Jeroen's 68 Dodge Charger

Show your project car!
Plaats al je updates in 1 topic. (Dus aub geen meerdere topics voor aparte updates die over dezelfde auto gaan)
S i x t y e i g h t
Posts: 530
Joined: Wed Feb 11, 2004 10:50 am

Post by S i x t y e i g h t »

Johnto wrote: Ja klopt, Thebandit is oom geworden..dus die heeft het ff druk :D
Ahh Congrats!! :thumbsup:

Jeroen.
S i x t y e i g h t
Posts: 530
Joined: Wed Feb 11, 2004 10:50 am

Post by S i x t y e i g h t »

S i x t y e i g h t wrote:Hey,

Hier een filmpie bij de Siba (voor het uitlijnen en remmentest)

http://www.dukecruisers.nl/~jvengelen/Siba.mpg

Waarom die knakker met de deur open wil rijden is mij overigens niet duidelijk...

Jeroen.
Frans455
Posts: 11812
Joined: Thu Apr 08, 2004 9:56 pm

Post by Frans455 »

Lekker geluidje :thumbsup:
roadrage david
Posts: 5050
Joined: Tue Feb 03, 2004 10:54 pm

Post by roadrage david »

sixtyeight ..... super mooi gedaan!!! niet 1 niet 2 maar 3 petjes af ... ben zelf nu in mijn 3e jaar met de 68 firebird . en geloof me ik doet het geen tweede keer meer lololol . ik heb /laat een hoop doen zoals body work en ingrijpende veranderingen . desalnietemin weet ik dat die 5 jaar van jou 5 jaar van je levens duur heeft gekost lolol, maar die zal je nu wel weer terug incaseeren ..
Harm SS/T

Post by Harm SS/T »

FANFUCKINGTASTIC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
theBandit
Posts: 1455
Joined: Thu Jul 28, 2005 10:27 am

Post by theBandit »

S i x t y e i g h t wrote:[..]


Ahh Congrats!! :thumbsup:

Jeroen.
Thnx :lol:
Ik bel je morgen ff op, misschien zondag anders tijd ????
Mochten er meer AAPen mee willen??? :D
Johnto
Posts: 4521
Joined: Wed Feb 04, 2004 9:27 pm

Post by Johnto »

theBandit wrote:[..]

Thnx :lol:
Ik bel je morgen ff op, misschien zondag anders tijd ????
Mochten er meer AAPen mee willen??? :D
Zondag King Cruise.....dus gaat niet lukken vrees ik
theBandit
Posts: 1455
Joined: Thu Jul 28, 2005 10:27 am

Post by theBandit »

Johnto wrote:[..]


Zondag King Cruise.....dus gaat niet lukken vrees ik
Ik was er al bang voor :wink:

Dinsdag avond dan misschien tijd voor een Charger mini cruise ?? :D :D

Edit: Update......Mini Cruise gaat door, verzamelen om 20:30 bij de molen in Den Dungen, en dan de hele afstand zonder stoppen naar S i x t y e i g h t
:D :D :D
Last edited by theBandit on Sat Aug 13, 2005 8:05 pm, edited 1 time in total.
Wilf
Posts: 10555
Joined: Sun May 30, 2004 4:22 pm

Post by Wilf »

S i x t y e i g h t wrote:Hey,

Hier een filmpie bij de Siba (voor het uitlijnen en remmentest)

http://www.dukecruisers.nl/~jvengelen/Siba.mpg

Waarom die knakker met de deur open wil rijden is mij overigens niet duidelijk...

Jeroen.
Geweldig heerlijk geluid blijft het... Veel mooier dan LPG-verbranding ook, benzine... Heerlijk zo'n knisperend randje in het geluid van een stampende MOPAR :D

Ik snap wel waarom hij de deur openheeft, dat weerkaatst het geluid van de uitlaat terug naar zijn gezicht, optimaal genieten dus whahaha :D
Niels
Posts: 2371
Joined: Sun Apr 11, 2004 11:05 pm

Post by Niels »

theBandit wrote:[..]

