Montage Led's in zijpaneel Lincoln Continental 1997

Show your project car!
Plaats al je updates in 1 topic. (Dus aub geen meerdere topics voor aparte updates die over dezelfde auto gaan)
MarcoV8
Posts: 1593
Joined: Fri Apr 09, 2004 7:17 pm

Re: Montage Led's in zijpaneel Lincoln Continental 1997

Post by MarcoV8 »

Track wrote:http://www.siteclub.nl/lincoln/

Foto's zeggen genoeg.
Is dat in jouw Lincoln? Heb je pics van het interieur met de leds?
Leds rule, lijkt me ook leuk in mijn auto maar ik ben bang dat ik daar geen geduld voor op kan brengen!
Track

Post by Track »

Ik moet het paneel nog monteren en aansluiten en dan zal ik er een foto van maken en erbij zetten.

Voor het overige commentaar:
Ik weet dat het geen technisch hoogstandje is, maar mijn Lincoln is nu eenmaal mijn hobbie en ik vul dat in op mijn eigen manier. Voor mij een project, voor een ander gepiel in de ruimte. Over smaak valt niet te twisten, maar ik vind het afzeikgehalte wel steeds hoger worden. Ik zit op dit forum al vanaf het prille begin en ik heb er heel wat zien komen en gaan. Naar mijn mening is dit forum vooralsnog om elkaar te adviseren en hulp te bieden als dat nodig mocht blijken. Een beetje leerzaam en een beetje vermaak. De lust om nog iets te posten wordt een beetje ontnomen als er al een discussie ontstaat of het wel of niet onder dit topic moet staan. Lekker boeiend..ik ben er klaar mee! Ik post niets meer.
stef
Posts: 2849
Joined: Sat Nov 06, 2004 5:11 pm

Post by stef »

enige wat IK er over zeg is dat ik het niet mooi kan vinden, maar uiteraard moet iedereen dat voor zichzelf vinden. Als jij dat wel vindt en er gelukkig van wordt moet je het zeker niet laten. Zoveel mensen zoveel wensen! :wink:
-MGM-
Posts: 68
Joined: Mon Mar 15, 2004 2:58 pm

Post by -MGM- »

Track wrote:Ik moet het paneel nog monteren en aansluiten en dan zal ik er een foto van maken en erbij zetten.

Voor het overige commentaar:
Ik weet dat het geen technisch hoogstandje is, maar mijn Lincoln is nu eenmaal mijn hobbie en ik vul dat in op mijn eigen manier. Voor mij een project, voor een ander gepiel in de ruimte. Over smaak valt niet te twisten, maar ik vind het afzeikgehalte wel steeds hoger worden. Ik zit op dit forum al vanaf het prille begin en ik heb er heel wat zien komen en gaan. Naar mijn mening is dit forum vooralsnog om elkaar te adviseren en hulp te bieden als dat nodig mocht blijken. Een beetje leerzaam en een beetje vermaak. De lust om nog iets te posten wordt een beetje ontnomen als er al een discussie ontstaat of het wel of niet onder dit topic moet staan. Lekker boeiend..ik ben er klaar mee! Ik post niets meer.
Tis jouw auto en als jij dat mooi vind in jouw auto moet je het gewoon doen. Duidelijke foto uitleg, gaaf.

LED's is wel eens wat anders dan alleen maar gelul van sommige over nog dikkere blokken en nog snellere nokkenassen en nog grotere wielen..... en....en..... :barf: Ook leuk, maar gaat erg vervelen.

En ik vind die Linc nog steeds een prachtige full size karretje!

Enne...LED's staan goed in een moderne Yank! Ga je ze op nog meer plaatsen monteren?
Torinosaurus
Posts: 339
Joined: Sat Oct 15, 2005 5:56 pm

Post by Torinosaurus »

LED's gaan dus direct aan de 12V, welke waarde van de weerstand gebruik
je hiervoor.
Of is dat weer afhankelijk wat voor een type LED's je gebruikt.

Als ik nl. ooit lampjes zal moeten gaan vervangen in mijn dash, worden dit echt LED's
En misschien ook wel leuk om een fantasie project(je) te beginnen :)

Groetjes,
Gert.
Robsøn
Posts: 490
Joined: Thu Sep 29, 2005 5:29 pm

Post by Robsøn »

Big DaD wrote:[..]



inderdaad
het begint een zeikforum te worden
het niveau is erg gedaald de laaste tijd
Sorry Dad!! :arrow: :lol:
Post Reply