19 April American sunday, Zandvoort

Plaats hier flyers/foto's verslagen van Amerikaanse auto-meetings.
BigBlockMopar
Crowd control
Posts: 13063
Joined: Mon Feb 02, 2004 3:39 pm

Re: 19 April American sunday, Zandvoort

Post by BigBlockMopar »

smokey wrote:Insinueer je nu dat Herman het beter kan vinden met de ricer crowd? :P
Zo'n soort reactie had ik natuurlijk wel verwacht van sommigen hier na mijn eigen reply. :D
Die hele ProTouring-scene is ook een typisch Ricer-ding, toch...? :)

Daarnaast, de gemiddelde uitgehoerde baggerwiel-yank hier in Nederland kan niet eens een klont boter van een geöliede glijbaan wegtrekken, laat staan een klinker, rechtuit of niet. :D

Ik behoor blijkbaar tot een (helaas) kleine groep yankbezitters die graag wel wat meer doet met/aan z'n auto dan er alleen maar mee naar blubbermeetings gaan om te komen zuipen daar. :)
thunderbuick
Posts: 2086
Joined: Wed Mar 02, 2011 6:41 pm

Re: 19 April American sunday, Zandvoort

Post by thunderbuick »

Gaat om de fun, en als er ricers en petjesvolk komt met hun boom boom teringherrie en strijkplanken is de fun voor veel pure amerikanen liefhebbers verdwenen waarna ze niet meer komen opdagen.
Ik ken in ieder geval velen uit de omgeving die dan wegblijven.
smokey
Posts: 5125
Joined: Wed Apr 14, 2004 8:42 pm

Re: 19 April American sunday, Zandvoort

Post by smokey »

BigBlockMopar wrote: Daarnaast, de gemiddelde uitgehoerde baggerwiel-yank hier in Nederland kan niet eens een klont boter van een geöliede glijbaan wegtrekken, laat staan een klinker, rechtuit of niet. :D
:lol:
DartSwinger360
Posts: 120
Joined: Tue Dec 25, 2012 10:27 am

Re: 19 April American sunday, Zandvoort

Post by DartSwinger360 »

Wij van Mopower hebben Zondag een grotere plek toe gewezen gekregen.
Het is niet meer plek RF01 maar een plek naast RH03.
Image
Dus heb je een Mopar en nog geen plek kom dan gerust bij ons staan. P.s pm mij en je krijgt ook nog eens een in rij kaart voor jou en je Mopar.
niels23
Posts: 538
Joined: Sat Jun 23, 2007 10:28 am

Re: 19 April American sunday, Zandvoort

Post by niels23 »

[youtube]?v=TYjB8kSFhb4[/youtube]

[youtube]?v=VAUkv9q42Lo[/youtube]
DR Olds
Posts: 8796
Joined: Mon Feb 02, 2004 10:58 pm

Re: 19 April American sunday, Zandvoort

Post by DR Olds »

BigBlockMopar wrote:
Zo'n soort reactie had ik natuurlijk wel verwacht van sommigen hier na mijn eigen reply. :D
Die hele ProTouring-scene is ook een typisch Ricer-ding, toch...? :)

Daarnaast, de gemiddelde uitgehoerde baggerwiel-yank hier in Nederland kan niet eens een klont boter van een geöliede glijbaan wegtrekken, laat staan een klinker, rechtuit of niet. :D

Ik behoor blijkbaar tot een (helaas) kleine groep yankbezitters die graag wel wat meer doet met/aan z'n auto dan er alleen maar mee naar blubbermeetings gaan om te komen zuipen daar. :)

:D :thumbs:
big dooley
Posts: 1095
Joined: Wed Feb 04, 2004 10:46 pm

Re: 19 April American sunday, Zandvoort

Post by big dooley »

thunderbuick wrote:Gaat om de fun, en als er ricers en petjesvolk komt met hun boom boom teringherrie en strijkplanken is de fun voor veel pure amerikanen liefhebbers verdwenen waarna ze niet meer komen opdagen.
Ik ken in ieder geval velen uit de omgeving die dan wegblijven.
ik kan me echter niet de indruk ontrekken, dat binnen die scene er heel wat meer respect voor andermans spul is, dan wat ik bij de gemiddelde yank-meeting gezien heb... ook al is dat een flinke tijd geleden...
BigBlockMopar
Crowd control
Posts: 13063
Joined: Mon Feb 02, 2004 3:39 pm

