sixtyeight ..... super mooi gedaan!!! niet 1 niet 2 maar 3 petjes af ... ben zelf nu in mijn 3e jaar met de 68 firebird . en geloof me ik doet het geen tweede keer meer lololol . ik heb /laat een hoop doen zoals body work en ingrijpende veranderingen . desalnietemin weet ik dat die 5 jaar van jou 5 jaar van je levens duur heeft gekost lolol, maar die zal je nu wel weer terug incaseeren ..
Zondag King Cruise.....dus gaat niet lukken vrees ik
Ik was er al bang voor
Dinsdag avond dan misschien tijd voor een Charger mini cruise ??
Edit: Update......Mini Cruise gaat door, verzamelen om 20:30 bij de molen in Den Dungen, en dan de hele afstand zonder stoppen naar S i x t y e i g h t
Last edited by theBandit on Sat Aug 13, 2005 8:05 pm, edited 1 time in total.
Waarom die knakker met de deur open wil rijden is mij overigens niet duidelijk...
Jeroen.
Geweldig heerlijk geluid blijft het... Veel mooier dan LPG-verbranding ook, benzine... Heerlijk zo'n knisperend randje in het geluid van een stampende MOPAR
Ik snap wel waarom hij de deur openheeft, dat weerkaatst het geluid van de uitlaat terug naar zijn gezicht, optimaal genieten dus whahaha
Dinsdag avond dan misschien tijd voor een Charger mini cruise ??
Edit: Update......Mini Cruise gaat door, verzamelen om 20:30 bij de molen in Den Dungen, en dan de hele afstand zonder stoppen naar S i x t y e i g h t
Aha. De hele afstand ook he. Da's nogal.
Maar ik zal zorgen dat ik dr ben!
Enig nadeel: helaas geen 18.2 platen, niet toegestaan op auto's waarvan de achterplaat hoger dan 50 cm uitkomt...
Op de terugweg van de RDW vandaag, kreeg ik op het laatst moment problemen met de bak (727 Torqueflite).
Ik vond de heenrit al dat ie zeer snel overschakeld en je vrijwel onmiddelijk in z'n 3 zit. Maar verder zonder slag of stoot. Toen ik bijna thuis was heb ik 'm een keer in z'n 1 gezet, opgeschakeld naar 2 en daarna in z'n drive. Sinds die actie reed ie alleen nog maar in de derde trap. Als ik moet remmen/stilstaan slaat ie af omdat ie niet lijkt te ontkoppelen. Wegrijden lukt aleen maar door in neutraal te starten en 'm dan in z'n 1 te trekken en hopen dat ie niet afslaat.
He das mooi nieuws Jeroen!!!
Ik wilde nog bellen maar door al het gesleutel is het er ff niet van gekomen, wilde je morgen bellen maar zie het nu dan staan!!
Vetjes!
Maar jammer van die bak, totaal geen verstand van...
het enige wat ik dan denk is aan de vacuumslang vanaf het spruitstuk naar de bak die het schakelen moet regelen, is die los geraakt of lek?
super zelfs met dat Geluid makten dat niets uit. zijden ze daar niets van ?. nou nu de stang even aan passen. of laat je dat zo met je uitlaat ?. ik hoor het wel.
Enig nadeel: helaas geen 18.2 platen, niet toegestaan op auto's waarvan de achterplaat hoger dan 50 cm uitkomt...
Op de terugweg van de RDW vandaag, kreeg ik op het laatst moment problemen met de bak (727 Torqueflite).
Ik vond de heenrit al dat ie zeer snel overschakeld en je vrijwel onmiddelijk in z'n 3 zit. Maar verder zonder slag of stoot. Toen ik bijna thuis was heb ik 'm een keer in z'n 1 gezet, opgeschakeld naar 2 en daarna in z'n drive. Sinds die actie reed ie alleen nog maar in de derde trap. Als ik moet remmen/stilstaan slaat ie af omdat ie niet lijkt te ontkoppelen. Wegrijden lukt aleen maar door in neutraal te starten en 'm dan in z'n 1 te trekken en hopen dat ie niet afslaat.
Oliepeil is goed.
Iemand een idee?
Thanks,
Jeroen.
Iedere NIEUWE auto heeft wel eens last van wat kinderziekte's
Maaar, wat een super mooi werk zeg, en dat geluid .
Kijk maar uit dat de dodge fabriek hem niet opeist voor in een museum
Suc6 met de reparatie van je automaat bak, hoop voor je dat het een kleinigheid is.