68 camaro carbon fiber

Show your project car!
Plaats al je updates in 1 topic. (Dus aub geen meerdere topics voor aparte updates die over dezelfde auto gaan)
roadrage david
Posts: 5050
Joined: Tue Feb 03, 2004 10:54 pm

Re: 68 camaro Velgen binnen

Post by roadrage david »

Yep Mike de Nitto tires best BANG for your buck!!! heel goedkoop , was voorzover ik weet de eerste in nederland die ze had.het zijn gewoon de beste sticky tires die er zijn. let wel op dat ze vallen klein voor de maat. dus een 315 die ik heb is gemeten aan de buiten wand en niet aan het loopvlak dus dan kan je het vergeljken met een 295 of 285 band enzovoord heb nog nooit met betere banden gereden!!!...
ampcamaros
Posts: 49
Joined: Sun Feb 08, 2004 3:02 pm

Re: 68 camaro Velgen binnen

Post by ampcamaros »

OK,heb op het circuit van Zolder gereden met de NT555 maar had daar wel wat onderstuur mee.
Kan ook te hard door de bocht gegaan zijn maar wil voor het volgend seizoen de 01 of de 05 proberen.
roadrage david
Posts: 5050
Joined: Tue Feb 03, 2004 10:54 pm

Re: 68 camaro Velgen binnen

Post by roadrage david »

Mike ik heb de NT01 voor en de 555 achter perfecte combo!! een drag radial achter en een semi slick voor cirquit voor. probeer het en you will become a beliver hahaha. ik krijg de mijne bijna de bocht niet uit..PS haal je achter sway bar er af en het onderstuur probleem is weg!!!!!!!bij mij zit hij er ook niet op!!!!!!! ik rij op de weg met 44 psi met warm weer... 38psi met koud weer
ampcamaros
Posts: 49
Joined: Sun Feb 08, 2004 3:02 pm

Re: 68 camaro Velgen binnen

Post by ampcamaros »

We moeten voor dit soort wagens volgend jaar eens iets gaan organiseren ,slalom of zoals in de states een auto cross.
roadrage david
Posts: 5050
Joined: Tue Feb 03, 2004 10:54 pm

Re: 68 camaro Velgen binnen

Post by roadrage david »

Ik houw van het ciquit model wat jy op zolder doet. we kunnen wel plannen maken om iets op te zetten was van plan assen en zolder aan te doen ecetera..maar dan moeten we even weg van dit projecten topic!!.
Johan82
Posts: 3383
Joined: Sun Apr 10, 2005 4:09 pm

Re: 68 camaro Velgen binnen

Post by Johan82 »

Een paar keer flink optrekken en het cirkeltje verschuift naar het ventiel! :D
smokey
Posts: 5125
Joined: Wed Apr 14, 2004 8:42 pm

Re: 68 camaro Velgen binnen

Post by smokey »

Dave en/of Corp, leg eens even uit... zo te zien zijn dit banden met een draai richting.
Dan komen aan een kant van de auto de Gele rondjes toch aan de binnenkant van de velg, waar geen ventiel zit. :?:
Image
roadrage david
Posts: 5050
Joined: Tue Feb 03, 2004 10:54 pm

Re: 68 camaro Velgen binnen

Post by roadrage david »

Klopt heb ik ook op mijn auto. de band en het wiel hebben allebij een centreer punt. bij de band met de dot aangegeven en bij het wiel door het ventiel.
Of je dan de dot aan de binnen kant of aan de buiten kant zet van het wiel maakt niet zoveel uit.
zolang je het wiel en de band maar centreert.
zoals je weet kan je het wiel aan de binnen kant of aan de buiten kant balanseren . dat maakt niet echt veel uit zolang de Dot en het ventiel maar op 1 lijn zitten, het gaat om de roterende massa.....
camaro-erik
Posts: 389
Joined: Wed Feb 04, 2004 9:27 pm

Re: 68 camaro Velgen binnen

Post by camaro-erik »

Wat een stipje allemaal niet met zich mee kan brengen, velgen zitten al weer in de doos zal is gaan kijken of het bij de anderen ook zo is.
Heb wel even contact met de leverancier van de velgen gehad en die geeft het volgende aan:
The yellow dot on the tire serves a few different purposes.
It does not affect the mounting position on the Forgeline wheel.

Erik
roadrage david
Posts: 5050
Joined: Tue Feb 03, 2004 10:54 pm

Re: 68 camaro Velgen binnen

Post by roadrage david »

Erik neem nu is contact op met de BANDEN producend!!. even voor de duidelijkheid zegt forgeline dit of de dealer secu leveransier!! want als forgeline dit zelf zeg neem ik ze al niet meer seriues als race velgen!! fabrikant....
Corp
Posts: 5093
Joined: Tue Jan 25, 2005 1:23 pm

Re: 68 camaro Velgen binnen

Post by Corp »

zijn toch ook show velgen, vraag het eens aan jongbloed, zodiac wheels ofzo...die maken geen straatvelgen.
camaro-erik
Posts: 389
Joined: Wed Feb 04, 2004 9:27 pm

Re: 68 camaro Velgen binnen

Post by camaro-erik »

Het is een tijdje stil geweest maar het huis is klaar dus er is weer tijd voor de camaro.
Zaterdag door de vrouw vroeg in de auto gestopt met een blindoek om, heel stuk gereden (half uur)stoppen we staan we gewoon bij mijn werk voor de deur 10min rijden van ons huis, stond alles klaar om de auto naar de spuitkabine te vervoeren was echt super!!.

Image

Image

Image

Image

Image



Erik
arthur
Posts: 1627
Joined: Sun Jun 03, 2007 8:58 am

Re: 68 camaro Velgen binnen

Post by arthur »

vet kleurtje, is dat "atomic orange" of zoiets?
hot rod
Posts: 526
Joined: Wed Feb 04, 2004 8:09 am

Re: 68 camaro Velgen binnen

Post by hot rod »

leuk om te zien dat er in div topics toch weer een generatie is die niets met matzwart hebben,hulde
Funk
Posts: 7655
Joined: Mon Jun 20, 2005 2:41 pm

Re: 68 camaro Velgen binnen

Post by Funk »

hot rod wrote:leuk om te zien dat er in div topics toch weer een generatie is die niets met matzwart hebben,hulde
8)
Post Reply