Onderdelen per container

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
Daanvdt
Posts: 131
Joined: Mon Apr 18, 2005 9:39 am

Onderdelen per container

Post by Daanvdt »

Mogge,
Iemand een goed adres om mee te liften met container vracht?
Ik deed al jaren zaken met Paul den Broeder maar dat is niet meer...
Ik sta nu bv op t punt om 2 front Seats te bestellen.
Gtz,
Daan
Crash
Posts: 672
Joined: Mon May 07, 2012 2:48 pm

Re: Onderdelen per container

Post by Crash »

Ploegparts heeft regelmatig een container met amerikaanse rommel
Texas Boy
Posts: 7741
Joined: Mon Oct 20, 2008 4:12 pm

Re: Onderdelen per container

Post by Texas Boy »

We kunnen een prijs voor je maken, we verschepen vanuit alle grote havens www.usa2ned.com
FritsVrolijk
Posts: 1671
Joined: Sat May 06, 2017 7:19 pm

Re: Onderdelen per container

Post by FritsVrolijk »

Texas Boy wrote: Thu Aug 30, 2018 10:38 am We kunnen een prijs voor je maken, we verschepen vanuit alle grote havens www.usa2ned.com
Ga ik onthouden tzrt een mooie chrome achterbumper voor me c10 mee laten komen :thumbs:
MotiV8
Posts: 1141
Joined: Thu Sep 08, 2005 9:25 pm

Re: Onderdelen per container

Post by MotiV8 »

Texas Boy wrote: Thu Aug 30, 2018 10:38 am We kunnen een prijs voor je maken, we verschepen vanuit alle grote havens www.usa2ned.com
En dan raakt het kwijt..
Sta je voor niets in Lelystad......
Staat het een aantal maanden later ineens te koop op marktplaats bij oude school producten in Putten waar je het terug kan kopen.

Staat je eigen naam zelfs nog op de doos............. in dikke merkstift letters....

2x USA2NED. 2x misére. thats my 50cents. Ik zal wel pech hebben gehad als enigste.
Texas Boy
Posts: 7741
Joined: Mon Oct 20, 2008 4:12 pm

Re: Onderdelen per container

Post by Texas Boy »

En heb je dat aan ons gemeld dan, wat er in Nederland gebeurd hebben we geen zicht op. Elk verhaal heeft 2 kanten, bedrijf zwart maken is altijd makkelijk!!
Zie je nu wie je bent, je loopt al jaren ons zwart te maken.
MotiV8
Posts: 1141
Joined: Thu Sep 08, 2005 9:25 pm

Re: Onderdelen per container

Post by MotiV8 »

Texas Boy wrote: Thu Aug 30, 2018 5:13 pm En heb je dat aan ons gemeld dan, wat er in Nederland gebeurd hebben we geen zicht op. ..........
Ik bestel & betaal via jullie onderdelen die uiteindelijk niet aankomen bij juliie aankomst punt in Nederland ??
Daar hebben jullie geen zicht op ???

Maanden later vind ik ze ineens te koop op Marktplaats. Bij het ophalen van deze op Marktplaats gekochte onderdelen blijken mijn naam en detail gegevens op de doos te staan. Die wist de verkoper uit Putten op Marktplaats niet want die had ik hem niet verstrekt.
Het zat zelfs nog in de doos waarvan het af leverancier in Amerika naar julie haven depot in Amerika was verstuurd.

Best wel raar toch ???

Jullie hebben er überhaubt geen zicht meer op sinds jullie zelf de containers niet meer laden maar vanuit Spanje de boel proberen te sturen.
Texas Boy
Posts: 7741
Joined: Mon Oct 20, 2008 4:12 pm

Re: Onderdelen per container

Post by Texas Boy »

Duizenden tevreden klanten eigen FB groep met 18000 leden, zegt genoeg over ons.
MotiV8
Posts: 1141
Joined: Thu Sep 08, 2005 9:25 pm

Re: Onderdelen per container

Post by MotiV8 »

Texas Boy wrote: Thu Aug 30, 2018 7:18 pm Duizenden tevreden klanten eigen FB groep met 18000 leden, zegt genoeg over ons.
Dan hoeven jullie je nergens druk om te maken en hoef je je ook niet te verdedigen naar mij...
FritsVrolijk
Posts: 1671
Joined: Sat May 06, 2017 7:19 pm

Re: Onderdelen per container

Post by FritsVrolijk »

MotiV8 wrote: Thu Aug 30, 2018 7:05 pm Ik bestel & betaal via jullie onderdelen die uiteindelijk niet aankomen bij juliie aankomst punt in Nederland ??
Daar hebben jullie geen zicht op ???

Maanden later vind ik ze ineens te koop op Marktplaats. Bij het ophalen van deze op Marktplaats gekochte onderdelen blijken mijn naam en detail gegevens op de doos te staan. Die wist de verkoper uit Putten op Marktplaats niet want die had ik hem niet verstrekt.
Het zat zelfs nog in de doos waarvan het af leverancier in Amerika naar julie haven depot in Amerika was verstuurd.

Best wel raar toch ???

Jullie hebben er überhaubt geen zicht meer op sinds jullie zelf de containers niet meer laden maar vanuit Spanje de boel proberen te sturen.
Dus jij gaat hem niet betalen en haalt de politie erbij zaak opgelost ???? of je geeft hem een kopstoot en neemt je spullen mee :)
Daanvdt
Posts: 131
Joined: Mon Apr 18, 2005 9:39 am

Re: Onderdelen per container

Post by Daanvdt »

Texasboy,
Ik heb wel is wat besteld bij jullie vroeger, ging prima, paar dagen geleden gemaild en nu
is de minimale inhoud een m3 en per leverantier 50 usd om de pakjes in de US in ontvangst te nemen kreeg ik te horen...
Klopt dit?
Texas Boy
Posts: 7741
Joined: Mon Oct 20, 2008 4:12 pm

Re: Onderdelen per container

Post by Texas Boy »

Hoi Daan, klopt, door hogere kosten en minimale volume is het allemaal een stuk moeilijker geworden allemaal. We verschepen nu nog bijna alleen maar auto's en grotere zaken zoals motorblokken.
FritsVrolijk
Posts: 1671
Joined: Sat May 06, 2017 7:19 pm

Re: Onderdelen per container

Post by FritsVrolijk »

Texas mag ik vragen wat een achterbumper ongeveer gaat kosten

Thanks zover
Maylon
Posts: 1
Joined: Sat Apr 07, 2018 1:07 am

Re: Onderdelen per container

Post by Maylon »

Neem contact met Henk Bresijn van Pheemex (Roltrex)
Ik heb goed ervaring mee.

Hun verschepen alles van auto's tot een pakketje met moertjes. :)
Gr.Maylon
Texas Boy
Posts: 7741
Joined: Mon Oct 20, 2008 4:12 pm

Re: Onderdelen per container

Post by Texas Boy »

FritsVrolijk wrote: Thu Aug 30, 2018 9:23 pm Texas mag ik vragen wat een achterbumper ongeveer gaat kosten

Thanks zover
Meeste info staat op de site http://www.usa2ned.com/?page_id=274 maar enkel een bumper is een dure hobby omdat we met minimaal kubieke meter werken.
Post Reply