1978 Blazer

Show your project car!
Plaats al je updates in 1 topic. (Dus aub geen meerdere topics voor aparte updates die over dezelfde auto gaan)
Post Reply
Kootje

1978 Blazer

Post by Kootje » Fri Nov 30, 2018 8:49 pm

Hallo, even voorstellen, ik ben Marco en ik ben al lange tijd in bezit van een 72`er Chevelle maar na een lange (internationale) zoektocht heb ik de Blazer gevonden die ik al lang wilde. Misschien is ie wel bekend voor sommigen.
Geen roest, een echt redelijke afwerking, behoorlijk gelift alleen de motor was in elkaar gedraaid.

De auto staat nu thuis te wachten tot de bestelde motor vanuit de states geleverd zal worden.
Het is een HT383 geworden, deze ga ik er niet zelf in plaatsen, dat gaat boven mijn kunnen.

Verder heeft de auto nog wel wat kleine dingetjes waar ik me aan erger, de bullbar heb ik er eerste afgehaald :) . De airco is ooit verwijderd en wat er is blijven zitten werkt niet zoals het hoort. Verder heb ik al flink wat loze kabels weggehaald, in de 40 jaar is er hoop bijgezet en weggehaald maar niet altijd even netjes.

Dus ja, dat was het in het kort. Als het blok erin zit zal ik wat foto`s posten.

Image

En de Chevelle natuurlijk :

Image

Nick_nl

Re: 1978 Blazer

Post by Nick_nl » Fri Nov 30, 2018 8:55 pm

Dat is een gaaf project 👍

grandmaster n

Post by grandmaster n » Sat Dec 01, 2018 5:42 pm

Naaiz, ietsje hoger dan mijn Bronco....

gr

Kootje

Post by Kootje » Tue Dec 04, 2018 8:25 pm

Thnx, ik zocht al wel naar een verhoogde Blazer, zo hoog had ook weer niet gehoeven maar het sleutelt zo makkelijk.
Onder die Chevelle heb ik niks te zoeken.

Morgen maar eens gaan kijken of m`n stroker al gearriveerd is. Zo ja, alles netjes laten spuiten en inbouwen maar.
Ik heb al uren in de auto gezeten maar nog geen meter gereden. ;)

Post Reply