Ik was er al bang voor :wink:

Dinsdag avond dan misschien tijd voor een Charger mini cruise ?? :D :D

Edit: Update......Mini Cruise gaat door, verzamelen om 20:30 bij de molen in Den Dungen, en dan de hele afstand zonder stoppen naar S i x t y e i g h t
:D :D :D
Aha. De hele afstand ook he. Da's nogal.
Maar ik zal zorgen dat ik dr ben! :thumbsup:
S i x t y e i g h t
Posts: 530
Joined: Wed Feb 11, 2004 10:50 am

Post by S i x t y e i g h t »

Hey Fooks,

Hij is ontzettend goedgekeurd!!!

Enig nadeel: helaas geen 18.2 platen, niet toegestaan op auto's waarvan de achterplaat hoger dan 50 cm uitkomt...

Op de terugweg van de RDW vandaag, kreeg ik op het laatst moment problemen met de bak (727 Torqueflite).

Ik vond de heenrit al dat ie zeer snel overschakeld en je vrijwel onmiddelijk in z'n 3 zit. Maar verder zonder slag of stoot. Toen ik bijna thuis was heb ik 'm een keer in z'n 1 gezet, opgeschakeld naar 2 en daarna in z'n drive. Sinds die actie reed ie alleen nog maar in de derde trap. Als ik moet remmen/stilstaan slaat ie af omdat ie niet lijkt te ontkoppelen. Wegrijden lukt aleen maar door in neutraal te starten en 'm dan in z'n 1 te trekken en hopen dat ie niet afslaat.

Oliepeil is goed.

Iemand een idee?

Thanks,

Jeroen.
Niels
Posts: 2371
Joined: Sun Apr 11, 2004 11:05 pm

Post by Niels »

He das mooi nieuws Jeroen!!! :thumbsup:
Ik wilde nog bellen maar door al het gesleutel is het er ff niet van gekomen, wilde je morgen bellen maar zie het nu dan staan!!
Vetjes!
Maar jammer van die bak, totaal geen verstand van...
het enige wat ik dan denk is aan de vacuumslang vanaf het spruitstuk naar de bak die het schakelen moet regelen, is die los geraakt of lek?
400V8
Posts: 460
Joined: Thu Jul 15, 2004 8:29 pm

Post by 400V8 »

super zelfs met dat Geluid makten dat niets uit. zijden ze daar niets van ?. nou nu de stang even aan passen. of laat je dat zo met je uitlaat ?. ik hoor het wel.


gr jeroen
Tom
Posts: 8092
Joined: Thu Jul 08, 2004 7:54 pm

Post by Tom »

die gozer rijdt niet al te voorzichtig of wel? pakt een stukje van de oprijplaat van de brug mee lijkt het wel..


jammer dat je er nu niet mee kunt rijden ,hoop dat je het snel voor elkaar hebt, ik heb er geen idee van wat het kan zijn..


succes ermee!!! blijft een onwijs ruuge dikke ride :D :thumbsup:
impalapower
Posts: 807
Joined: Fri Mar 04, 2005 5:44 pm

Post by impalapower »

S i x t y e i g h t wrote:Hey Fooks,

Hij is ontzettend goedgekeurd!!!

Enig nadeel: helaas geen 18.2 platen, niet toegestaan op auto's waarvan de achterplaat hoger dan 50 cm uitkomt...

Op de terugweg van de RDW vandaag, kreeg ik op het laatst moment problemen met de bak (727 Torqueflite).

Ik vond de heenrit al dat ie zeer snel overschakeld en je vrijwel onmiddelijk in z'n 3 zit. Maar verder zonder slag of stoot. Toen ik bijna thuis was heb ik 'm een keer in z'n 1 gezet, opgeschakeld naar 2 en daarna in z'n drive. Sinds die actie reed ie alleen nog maar in de derde trap. Als ik moet remmen/stilstaan slaat ie af omdat ie niet lijkt te ontkoppelen. Wegrijden lukt aleen maar door in neutraal te starten en 'm dan in z'n 1 te trekken en hopen dat ie niet afslaat.

Oliepeil is goed.

Iemand een idee?

Thanks,

Jeroen.
Iedere NIEUWE auto heeft wel eens last van wat kinderziekte's :D








Maaar, wat een super mooi werk zeg, en dat geluid :idea: .
Kijk maar uit dat de dodge fabriek hem niet opeist voor in een museum :D

Suc6 met de reparatie van je automaat bak, hoop voor je dat het een kleinigheid is.
Post Reply