Power Big Meet

Plaats hier flyers/foto's verslagen van Amerikaanse auto-meetings.
29er Hot Rod
Posts: 1716
Joined: Sun Jan 27, 2008 11:10 pm

Re: Power Big Meet

Post by 29er Hot Rod »

ik ga vanaf 2006 al richting Big Power Meet, meestal rijden wij met een aantal auto's die kant op,met stops in Roden (old style weekend) dan richting (nacht) veerboot duitsland/zweden ,hierna Hassleholm om daar een fijne avond bij de Eagles usa car club te maken :) dan verder naar Västerås om daar weer een kleine week te feesten en te genieten van al het moois daar :)

greetz Ep
Famke
Posts: 40
Joined: Fri Dec 13, 2013 1:26 pm

Re: Power Big Meet

Post by Famke »

Ja ik ben ook erg benieuwd! En zo'n rondreis spreekt me ook erg aan maar wil eigenlijk gaan sparen om naar Canada te gaan, daar hebben ze Challenge 255, ik wil daar echt 'n x naar toe, das een groot spektakel met Amerikaanse Trucks waar ze 'speed' wedstrijden mee houden...wat dat betreft ben ik bijna nog gekker op de oude American Trucks dan op de andere oude American cars, maarja...heb 't geld er niet voor om 1 aan te schaffen, haha, dus dan maar 'n x naar Canada om dat bij te wonen.
http://www.challenge255.com/en/
29er Hot Rod
Posts: 1716
Joined: Sun Jan 27, 2008 11:10 pm

Re: Power Big Meet

Post by 29er Hot Rod »

Famke wrote:Ja ik ben ook erg benieuwd! En zo'n rondreis spreekt me ook erg aan maar wil eigenlijk gaan sparen om naar Canada te gaan, daar hebben ze Challenge 255, ik wil daar echt 'n x naar toe, das een groot spektakel met Amerikaanse Trucks waar ze 'speed' wedstrijden mee houden...wat dat betreft ben ik bijna nog gekker op de oude American Trucks dan op de andere oude American cars, maarja...heb 't geld er niet voor om 1 aan te schaffen, haha, dus dan maar 'n x naar Canada om dat bij te wonen.
http://www.challenge255.com/en/
ziet er ook niet verkeerd uit :D
Famke
Posts: 40
Joined: Fri Dec 13, 2013 1:26 pm

Re: Power Big Meet

Post by Famke »

Hahaha, dat bedoel ik! 8)
Maarja, retour kost iets van 1000,00...en dan moet je nog de kosten voor verblijf rekenen, dus jah..nog even sparen. :lol:
enrique
Posts: 1102
Joined: Thu Feb 07, 2008 9:31 pm

Re: Power Big Meet

Post by enrique »

29er Hot Rod wrote:ik ga vanaf 2006 naar de Eagles

greetz Ep
Laten ze het maar niet horen in Zwolle :D
29er Hot Rod
Posts: 1716
Joined: Sun Jan 27, 2008 11:10 pm

Re: Power Big Meet

Post by 29er Hot Rod »

Enrigue :D :D , niet eens aan gedacht :oops: :oops:
Wilf
Posts: 10555
Joined: Sun May 30, 2004 4:22 pm

Re: Power Big Meet

Post by Wilf »

Famke wrote:Hahaha, dat bedoel ik! 8)
Maarja, retour kost iets van 1000,00...
Tip: kijk op dinsdagochtend, zo'n 3 a 4 maand voordat je zou willen gaan op de ticketsites. Plan bij bijvoorbeeld cheaptickets een datum en kijk dan bij het +3/-3 schema. Het kan soms echt een stuk goedkoper dan…

… En kijk ook bij lokale (Canadese) airlines die vliegen op NL, soms scheelt het ook juist daar je tickets te bestellen. :)
Bert-amc
Posts: 166
Joined: Wed Mar 15, 2006 7:51 pm

Re: Power Big Meet

Post by Bert-amc »

Powermeet SE of bigmeet 2014. Het is weer zover. A.s. Dinsdag vertrek met '61 cadillac deville voor een rit van 1300 km.
rambler1966
Posts: 96
Joined: Mon Jul 07, 2008 9:16 pm

Re: Power Big Meet

Post by rambler1966 »

Was weer Mega vet!!!! En op donderdag na mooie weer
Volgend jaar weer! !!
lowrida
Posts: 1551
Joined: Sun Sep 20, 2009 11:02 pm

Re: Power Big Meet

Post by lowrida »

Het was zeker geweldig!! Voor mij de eerste keer, maar zeker niet de laatste keer!! 8)
Echter volgend jaar wel met mijn eigen auto.. dat afhankelijk zijn van anderen vind ik niks.
Uiteraard Carsten nog gesproken (en een vertegenwoordiger van Snap-On) :P

Ben maar 1 dag op de meetingground geweest ivm fucking heet weer, kater en zweeds vrouwelijk gezelschap :P
Nog een nachtje doorgehaald (die waren anders niet zo lang :P ) bij de 'raggare' club op hun moonshine met
appelsap! Damm wat gaat dat hard, 40 tot 60% alcohol... daar krijg je de vliegen wel mee van je koplampen
af :D hehehe
Zaterdag de cruise meegereden met een duits stelletje in hun super nette 65er cadillac! Ongelovelijk wat er
daar allemaal rondrijd en MAG. Politie erg sociaal, mensen erg sociaal en vriendelijk de hele stad op zijn kop!
En ondanks al dat gezuip niet èèn gevecht, ongeluk of ander voorval geweest (wat ik heb meegemaakt dan)
Echt super!!

Heb iets van 700 foto's geschoten, als ik die een beetje uitgezocht heb komen ze online.

Ow en zweden zelf is ook een erg mooi land!! Vooral de wegen zijn superstrak..
sjak_brak
oppressing the masses
Posts: 30956
Joined: Thu Jul 22, 2004 11:04 am

Re: Power Big Meet

Post by sjak_brak »

Waar blijven de foto's van de zweedse bezienswaardigheden :D
RPG
Posts: 1385
Joined: Sat Feb 12, 2005 1:50 pm

Re: Power Big Meet

Post by RPG »

lowrida wrote:Nog een nachtje doorgehaald (die waren anders niet zo lang :P ) bij de 'raggare' club op hun moonshine met
appelsap! Damm wat gaat dat hard, 40 tot 60% alcohol... daar krijg je de vliegen wel mee van je koplampen
af :D hehehe

Wel de vliegen van zijn koplampen afgekregen maar niet van zijn lens??? :eek:
Taximan
Posts: 3130
Joined: Tue Feb 03, 2004 5:59 pm

Re: Power Big Meet

Post by Taximan »





mercury1970
Posts: 4067
Joined: Thu Oct 28, 2004 11:33 am

Re: Power Big Meet

Post by mercury1970 »

Leuk 17 minuten file filmpje...... :(
Bert-amc
Posts: 166
Joined: Wed Mar 15, 2006 7:51 pm

Re: Power Big Meet

Post by Bert-amc »

Goedemorgen vanui lidkoping,
Dinsdag aangekomen voor de meet van 2017. Erg rustig hier.
Woensdag s' morgens op het meetingterrein gekeken. Staan daar op de popup camping 20 a 30 tenten en caravans. Ook rustig.
Kronocamping pak em beet 40 amerikaanse auto's.
Erg rustig allemaal.

Wie is er in vasteras? Breng svp verslag uit van de situatie daar.

Ik overweeg door te gaan naar vastetas vanavond.
Post Reply