smokey wrote:Insinueer je nu dat Herman het beter kan vinden met de ricer crowd?
Zo'n soort reactie had ik natuurlijk wel verwacht van sommigen hier na mijn eigen reply.
Die hele ProTouring-scene is ook een typisch Ricer-ding, toch...?
Daarnaast, de gemiddelde uitgehoerde baggerwiel-yank hier in Nederland kan niet eens een klont boter van een geöliede glijbaan wegtrekken, laat staan een klinker, rechtuit of niet.
Ik behoor blijkbaar tot een (helaas) kleine groep yankbezitters die graag wel wat meer doet met/aan z'n auto dan er alleen maar mee naar blubbermeetings gaan om te komen zuipen daar.
Gaat om de fun, en als er ricers en petjesvolk komt met hun boom boom teringherrie en strijkplanken is de fun voor veel pure amerikanen liefhebbers verdwenen waarna ze niet meer komen opdagen.
Ik ken in ieder geval velen uit de omgeving die dan wegblijven.
BigBlockMopar wrote:
Daarnaast, de gemiddelde uitgehoerde baggerwiel-yank hier in Nederland kan niet eens een klont boter van een geöliede glijbaan wegtrekken, laat staan een klinker, rechtuit of niet.
BigBlockMopar wrote:
Zo'n soort reactie had ik natuurlijk wel verwacht van sommigen hier na mijn eigen reply.
Die hele ProTouring-scene is ook een typisch Ricer-ding, toch...?
Daarnaast, de gemiddelde uitgehoerde baggerwiel-yank hier in Nederland kan niet eens een klont boter van een geöliede glijbaan wegtrekken, laat staan een klinker, rechtuit of niet.
Ik behoor blijkbaar tot een (helaas) kleine groep yankbezitters die graag wel wat meer doet met/aan z'n auto dan er alleen maar mee naar blubbermeetings gaan om te komen zuipen daar.
thunderbuick wrote:Gaat om de fun, en als er ricers en petjesvolk komt met hun boom boom teringherrie en strijkplanken is de fun voor veel pure amerikanen liefhebbers verdwenen waarna ze niet meer komen opdagen.
Ik ken in ieder geval velen uit de omgeving die dan wegblijven.
ik kan me echter niet de indruk ontrekken, dat binnen die scene er heel wat meer respect voor andermans spul is, dan wat ik bij de gemiddelde yank-meeting gezien heb... ook al is dat een flinke tijd geleden...
Echter, over wegblijven gesproken... ik vond het evenement dit jaar meer weghebben van een motorclub-dag dan een auto-event.
Volgend jaar zie ik mezelf niet weer 2x in een file gaan staan om naar dat kutdorp-aan-zee te komen om daar ook nog eens 500 motoren te moeten zien...
BigBlockMopar wrote:Echter, over wegblijven gesproken... ik vond het evenement dit jaar meer weghebben van een motorclub-dag dan een auto-event.
En daar stoor ik me juist aan, die patsertjes komen het terrein op met veel gegas,
met een instelling van, opzij want wij zijn binnen en we moeten erdoor.
Met die motoren tussen alle fraaie en mooi glimmende Amerikanen door, ik heb het er niet op met die motoren langs die wagens
BigBlockMopar wrote:Echter, over wegblijven gesproken... ik vond het evenement dit jaar meer weghebben van een motorclub-dag dan een auto-event.
Volgend jaar zie ik mezelf niet weer 2x in een file gaan staan om naar dat kutdorp-aan-zee te komen om daar ook nog eens 500 motoren te moeten zien...
Sowieso was het binnenterrein, buiten de brommers, grotendeels gevuld met de PT Cruiserclub, busjes en nieuwe pick-upjes. En natuurlijk Indian Pete, wie kent hem niet. Waarschijnlijk een treurig gevolg van de Weekdierellende, maar het zou beter zijn als de oldies door het tunneltje zouden mogen en dat spul wat je toch al dagelijks met bosjes om je heen in de file hebt staan gewoon buiten in het grind.
Het was toch een Amerikaanse auto show ? geen Amerikaanse oldtimer show.
Ja wat die Yamaha fietsen er deden weet ik ook niet, de orginisatie durfden er iedergeval niets van te zeggen.
misschien een foutje in de planning , het gebeurt wel eens dat een clubmeet en ......dag op dezelfde dag worden ingepland , niet altijd per ongeluk als er geen grote opkomst word verwacht , de mensen die het circuit bemannen moeten immers ook van een natje en een droogje worden voorzien en de directie moet betaald worden
geloof dat de laatste turbo auto meet ook werd gecombineerd met een clubrace weekend