oldtimer festival hoornsterzwaag 29 mei (hemelvaartsdag)

Plaats hier flyers/foto's verslagen van Amerikaanse auto-meetings.
Post Reply
SuperSport
Posts: 1163
Joined: Sat Jan 30, 2010 8:31 pm

oldtimer festival hoornsterzwaag 29 mei (hemelvaartsdag)

Post by SuperSport »

Welkom in Hoornsterzwaag!
De maand Mei staat garant voor een flinke portie zonneschijn. Dat verwachten we dan ook op het 19e Oldtimer Festival te Hoornsterzwaag. Duizenden bezoekers: jong, oud, man, vrouw weten de weg naar Hoornsterzwaag inmiddels te vinden. Niet verwonderlijk want er is voor iedereen iets te doen. Oldtimers, ultra light vliegtuigen, bromfietsen, paramoteurs, landbouwwerktuigen, stationaire motoren, onderdelenmarkt, maar ook een gezellige jaarmarkt en een kermis. Voor de liefhebbers is er de hele dag door live-muziek, straattheater en een heus circus. Legendarisch is inmiddels de Zwarte Gekke Race met de meest idiote voertuigen op wielen. Dit jaar voor het eerst in Nederland: Gemotoriseerde Sulky’s. Voorafgegaan door grasbaanraces met klassieke motoren en bromfietsen. De organisatie staat erom bekend dat het de meest onwaarschijnlijke en wereldberoemde stuntartiesten weet te contracteren. In het verleden waren de wereldkampioenen Free Style Motocross te gast, maar ook de Geschwister Weisheit die met een motorfiets of een Formule I auto via het slappe koord naar een paal op 60 meter hoogte reden

Image

Leuk evenement met van alles en nog wat!
jvdwolde
Posts: 32
Joined: Thu May 19, 2005 10:48 pm

Re: oldtimer festival hoornsterzwaag 29 mei (hemelvaartsdag)

Post by jvdwolde »

:x Voor mij was het de laatste keer dat ik naar Hoornsterzwaag afgereist ben...
Wat een ellende..zo verschrikkelijk druk, meer dan een half uur over de laatste 400 meter gedaan, en toen ik er eindelijk was ben ik omgekeerd, zoals dat gras (parkeerplaats) eruit zag, daar was ik nooit doorheen gekomen, wat een blubber.
Ik hoop dat de organisatie het een volgende keer anders doet, met andere toegangs en uitgangs wegen, dit is echt geen doen.
Ik ga i.i.g. nooit weer.
Post Reply