Camaro RS 1971 Pro-Touring UPDATE 01-01-2017

Show your project car!
Plaats al je updates in 1 topic. (Dus aub geen meerdere topics voor aparte updates die over dezelfde auto gaan)
Post Reply
Martin71RS
Posts: 2306
Joined: Wed Feb 04, 2004 2:37 pm

Camaro RS 1971 Pro-Touring UPDATE 01-01-2017

Post by Martin71RS »

De meeste op het forum zullen m wel eens gezien hebben maar aangezien ik dit forum een geweldig initiatief vind zal ik ook mijn projectje maar toevoegen.


Zo kocht ik m in september 98:

Image

het begon als "een beetje opknappen" maar is ietwat uit de hand gelopen.

Image
Image

De resto onderweg....(de eerste keer)wist ik veel dat ik dat nog een keer zou doen...?!

Image
Image
Image
Image
Image

Eindelijk klaar:
(met de eerste set velgen)
Image

..... de laatste velgen:

Image

Na anderhalf jaar dagelijks gebruik en verschillende schades was ik m spuugzat en heb ik m voor een jaar weggezet en er niet meer naar gekeken.

Dit jaar wel veel spullen verzameld om m nog mooier en beter te maken.
Sinds afgelopen zomer weer begonnen en ik pak m nu aan om m naar een voor mij zo hoog mogelijk niveau te brengen. (daarmee bedoel ik dus niet sneeuwkettingen om de alpen in te rijden)

Wil je meer fotos zien en of t uitgebreide verhaal lezen kan je t beste mn page bekijken:

http://www.pro-touring.nl" target="_blank" target="_blank" target="_blank" target="_blank

Ik probeer regelmatig updates te maken als ik weer wat heb gedaan.

Martin
Last edited by Martin71RS on Sun Jan 01, 2017 9:07 pm, edited 32 times in total.
Lady Bonneville
Posts: 3030
Joined: Sun Sep 04, 2005 11:00 pm

Post by Lady Bonneville »

Goed bezig Martin! Ik had je site al eens uitgebreid bekeken. Ben benieuwd wanneer je em weer op de weg hebt!
vettevirus72
Posts: 318
Joined: Sat Sep 17, 2005 4:11 pm

Post by vettevirus72 »

Martin ik vind het een prachtige model wat je heb, alleen die velgen :( ik vind dat van die kadet of manta velgen :arrow: Een paar TT zou zekers niet mistaan onder die beauty :!:

Verder heb je het prachtig gedaan de resto van de camaro.

greezz danny 8)
CM
Posts: 3247
Joined: Mon Mar 21, 2005 7:01 pm

Post by CM »

vettevirus72 wrote:Martin ik vind het een prachtige model wat je heb, alleen die velgen :( ik vind dat van die kadet of manta velgen :arrow: Een paar TT zou zekers niet mistaan onder die beauty :!:

Verder heb je het prachtig gedaan de resto van de camaro.

greezz danny 8)

Mee eens (en ook met de velgen :o )
chevyman

Post by chevyman »

mooi gedaan hoor.... over smaak valt nou eenmaal te twisten, ik vind het hele plaatje netjes :)
Martin71RS
Posts: 2306
Joined: Wed Feb 04, 2004 2:37 pm

Post by Martin71RS »

Thanks allemaal!
Ben benieuwd wanneer je em weer op de weg hebt!
ehhhh ik ook :P

Wat de velgen betreft...over smaak valt inderdaad niet te twisten... persoonlijk vind ik de TT een van de mooiste velgen die er zijn maar half Amerika en 3/4 Nederland rijdt ermee...voor mij genoeg reden om ze NOOIT te kopen. (ik heb deze opmerking trouwens al 100 keer gehoord denk ik :lol: )
De velgen passen bij t totale plaatje (less bling more go) en t "gladde" uiterlijk van de Camaro.
Ze zijn ook nodig om het performance level te halen wat ik voor ogen heb. (17" en de breedte)
Ik heb natuurlijk nog wel een velg in mn achterhoofd die ik er graag onder zou zetten...maar om nu $3000,- uit te geven voor velgen...misschien ooit als ie klaar is en ik eens geld "over" heb :?:


nogmaals bedankt voor de complimenten! :D
roadrage david
Posts: 5050
Joined: Tue Feb 03, 2004 10:54 pm

