ATI Procharger...blown & intercooled project Indyram..

Show your project car!
Plaats al je updates in 1 topic. (Dus aub geen meerdere topics voor aparte updates die over dezelfde auto gaan)
Krultang72
Posts: 9610
Joined: Tue Feb 03, 2004 6:27 pm

Post by Krultang72 »

Pavement Pounder wrote:[..]


Dog goed ingesteld op een blower motor wel :wink:
op die nixsan zat toch ook een turbo?? :?:
Pavement Pounder
Posts: 7963
Joined: Fri Feb 06, 2004 8:24 pm

Post by Pavement Pounder »

Da's ook weer waar :o
Krultang72
Posts: 9610
Joined: Tue Feb 03, 2004 6:27 pm

Post by Krultang72 »

Pavement Pounder wrote:Da's ook weer waar :o
maar die miste een liter of 3 tov, van Chiel's pickup... :D :D
chiel
Posts: 1365
Joined: Tue Jun 22, 2004 10:24 pm

Post by chiel »

Stang72 wrote:[..]


maar die miste een liter of 3 tov, van Chiel's pickup... :D :D
1.8 t.o.v. 6.0liter
voor de nissan kwam er toch gauw 50% PK winst uit (2 seconde van de tijd af)
Denk idd niet dat dat lukt met de pickup. iets van 7% pk winst misschien door het extra koeleffect 9% .
Maar als ik daardoor in de 12sec.1/4 mile kom ben ik dik tevreden. :D :D
Pavement Pounder
Posts: 7963
Joined: Fri Feb 06, 2004 8:24 pm

Post by Pavement Pounder »

:( moet ik ook nog iets gaan bedenken :cry:
Krultang72
Posts: 9610
Joined: Tue Feb 03, 2004 6:27 pm

Post by Krultang72 »

Pavement Pounder wrote::( moet ik ook nog iets gaan bedenken :cry:
ik ook...
Image

:D :D
Pavement Pounder
Posts: 7963
Joined: Fri Feb 06, 2004 8:24 pm

Post by Pavement Pounder »

:roll:

Dikke Chevy motor mischien ?



:arrow: :D
Krultang72
Posts: 9610
Joined: Tue Feb 03, 2004 6:27 pm

Post by Krultang72 »

denk het niet,, het moet wel harder gaan dan voorheen...
j-stingray=NR100!!
Posts: 3217
Joined: Wed Feb 04, 2004 4:18 pm

Post by j-stingray=NR100!! »

Stang72 wrote:denk het niet,, het moet wel harder gaan dan voorheen...
een hele dikke chevy motor dan :arrow: :D
chiel
Posts: 1365
Joined: Tue Jun 22, 2004 10:24 pm

Post by chiel »

Elwin iedereen is hier vanalles aan het bedenken, maar hoe zit dat eigenlijk met die 2 verbonden t-stukjes in de benzineleidingen. :?:
Sergio Z28
Posts: 1698
Joined: Mon May 23, 2005 11:54 am

Post by Sergio Z28 »

Leg er een 4.3 V6 Turbo uit een Cyclone of Typhoon in .. Dan kom je zeker vooruit :wink:
chiel
Posts: 1365
Joined: Tue Jun 22, 2004 10:24 pm

Post by chiel »

Ik denk dat zo'n ford niet vooruit te branden is, zelfs niet met een dikke chevy motor :arrow: :D :D
Pavement Pounder
Posts: 7963
Joined: Fri Feb 06, 2004 8:24 pm

Post by Pavement Pounder »

Hee jongens, stop met het verneuken van Elwin's supercharger topic :!:
We gaan die Furds wel op een andere topic belachelijk maken :D sorry Ben :|
Krultang72
Posts: 9610
Joined: Tue Feb 03, 2004 6:27 pm

Post by Krultang72 »

Pavement Pounder wrote:Hee jongens, stop met het verneuken van Elwin's supercharger topic :!:
We gaan die Furds wel op een andere topic belachelijk maken :D sorry Ben :|
i agree on that.... een vuck-furd topic??? :D :D

sorry Elwin, back on-topic.. :D
VIPER POWERED
Posts: 3303
Joined: Mon Feb 02, 2004 10:24 pm

Post by VIPER POWERED »

whahahaha ag maakt mij niet uit hoor.. lul maar lekker door..
vind t altijd wel lache dat merk vs merk geouwehoer :D :D :thumbsup:
Dan denk ik aldoor bij mn eigen laat ze maar ford vs chevy lullen,
jullie mopar tijd komt nog wel :arrow: :moony: :D :D

Chiel de extra benzine pomp doet bij normaal rijgedrag niks, en bij trappen en rosse gaat is zn werk
doen en zorgen voor meer benz druk op mn fuelrail die weer inte stellen is op de EFMU in de auto..
Daarom dus de 2 T stukkies ertussen zodat de benzine ook om de pomp heen kan tijdens cruise niveau....
Idd die T stukkies kunnen er net zo goed tussenuit met mn rijgedrag :D :D :D
pedal to the fucking metal met die bende! :P :wink:
Post Reply