Power Big Meet

Plaats hier flyers/foto's verslagen van Amerikaanse auto-meetings.
Famke
Posts: 40
Joined: Fri Dec 13, 2013 1:26 pm

Power Big Meet

Post by Famke »

Ik wil even een meeting onder de aandacht brengen die volgens mij echt f@cking gaaf is!!! (misschien wel van gehoord?)
Power Big Meet!
Is een enorme meeting in Zweden, vlakbij Stockholm. Dit jaar iets van 21.000 auto's! En alleen maar Amerikaanse oude shit!!!
Ik ben van plan om er heen te gaan maar als er meer enthousiastelingen zijn die zin heb in een tripje Scandinavie hoor ik het graag!
Het is 3-5 juli 2014.
http://bigmeet.com.s161614.gridserver.com/eng/
sansemiano
Posts: 1548
Joined: Thu Dec 16, 2010 4:46 pm

Re: Power Big Meet

Post by sansemiano »

Is idd fucking gaaf. Ben er in 1995 geweest. Toen was het evenement (nog maar) 5000 US-cars groot. Moet je gezien hebben.
Famke
Posts: 40
Joined: Fri Dec 13, 2013 1:26 pm

Re: Power Big Meet

Post by Famke »

En gezellie neem ik aan? Is dan hard gegroeid afgelopen jaren dan!
franky
Posts: 1113
Joined: Sat Apr 03, 2010 7:01 pm

Re: Power Big Meet

Post by franky »

gaat net niet lukken wij zijn tussen half mei en juni in swenska
sansemiano
Posts: 1548
Joined: Thu Dec 16, 2010 4:46 pm

Re: Power Big Meet

Post by sansemiano »

Gezellie? Och, dan weet ik niet. Voor zover een groot evenement gezellie kan zijn? Als je ouderwetse Hollandse gezelligheid zoekt zul je er met een club ouderwetse gezellige Hollanders naar toe moeten. Er is wel een gedeelte met mensen en auto's, die ik nu wellicht AAP-en zou noemen. ;-)
chevelletje70
Posts: 439
Joined: Mon Apr 11, 2011 6:11 pm

Re: Power Big Meet

Post by chevelletje70 »

Ik wil er ook wel heen,lijkt me mooi om dat is een keer mee te maken
Chevy Marvin
Posts: 1276
Joined: Fri Jan 02, 2009 8:18 pm

Re: Power Big Meet

Post by Chevy Marvin »

Lijkt me gaaf, ik blijf t topic volgen !
Famke
Posts: 40
Joined: Fri Dec 13, 2013 1:26 pm

Re: Power Big Meet

Post by Famke »

Met hele stoet vanuit NL naar zweden, mooi ritje! 8)
Wilf
Posts: 10555
Joined: Sun May 30, 2004 4:22 pm

Re: Power Big Meet

Post by Wilf »

Staat ook weer in de planning, aankomend jaar met 8 cilinders. En gewoon weer op eigen gelegenheid (vakantie) dus geen stoet. Gelijk een stuk of 6 andere fijne meets meepikken.
Last edited by Wilf on Thu Jan 16, 2014 1:48 am, edited 1 time in total.
Famke
Posts: 40
Joined: Fri Dec 13, 2013 1:26 pm

Re: Power Big Meet

Post by Famke »

Ja ik ga met mijn Ford bus, wordt alleen spannend denk ik...ik heb maar 'n 40 liter gastankje...rij ik iets van 100 mijl ermee en ik geloof dat vooral in Zweden en Denemarken er niet bij alle bij benzinestations gas getankt kan worden...
Maar goed, we zien 't dan wel, gelukkig loopt ie ook op benzine alleen niet zo super.
Maare, goh...6 andere meetings?? Drukke vakantie! :)
Texas Boy
Posts: 7741
Joined: Mon Oct 20, 2008 4:12 pm

Re: Power Big Meet

Post by Texas Boy »

Famke wrote:Met hele stoet vanuit NL naar zweden, mooi ritje! 8)
Mag niet van de overheid :P
Famke
Posts: 40
Joined: Fri Dec 13, 2013 1:26 pm

Re: Power Big Meet

Post by Famke »

O nee...dat was ik even vergeten... :D
sjak_brak
oppressing the masses
Posts: 30956
Joined: Thu Jul 22, 2004 11:04 am

Re: Power Big Meet

Post by sjak_brak »

Famke wrote:Ja ik ga met mijn Ford bus, wordt alleen spannend denk ik...ik heb maar 'n 40 liter gastankje...
Vast wel plek voor meer tanks in zon bus toch?

Verder zou ik ook verder Zweden in rijden, weg van mensen e.d., je hebt prachtige afgelegen gebieden daar, zonde om die niet mee te pikken als je toch in de buurt bent :)
Famke
Posts: 40
Joined: Fri Dec 13, 2013 1:26 pm

Re: Power Big Meet

Post by Famke »

Bij aanschaf (bus komt uit buitenland) vorig jaar zat er een grote tank in maar bij de invoering eiste de rdw een tank met certificaat...stad en land afgebeld toen maar geen certificaat bij de tank te krijgen die er in zat. Dus tank eruit, andere tank eronder om later weer 1 op de oude plek achter de bank te plaatsen...maarja, het is daarbij gebleven...en dit jaar was ik begonnen aan de vloer van de bus, lassen e.d. dus daarom nu nog geen 2de gastank...die wil ik er volgend jaar in laten zetten, hij moet binnenkort eerst omgekeurd worden naar Camper kenteken.
Enja, ik ben wat dat betreft best wel gek van heel Scandinavie, ben er al eens geweest maar een grotere vakantie zit er nog niet in, mischien het jaar erop. 8)
Wilf
Posts: 10555
Joined: Sun May 30, 2004 4:22 pm

Re: Power Big Meet

Post by Wilf »

Ik ga meestal een maand, dan zijn 6 meetings niet veel hoor. Alhoewel ze niet allemaal bij elkaar in de buurt liggen. :D
Post Reply