De gemiddelde Marktplaats gebruiker..

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
Post Reply
paulv

De gemiddelde Marktplaats gebruiker..

Post by paulv » Fri Sep 07, 2018 2:21 pm

Aangezien we een ander huis gekocht hebben (compleet project) en ik vrij veel speelgoed heb leek het mij verstandiger om het een en ander te koop te zetten aangezien het toch niet gebruikt wordt..

ik heb mijn firebird, motor en speedboot 2 maanden geleden te koop gezet...
allemaal scherp geprijsd in de hoop dat het wat makkelijker verkoopt..

in de afgelopen weken heb ik 200 nieuwe vrienden gemaakt, met wie ik fijn over auto's kan praten, uren gezellig samen app'n en foto's sturen, samen gezellig rondjes rijden, die allemaal zeer te spreken zijn over mijn speelgoed, die ik ook nog wat kan leren buiten de kennis die ze al hadden van alle auto programma's op discovery, en dat een echte auto ook echt benzine verbruikt, maar het is ook fijn dat ik nu weet dat hun oude bmw, nissan's en oude tapijten die ze in wilden ruilen bij mij ook nog erg veel waard zijn..( dat wist ik nog niet..)

Kortom ik heb mijn motor en auto al 3 x verkocht, maar alles staat nog steeds bij mij in de garage..

Kortom.. wat is 90% zielig bezig.. wees gewoon eerlijk naar elkaar toe... heb je geen geld of mag het niet van je vrouw.. laat mij met rust..
alles staat netjes in de garage en daar blijft het ook mooi staan.. ik ben er klaar mee..

Sorry, ik moest het even kwijt..

Groet Paul

Ps heb je echt serieus interesse??

Dan ben je welkom, koffie staat klaar.

Wel eerst even aan je vrouw vragen, geld regelen en dan pas contact met mij opnemen..

camaro67

Re: De gemiddelde Marktplaats gebruiker..

Post by camaro67 » Fri Sep 07, 2018 5:13 pm

Tja,.. marktplaats hé
Maar suc6 met de verkoop verder :lol:

boyanka

Post by boyanka » Fri Sep 07, 2018 6:38 pm

Tja, bekend verhaal. En ook nog dik moeten betalen voor de advertentie te mogen plaatsen

FritsVrolijk

Post by FritsVrolijk » Fri Sep 07, 2018 6:51 pm

En de kans dat je genept wordt met betalen Tja lang leven de Mens

BigBlockMopar
Crowd control

Post by BigBlockMopar » Fri Sep 07, 2018 7:06 pm

Bedenk je ook nog eens dat diezelfde grafzuigers nu ook weten waar je auto staat, als je ze per ongeluk bij je garage hebt laten afspreken.

Het gezegde "Gelegenheid maakt dief" is nog lang niet zo waar als het hedendaagse gezegde: "Gelegenheid maakt hufter".
Maak hetzelfde mee met het incidentele spul wat ik soms weleens plaats.
En dan vindt dat MP inderdaad dat je er ook nog maar eens moet betalen als je bijv. velgen te koop wil zetten.

Texas Boy

Post by Texas Boy » Sat Sep 08, 2018 11:48 am

Niet alleen Marktplaats natuurlijk en geld voor veel wat je verkoopt maar blijft frustrerend, Money talks and bullshit walks

FritsVrolijk

Post by FritsVrolijk » Sat Sep 08, 2018 11:53 am

Maar ze hebben een nieuw systeem toch

Eerst ontvangen en dan pas je geld kwijt

Helaas kost dat ook weer geld zou gratis moeten zijn

challenger72

Post by challenger72 » Mon Sep 10, 2018 9:20 pm

Ja,wat een gezeur allemaal,ver onder de prijs bieden en jammeren dat hun budget t niet toelaat...……….REAGEER DAN NIET GVD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

muddy bandit

Post by muddy bandit » Tue Sep 11, 2018 12:12 am

Maak gewoon een afspraak met dat soort onzinbieders en geef ze het adres van een lokaal sloopbedrijf... daar heb ik al een paar keer succes mee gehad. :D

Crash

Post by Crash » Tue Sep 11, 2018 3:47 pm

muddy bandit wrote:
Tue Sep 11, 2018 12:12 am
Maak gewoon een afspraak met dat soort onzinbieders en geef ze het adres van een lokaal sloopbedrijf... daar heb ik al een paar keer succes mee gehad. :D
Of Europalaan 1, 5171 KW Kaatsheuvel. Meeste hebben het wel door maar wel een enkeling gehad die er daadwerkelijk stond

Wilf

Post by Wilf » Tue Sep 11, 2018 7:14 pm

Mensen die beginnen met “Wat is je uiterste prijs?” hoor je nooit meer wat van als je reageert met “De vraagprijs staat in de advertentie. Bieden kan naast de auto.”.

Post Reply