57ér chevy 210

Show your project car!
Plaats al je updates in 1 topic. (Dus aub geen meerdere topics voor aparte updates die over dezelfde auto gaan)
Post Reply
V8 Angel
Posts: 2665
Joined: Wed Feb 18, 2004 9:19 pm

57ér chevy 210

Post by V8 Angel »

Naast mijn 56ér Chevy Bel Air ben ik tevens bezig met mijn 57ér chevy 210 4 deurs. Wederom weinig comentaar maar des te meer foto's met op het eind een voorbeeld hoe ik hem ongeveer wil bouwen (voorbeeld is coupe maar ja dat gaat me te ver om de 4 deurs om te bouwen naar coupe).
de foto's zijn nog met een oude camera gemaakt aangezien ik er al 4 jaar weer mee bezig ben ..hum hum.
trommelremmen worden weer vervangen door schijfremmen en er komt op deze zeker een airride systeem erop met minimaal shockwaves.
Oh ja Menace? Die man op de 1e foto zal je zeker wel bekend voorkomen ha ha (verkoper van de chevy).

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
en een voorbeeldje zoals ik hem graag wil gaan bouwen met een candy apple pearl primer kleur

Image
Taximan
Posts: 3130
Joined: Tue Feb 03, 2004 5:59 pm

Re: 57ér chevy 210

Post by Taximan »

V8 Angel wrote: gaat me te ver om de 4 deurs om te bouwen naar coupe
Mooi werk man :thumbsup:
Als ik jou was zou ik net dat stukje verder gaan en er wel een twee deurs van maken. Het is echt minder werk dan je denkt en je bent al zo ver! Bekijk deze endeze links maar eens, de daklijn van 4 en 2 deurs Chevy sedans is precies hetzelfde. Anders grondig verlagen met een paar dikke velgen dan komt het ook wel goed

Image
V8 Angel
Posts: 2665
Joined: Wed Feb 18, 2004 9:19 pm

Post by V8 Angel »

Tja het is het overwegen waard dat wel , de tweede link kon ik ja die had je me een keer doorgestuurd toch wel gaaf al moet ik zeggen dat die chevy op de foto met de burnout ook wel errug gaaf eruit ziet zo. ach en anders bouw ik deze eerst af en zoek daarna naar een hard-top coupe en ga daar goed mee aan de slag. maar thnxs voor de links :D
J@pie
Posts: 5608
Joined: Fri May 21, 2004 12:52 am

Re: 57ér chevy 210

Post by J@pie »

Taximan wrote:"..........grondig verlagen........ met een paar dikke velgen..........."

:!:Wat hij zegt......!

Da's praat!

Velgen maken de auto, en ding moet hélemaal met ze bek op straat komen te liggen...:mrgreen:

Een "tudor" is natuurlijk mooier bij deze auto, maar ik vind 't type 4deurs sedan eigenlijk persoonlijk het mooiste model auto van allemaal.....!

Zelf ben ik hélemaal WÍLD! van de '57 Bel-Air.......!
Wát een auto is dat......!
J@pie
Posts: 5608
Joined: Fri May 21, 2004 12:52 am

Post by J@pie »

COOOOOOLLLLLLL!

Zat ff die 2 links uit te pluizen, dat ziet er hééél goode uit, en 't lijkt ook minder onmogelijk dan je 't jezelf voorstelt.....

As je 't dan doet, moet je 't eigenlijk ook goed doen, maar is wel ff een werkie!

Ik krijg zó'n zin om m'n Vair onder handen te gaan nemen....

Had ik gdvrdmme maar een sleutelhokkie.....:cry:
Post Reply