1964 Chrysler NewYorker Salon

Show your project car!
Plaats al je updates in 1 topic. (Dus aub geen meerdere topics voor aparte updates die over dezelfde auto gaan)
stef
Posts: 2849
Joined: Sat Nov 06, 2004 5:11 pm

Post by stef »

ey, BBM, ik weet niet wat je duur vindt, maar http://www.buitelaar.nl heeft draaibankjes staan vanaf 149 euro... (is wel HEEL erg klein, maar het is er...) tot aan dikke banken van 7K aan toe. Voor elk wat wils, ook eens iets met een deukje of een krasje, met 30-60% er af, afhankelijk van het "probleem". Wat ik er heb gezien, vond ik iig niet verkeerd. Misschien eens een surf-ritje waard...
BigBlockMopar
Crowd control
Posts: 13063
Joined: Mon Feb 02, 2004 3:39 pm

Post by BigBlockMopar »

Ik heb onlangs al eens lopen snuffelen op z'n site. Staan zeker wel leuke dingen tussen.
Onlangs was ik trouwens nog in de buurt daar en 'dacht' dat ik de website-plattegrond nog wel in m'n hoofd had zitten, maar kon die toko helaas niet echt vinden ondanks wat rond te hebben gereden daar.

Die zelfdimmende laskap voor een paar tientjes vond ik ook wel interessant op de site.

Misschien dat ik ooit nog weleens een gebruikte draaibank op de kop wil tikken ofzo ergens. Ik merk toch dat ik zo'n ding vaker nodig heb dan ik verwacht eigenlijk.
Als iemand een leuke draaibank weet, met minimaal 60-70 cm ofzo tussen de centers, voor weinag... ik hou me aanbevolen... :D
stef
Posts: 2849
Joined: Sat Nov 06, 2004 5:11 pm

Post by stef »

ik hou mijn ogen open voor je...

Het is (als je het weet) erg simpel te vinden hoor.
Het is een grijzig metalen gebouw, naast een grote meubelzaak, vlakbij het viaduct van de snelweg. Je ziet het idd wat lastig staan op de gevel...
Leuke Toko, ECHT eens langsgaan, hebben veel leuks voor niet teveel geld. Enneh, neem effe contact op met Mobster, die heeft nog wel wat leuks te vertellen waardoor e.e.a. beste eens iets goedkoper kan uitpakken, ZEker wanner je 2 identieke producten wilt hebben. Bijv jij een draaibank, en een kennis van je idem... . :wink:
Minnie Muus
Posts: 1379
Joined: Mon Apr 25, 2005 10:16 am

Post by Minnie Muus »

BigBlockMopar wrote:Ik ben er zelf nog niet over uit of een volgende set headers weer op deze wijze ga maken, of dat ik het met behulp van een buigmachine wil doen.
Probleem met de gangbare buigmachines is is dat deze de bochten 'in' duwen waardoor de doorsnee op die plek kleiner wordt. Zeker met de krappe bochten die in headers voorkomen kan ik daar een probleem in zien.

en maar pochen over zijn herders :D


volgende keer moet er minimaal een setje van deze headers onder, of op bedoel ik
:arrow:


Image
Thing
Posts: 3082
Joined: Mon Jul 25, 2005 5:38 pm

Post by Thing »

ik d8 altijd dat headers zo recht mogelijk moesten zijn :?:

of noemen ze dit nou spaghetti spruitstukken :wink:
Mopar-muus
Posts: 201
Joined: Mon Apr 25, 2005 4:57 pm

Post by Mopar-muus »

kijk minnie je krijgt weer ff les van meester thing...
Thing
Posts: 3082
Joined: Mon Jul 25, 2005 5:38 pm

Post by Thing »

leg jij t ff uit dan..
ik vraag t me alleen(hardop) af..
Minnie Muus
Posts: 1379
Joined: Mon Apr 25, 2005 10:16 am

Post by Minnie Muus »

nee dit zijn darmvormige herders,

meer show en shine, kvond het wel wat hebben
Post Reply