8. drive-inn roermond 08-07-2014

Plaats hier flyers/foto's verslagen van Amerikaanse auto-meetings.
Post Reply
stefan175
Posts: 92
Joined: Sat Mar 31, 2007 4:44 pm

8. drive-inn roermond 08-07-2014

Post by stefan175 »

Image

Nog een paar dagen en dan is voor de 8e keer drive-inn roermond.
dinsdag 8 juli van 18:00 tot 23:00 is iedereen met een amerikaans voertuig van harte welkom bij de burgerking op het retailpark te roermond.

Let op voertuigen hoger dan 2,70 kunnen wij niet op het terrein laten aangezien er bij iedere in en uitgang een hoogte paal staat en deze is maar 2,70.

Om alles goed te laten verlopen hebben wij een aantal regels moeten opstellen dit ook in verband met de gemeente.

* Geen BURN-OUTS op of rond het terrein.
* Ruim rommel netjes op in de daarvoor bestemde prullenbakken.
* Houd rekening met andere gebruikers van het parkeer terrein.
* Drive-inn roermond is op geen enkele wijze aansprakelijk voor gelede schade of diefstal van goederen.
* Probeer zoveel mogelijk in de vakken te parkeren voor een doorstroming van het gewone verkeer.
* Open vuur of gebruik va BBQ/kookstellen is ten strengste verboden in verband met vergunning
* Overkappingen en/of tenten zijn ten strengste verboden in verband met vergunning

meer informatie en foto's zijn te vinden op : http://www.drive-innroermond.nl
Renier
Posts: 261
Joined: Sat Jan 04, 2014 4:30 pm

Re: 8. drive-inn roermond 08-07-2014

Post by Renier »

Heb gehoord dat het altijd heel leuk is, ik zal ook zeker komen met de Camaro, maar hoe doen we dat dan precies met het WK voetballen?
Wilf
Posts: 10555
Joined: Sun May 30, 2004 4:22 pm

Re: 8. drive-inn roermond 08-07-2014

Post by Wilf »

Gewoon niet kijken, zoals we de afgelopen maand gedaan hebben..? :D
Renier
Posts: 261
Joined: Sat Jan 04, 2014 4:30 pm

Re: 8. drive-inn roermond 08-07-2014

Post by Renier »

Ik ben sowieso van de partij, en als het aan mij ligt hoef ik ook niet per se eerder naar huis voor het voetballen, ligt er een beetje aan wie er wel of niet mee gaat.
Renier
Posts: 261
Joined: Sat Jan 04, 2014 4:30 pm

Re: 8. drive-inn roermond 08-07-2014

Post by Renier »

Potver.. dacht dat het woensdag pas was, dat is erg jammer, ik ga kijken of ik nog aan kan komen waaien maar heb het erg druk morgen avond.. hopelijk red ik het nog rond een redelijke tijd.
Renier
Posts: 261
Joined: Sat Jan 04, 2014 4:30 pm

Re: 8. drive-inn roermond 08-07-2014

Post by Renier »

.. Lekt m'n bak motorolie bij de ontstekingsverdeler.. kom ik naar huis gereden en parkeer ik achteruit in, een hele hoop regenboog kleurige vlekken, heb het maar snel schoongemaakt.. maar wel balen, ik ga het waarschijnlijk niet meer redden vanavond.. ;S
Post Reply