68 camaro carbon fiber
turbo
hallo ik heb bij een in gezeten die met een dubbele turbo op een 390 ford reed en wel 2 saab turboo''s en een intercoelerenn iets widere nok er in maar het blok veder standaart het bleef heel bij 7000 toeren en ging als een beest dus als je een beetje handig bent kun je ver komen veel suxes
als jij dat dan ook eens doet...Sergio Z28 wrote:
Maar eh, deel eens wat foto's en specs van jouw Turbo project enne laat eens een dyno sheet zien.
P.s. Laat je niet misleiden door mijn Nick, mijn daily driver is een benzine F/I auto en heb dus al wat jaren ervaring op dit gebied.
by the way ... een chassis dyno zegt niet zoveel.. en aangezien er hier niet zoveel waterremmen beschikbaar zijn..
dan zegt een time slip zelfs nog meer
-
- Posts: 1698
- Joined: Mon May 23, 2005 11:54 am
helemaal mee eens...Sergio Z28 wrote:Een knappe Chassis dyno zegt genoeg, maar voor alles valt wat te zeggen.
Zo zijn er ook 1001 pro's en con's van een 1/4 mile run te noemen en zo is er voor alles wat te zeggen.
marreuh.. was dat voor hok dan!?... de curve is in ieder geval wel erg netjes..
gaat er tenminste 1, 4 pitter meerijden in de streetmachine klasse!?
idd chippie en lader rad bij hans weijs gehaald standaard 200pk ,maar nu zat die van mij in een type 1 en dan wordt het grappig als motor rijders al optrekkend zich afvragen waarom er nog steeds een oude golf naast hun rijdt om vervolgend alles uit de kast te halen en dan toch,al hoofd schuddend achter je moeten aansluitenPeter Pontiac wrote:G60 8V
-
- Posts: 1698
- Joined: Mon May 23, 2005 11:54 am
625 kg schoon aan de haak who needs an interior 2 sparco's en een teller op de dash, wel errug warmSergio Z28 wrote:Yup, laat ze maar lachen.
Het is gewoon een krachtige combo voor weinig en zodra het pedaal naar beneden gaat heb je power.
Heerlijke setup voor in het dagelijkse verkeer trouwens.
En ja in een Mk1 is het echt lachen met zo'n 700 kg
Genoeg om zelfs een nieuwe Corvette te plagen.
-
- Posts: 1698
- Joined: Mon May 23, 2005 11:54 am
-
- Posts: 201
- Joined: Wed Dec 01, 2004 8:40 pm
-
- Posts: 1059
- Joined: Thu Mar 03, 2005 1:19 am
heb ik al eens met een escort 1.4 bravo gedaan.
rs 1600 turbo er in gehangen met wat meer turbodruk 1.2 bar en ook wat meer brandstof.
veel mee gelachen.standaard witte escort met grijze bumpertjes.
naast een leuke bmw gaan staan bij het stop licht,er naast blijven rijden zwaaien en gas bij geven als zij vol gas reden.
veel mee gelachen maar achterwiel aandrijving is toch wat ik wou.
ik vind het driften leuker als hard optrekken
rs 1600 turbo er in gehangen met wat meer turbodruk 1.2 bar en ook wat meer brandstof.
veel mee gelachen.standaard witte escort met grijze bumpertjes.
naast een leuke bmw gaan staan bij het stop licht,er naast blijven rijden zwaaien en gas bij geven als zij vol gas reden.
veel mee gelachen maar achterwiel aandrijving is toch wat ik wou.
ik vind het driften leuker als hard optrekken