Re: 19 April American sunday, Zandvoort

Post by BigBlockMopar »

Echter, over wegblijven gesproken... ik vond het evenement dit jaar meer weghebben van een motorclub-dag dan een auto-event.
Volgend jaar zie ik mezelf niet weer 2x in een file gaan staan om naar dat kutdorp-aan-zee te komen om daar ook nog eens 500 motoren te moeten zien...
grandmaster n
Posts: 392
Joined: Thu Jun 09, 2011 8:29 pm

Re: 19 April American sunday, Zandvoort

Post by grandmaster n »

En dan hebben die jongetjes met hun leuke jasjes ook nog allemaal niet amerikaanse brommertjes.......

gr
ChevyKo
Posts: 1569
Joined: Tue Dec 07, 2004 2:52 pm

Re: 19 April American sunday, Zandvoort

Post by ChevyKo »

BigBlockMopar wrote:Echter, over wegblijven gesproken... ik vond het evenement dit jaar meer weghebben van een motorclub-dag dan een auto-event.

En daar stoor ik me juist aan, die patsertjes komen het terrein op met veel gegas,
met een instelling van, opzij want wij zijn binnen en we moeten erdoor.

Met die motoren tussen alle fraaie en mooi glimmende Amerikanen door, ik heb het er niet op met die motoren langs die wagens :boos:

Wegwezen met die lui.
Collector
Posts: 935
Joined: Mon Nov 01, 2010 6:09 pm

Re: 19 April American sunday, Zandvoort

Post by Collector »

Als ik die leatherboys zie moet ik altijd een beetje inwendig gniffelen, vind ze namelijk een erg hoog village people gehalte hebben.
Image

Neemt niet weg dat american sunday voor amerikaans gerelateerd spul is. dus harleys enzo prima, ouwe honda's is a no go.
Pimpmeister
Posts: 1888
Joined: Thu Feb 05, 2004 12:48 pm

Re: 19 April American sunday, Zandvoort

Post by Pimpmeister »

BigBlockMopar wrote:Echter, over wegblijven gesproken... ik vond het evenement dit jaar meer weghebben van een motorclub-dag dan een auto-event.
Volgend jaar zie ik mezelf niet weer 2x in een file gaan staan om naar dat kutdorp-aan-zee te komen om daar ook nog eens 500 motoren te moeten zien...
Sowieso was het binnenterrein, buiten de brommers, grotendeels gevuld met de PT Cruiserclub, busjes en nieuwe pick-upjes. En natuurlijk Indian Pete, wie kent hem niet. :cry: Waarschijnlijk een treurig gevolg van de Weekdierellende, maar het zou beter zijn als de oldies door het tunneltje zouden mogen en dat spul wat je toch al dagelijks met bosjes om je heen in de file hebt staan gewoon buiten in het grind.
Pavement Pounder
Posts: 7963
Joined: Fri Feb 06, 2004 8:24 pm

Re: 19 April American sunday, Zandvoort

Post by Pavement Pounder »

Het was toch een Amerikaanse auto show ? geen Amerikaanse oldtimer show.
Ja wat die Yamaha fietsen er deden weet ik ook niet, de orginisatie durfden er iedergeval niets van te zeggen.
watahyahknow
Posts: 4331
Joined: Tue Jan 30, 2007 12:33 am

Re: 19 April American sunday, Zandvoort

Post by watahyahknow »

misschien een foutje in de planning , het gebeurt wel eens dat een clubmeet en ......dag op dezelfde dag worden ingepland , niet altijd per ongeluk als er geen grote opkomst word verwacht , de mensen die het circuit bemannen moeten immers ook van een natje en een droogje worden voorzien en de directie moet betaald worden
geloof dat de laatste turbo auto meet ook werd gecombineerd met een clubrace weekend
Post Reply