te druk om maken. Net alsof je alleen mag recyclen als je die auto ook weg doet, maar er ook een middenweg.
FritsVrolijk
Posts: 1671
Joined: Sat May 06, 2017 7:19 pm

Re: Beter milieu met USA oldtimer?

Post by FritsVrolijk »

Ach ja de Amerikanen schijten als sins we auto kunnen rijden op het milieu En dat doen ze nu nog vraag maar aan Trump en de gemiddelde Amerikaan die een auto heeft die 1 op un emmer loopt

Of aan de Duitsers die gewoon zo hard mogen rijden als ze willen met hun dikke BMW
Texas Boy
Posts: 7741
Joined: Mon Oct 20, 2008 4:12 pm

Re: Beter milieu met USA oldtimer?

Post by Texas Boy »

Geloof dat Amerika geen olie hoeft te kopen in Saudie Arabië, ze hebben zelf zat maar die Arabieren kopen zoveel Amerikaanse spul en vooral wapens, je zou bijna zeggen dat ze stiekem allemaal deals maken ;-)
hank
Posts: 135
Joined: Sat Feb 21, 2004 12:29 pm

Re: Beter milieu met USA oldtimer?

Post by hank »

Milieu vervuilen is helemaal niet zo erg als je maar betaald.
Kijk maar naar plastic tasjes als je er tien cent voor betaald mag je hem zo weggooien
Post Reply