Buick century 1975

Show your project car!
Plaats al je updates in 1 topic. (Dus aub geen meerdere topics voor aparte updates die over dezelfde auto gaan)
Lennard
Posts: 3520
Joined: Mon Feb 06, 2006 3:57 pm

Re: Buick century 1975

Post by Lennard »

thanx Heren,

moet nog wel apk op en moet nog ff 18.2 op me kenteken zien te krijgen.
Verder nog tig kleine dingetjes maar allemaal niet zo heel spannend op zich

zit qua banden alleen nog ff met de maat te klooien, ligt nu 3x 235-75-15 onder en moet zeggen dat die qua hoogte de kuip mooi vullen. maar niet in de breedte helaas. Wil achter ook wat breder hebben dan voor :D
Zit ff te kijken naar 255-60 of 70-15 en dan voor 235-60-15

enne nee herman geen el cheapo rommel, Komen BFgoodridge radial t/a's onder

Ik weet wel dat ik niet meer auto's zo idioot ver ga restaureren, Gaat veel te veel tijd, geld, en frustratie in zitten :lol: :lol:
overigens als ik het over zou moeten doen had ik er denk ik een 6.0 ls in gegooid met g3 lpg injectie en 4l80 bak :!:

Groeten Lennard
Lennard
Posts: 3520
Joined: Mon Feb 06, 2006 3:57 pm

Re: Buick century 1975

Post by Lennard »

Image

Image

Image

Image

Image

Zo de nieuwe bandjes zitten er ook onder, Buitenkant is nu compleet :idea: :D
heb er nu ook een alu pannetje onder de th 350 gezet in de hoop de lekkage van atf te stoppen :boos:
Ook al wel gezien dat auto's van stil staan niet beter worden, Diverse hoesjes zijn gescheurd :eek: , 1 rem zat vast, uitlaat zit soort van klem tegen de achter as, zweten op de pignon as keering, rad dop die blijft zweten en nog zo tal van die kleine dingen

Owja en ff 18.2 op kenteken zien te krijgen :?

Groeten Lennard
SRB12
Posts: 840
Joined: Fri Feb 08, 2013 12:54 am

Re: Buick century 1975

Post by SRB12 »

Mooi hoor!
Crash
Posts: 672
Joined: Mon May 07, 2012 2:48 pm

Re: Buick century 1975

Post by Crash »

Damn die uitlaat misschien al eerder voorbij gekomen maar onderkantje ziet er supernetjes uit.
Lennard
Posts: 3520
Joined: Mon Feb 06, 2006 3:57 pm

Re: Buick century 1975

Post by Lennard »

18.2 is ook gelukt bij de rdw, evenals alle trek gewichten.
alleen staat nou de cil inhoud er ook bij maar op 5.7 l maarja boeie.

alleen ging ie op 7 cil lopen onderweg naar de rdw, dus ff compressie meten binnenkort hopen dat er niks mis mee is.
die mooie uitlaat komt alleen tegen de achter as als ie warm word. Blijf zo nog 10 tallen dingetjes tegen komen

Groeten Lennard
Corp
Posts: 5093
Joined: Tue Jan 25, 2005 1:23 pm

Re: Buick century 1975

Post by Corp »

Dat is altijd... kinderziektes. Helemaal als je met aftermarket of zelfbouw prutje werkt. Oplossing... denk in oplossingen niet in problemen en houd moed :)
Lennard
Posts: 3520
Joined: Mon Feb 06, 2006 3:57 pm

Re: Buick century 1975

Post by Lennard »

Image

Het slechte lopen bleek een vette bougie te zijn gelukkig alle cilinders zitten tussen de 9 en 10 bar druk

De auto heeft inmiddels apk na nog een aantal dagen werk aan tal van kleine dingetjes ( ruitensproeier, kachel die er mee kapte, gordels, uitlaat, lekkende automaat )
heb er nog niet echt veel mee gereden sindsdien aangezien het kut weer seizoen nu weer begint mag ie mooi ff binnen staan

Hier nog wat foto's

Image
Bij de rdw

Image

Image

tevens heeft ie een nog ouder buick als stalgenoot erbij gekregen :D


Image

Nog plannen zat voor deze maar een heeeeeel andere kant op dan de century

Groeten Lennard
Wilf
Posts: 10555
Joined: Sun May 30, 2004 4:22 pm

Re: Buick century 1975

Post by Wilf »

Oh gaaaf! Nette wagen 8)
Speedybuick
Posts: 555
Joined: Fri Mar 12, 2004 12:40 pm

Re: Buick century 1975

Post by Speedybuick »

Hoi Lennard,

De Century ziet er weer prachtig uit, top werk! Hopelijk zien wij je in 2019 met de wagen op de SNC of ergens anders! :thumbs:
Post Reply