Onderdelen per container

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
FritsVrolijk
Posts: 1671
Joined: Sat May 06, 2017 7:19 pm

Re: Onderdelen per container

Post by FritsVrolijk »

Dankje Texas dacht al dat het een duur bumpertje ging worden


Wens je bij deze 1 fijn weekend
Crash
Posts: 672
Joined: Mon May 07, 2012 2:48 pm

Re: Onderdelen per container

Post by Crash »

FritsVrolijk wrote: Fri Aug 31, 2018 8:58 am Dankje Texas dacht al dat het een duur bumpertje ging worden

Wens je bij deze 1 fijn weekend
Zit net te kijken achterbumper voor een c10 uit '71 gewoon bestellen via Rockauto tegenwoordig hun shipping charges zijn geweldig.
Bumper 175
Shipping 85
Customs 67

328 dollar ben je klaar? oh kortingcode eroverheen kom je op 304 dollar uit?
FritsVrolijk
Posts: 1671
Joined: Sat May 06, 2017 7:19 pm

Re: Onderdelen per container

Post by FritsVrolijk »

heb daar gekeken maar kon de bumper voor mijn model niet meer vinden

Thanks zover Crash zal snel nog eens kijken bij Rockauto moet toch nog een en ander laten overkomen
smokey
Posts: 5125
Joined: Wed Apr 14, 2004 8:42 pm

Re: Onderdelen per container

Post by smokey »

MotiV8 wrote: Thu Aug 30, 2018 4:59 pm 2x USA2NED. 2x misére. thats my 50cents. Ik zal wel pech hebben gehad als enigste.
No, you're not the only one.
Never again... don't care how big their fan club is or how many likes they got on Facebook.
Wilf
Posts: 10555
Joined: Sun May 30, 2004 4:22 pm

Re: Onderdelen per container

Post by Wilf »

Ik slik de kosten weg en bestel tegenwoordig alleen nog maar direct. Bijna elk bedrijf verscheept nu binnen 4 werkdagen naar je deur. Ja, het kost wat maar wachten is ook niet gratis als je auto een brug in beslag neemt.
FritsVrolijk
Posts: 1671
Joined: Sat May 06, 2017 7:19 pm

Re: Onderdelen per container

Post by FritsVrolijk »

En met Dhl gaat het ook vaak mis


Mijn laatste pakket is ook gestolen met een valse handtekening van de bezorger en je kunt het gewoon uitzoeken bij Paypal en Dhl


Geen pakket en geld pleite
hemi
Posts: 633
Joined: Sun May 02, 2010 7:52 pm

Re: Onderdelen per container

Post by hemi »

Kon PayPal niks voor je doen?
FritsVrolijk
Posts: 1671
Joined: Sat May 06, 2017 7:19 pm

Re: Onderdelen per container

Post by FritsVrolijk »

Nope die zeiden ga maar aangifte doen 3 uur op het buro gezeten

Vervolgens zeggen ze het maar uit met DHL of de verkoper

Die hebben het geld al ontvangen dus het zal hun verder hun reet roesten

Dus voor bij verdienen bij DHL gaan werken handtekeningen vervalsen en vervolgens pakketjes verkopen


Kan allemaal zonder problemen
Crash
Posts: 672
Joined: Mon May 07, 2012 2:48 pm

Re: Onderdelen per container

Post by Crash »

FritsVrolijk wrote: Sun Sep 02, 2018 12:01 pm Nope die zeiden ga maar aangifte doen 3 uur op het buro gezeten

Vervolgens zeggen ze het maar uit met DHL of de verkoper

Die hebben het geld al ontvangen dus het zal hun verder hun reet roesten

Dus voor bij verdienen bij DHL gaan werken handtekeningen vervalsen en vervolgens pakketjes verkopen


Kan allemaal zonder problemen
Heb hetzelfde gehad met DHL, koste wel een maand alle eBay en Paypal wachttijden te doorlopen maar eenmaal beslissing had binnen 3 dagen me geld terug van Paypal

Verders nooit problemen gehad met uit de US bestellen.
Dingen uit Duitsland via eBay of gewoon wat een pleuris zooi met die Duitser geen afspraken nakomen dan pas anderhalve week later goederen opsturen terwijl men meld binnen 1 dag te versturen.
Verkeerde rommel sturen en dan pas jet goede sturen als zeg in retour binnen hebben
MotiV8
Posts: 1141
Joined: Thu Sep 08, 2005 9:25 pm

Re: Onderdelen per container

Post by MotiV8 »

Tot nu toe ook alles altijd terug betaald gekregen van Paypal.

Van niet aangekomen tot niet zoals beschreven.
Ook niet eens verstuurd door frauderende verkopers gewoon terug betaald gekregen.
FritsVrolijk
Posts: 1671
Joined: Sat May 06, 2017 7:19 pm

Re: Onderdelen per container

Post by FritsVrolijk »

Ja maar als de bezorger een handtekening vervalst wordt het een ander verhaal geloof me

Ze zeiden bij dat kut Paypal dat kunt u ook zelf gedaan hebben tja dan ben je uitgepraat he


Moet nog een creditcard regelen maar ik ben klaar met dat tyfes Paypal niks als ellende en onnodige kosten voor iedereen

En ja met creditcard kost het ook geld maar je moet wat
Crash
Posts: 672
Joined: Mon May 07, 2012 2:48 pm

Re: Onderdelen per container

Post by Crash »

Oh doe alles met creditcard, helaas eBay doet nu alle betaling via Paypal. Dus helemaal waardeloos betaal je met je creditcard maar zie je de betaling niet op je eigen Paypal account.

En als ie dan wil claimen verwijst eBay je naar Paypal waar je betaling onder een of andere “gast” account zit.

Dus helaas doe maar weer betaling via Paypal
Wilf
Posts: 10555
Joined: Sun May 30, 2004 4:22 pm

Re: Onderdelen per container

Post by Wilf »

Paypal is soms zo kut… ik had een keer iets gekocht op eBay en de verkoper kon het goedkoper versturen. Hij had me 10 dollar gestuurd maar ik kon het niet overboeken. Ik moest op een link klikken maar die werkt alleen voor de Amerikaanse Paypal. Veel contact met support ten spijt liep na een maand de poging tot betaling af terwijl ik alles binnen die maand heb geprobeerd. Het was maar 10 dollar maar het principe is gewoon kut.
hemi
Posts: 633
Joined: Sun May 02, 2010 7:52 pm

Re: Onderdelen per container

Post by hemi »

FritsVrolijk wrote: Sun Sep 02, 2018 7:04 pm Ja maar als de bezorger een handtekening vervalst wordt het een ander verhaal geloof me

Ze zeiden bij dat kut Paypal dat kunt u ook zelf gedaan hebben tja dan ben je uitgepraat he


Moet nog een creditcard regelen maar ik ben klaar met dat tyfes Paypal niks als ellende en onnodige kosten voor iedereen

En ja met creditcard kost het ook geld maar je moet wat
Ik heb een goldcard bij ANWB, ik gebruik die voor al mijn aankopen.
Ik betaal geen rente want ik betaal ieder maand de volledige rekening.
En alle aankopen zijn uitstekend verzekerd, aanrader.
FritsVrolijk
Posts: 1671
Joined: Sat May 06, 2017 7:19 pm

Re: Onderdelen per container

Post by FritsVrolijk »

Dank je Hemi ga er achteraan heb toch wegenwacht en me verzekering bij de Anwb lopen en bevalt ook toppy

Wat kost jou die kaart per jaar dan aan vaste lasten als ik het vragen mag
Post Reply