Post by roadrage david »

Martin71RS wrote:Thanks allemaal!
ehhhh ik ook :P

Wat de velgen betreft...over smaak valt inderdaad niet te twisten... persoonlijk vind ik de TT een van de mooiste velgen die er zijn maar half Amerika en 3/4 Nederland rijdt ermee...voor mij genoeg reden om ze NOOIT te kopen. (ik heb deze opmerking trouwens al 100 keer gehoord denk ik :lol: )
De velgen passen bij t totale plaatje (less bling more go) en t "gladde" uiterlijk van de Camaro.
Ze zijn ook nodig om het performance level te halen wat ik voor ogen heb. (17" en de breedte)
Ik heb natuurlijk nog wel een velg in mn achterhoofd die ik er graag onder zou zetten...maar om nu $3000,- uit te geven voor velgen...misschien ooit als ie klaar is en ik eens geld "over" heb :?:


nogmaals bedankt voor de complimenten! :D
....... Martin omdat we in de zelfde seen / stijl zitten met onze auto,s begrijp ik wat je bedoeld . ikzelf had in eerste instantie ook TT II velgen die ik gauw door verkocht , met dezelfde reden die jy noemde . er is echter een anndere velg van het zelfde type die sterker is en ook nog eens van nature een zilvere alu finish heeft die in 17 inch in iedere maat tot 11 j met max 7 backspaceing te krijgen is en persoonlijk vind ik die veel mooier het is de oorspronkelijke camaro/firebird transam raceing series velg(die model stond voor de TTII) .die gewoon te koop is .ik denk zelfs dat onder jou auto dat de TT er bij in het niet valt .er zijn voor zo ver ik weet maar 3 setjes van in nederland!!!!!! waarvan ik 1 set heeft .........
CM
Posts: 3247
Joined: Mon Mar 21, 2005 7:01 pm

Post by CM »

Om even een misverstand te voorkomen ik vind TT's wel grappig maar het is zeker niet m'n favoriet..

dit is toch 10x zo mooi...(personal opinion..)
Image
Martin71RS
Posts: 2306
Joined: Wed Feb 04, 2004 2:37 pm

Post by Martin71RS »

eindelijk weer een update.....

http://www.pro-touring.nl
page 29

Martin
Krultang72
Posts: 9610
Joined: Tue Feb 03, 2004 6:27 pm

Post by Krultang72 »

vrij serieus motortje nu dus!!

ziet er goed uit!!
FordRancho67
Posts: 215
Joined: Thu Apr 28, 2005 5:32 pm

Post by FordRancho67 »

Klinkt allemaal erg heftig
:thumbsup:
Camaro
Posts: 1767
Joined: Sun Nov 28, 2004 11:42 am

Post by Camaro »

Martin

Ziet er goed uit. Ik moet binnenkort maar even een bakkie komen doen.

Richard
chevymike
Posts: 520
Joined: Wed Jan 12, 2005 8:51 pm

Post by chevymike »

CM wrote:Om even een misverstand te voorkomen ik vind TT's wel grappig maar het is zeker niet m'n favoriet..

dit is toch 10x zo mooi...(personal opinion..)
http://i25.photobucket.com/albums/c62/c ... cture3.jpg
sorry dat vindik dus weer 3x niks maar ja idd smaken verschillen
Tiki God
Posts: 6221
Joined: Mon Nov 01, 2004 11:06 am

Post by Tiki God »

:thumbsup:
Rallye350
Posts: 2434
Joined: Tue Dec 13, 2005 9:57 pm

Post by Rallye350 »

Dat blokkie zal lopen als een jekko in je Camaro, ziet er weer top uit.

Rob
Post Reply