Hendig voor de koele zomeravonden.....

Show your project car!
Plaats al je updates in 1 topic. (Dus aub geen meerdere topics voor aparte updates die over dezelfde auto gaan)
B_Lowrider
Posts: 288
Joined: Thu Feb 23, 2006 10:54 pm

Hendig voor de koele zomeravonden.....

Post by B_Lowrider »

Vergis je niet, maar deze kleine ex gasfles..heeft ons al heel wat uurtjes verwarmd.....jajajaja...hendig....
Image

Ik ga er dit seizoen nog een maken die 2x zo hoog is.....hoef ik het hout niet meer zo klein te maken.

GREETZZ B_Lowrider
RobDodge
Posts: 4591
Joined: Tue Feb 03, 2004 7:17 pm

Post by RobDodge »

Daarvoor heb ik een 200L oliedrum :D
Erik64SS
Posts: 1372
Joined: Sun Jan 09, 2005 4:29 pm

Re: Hendig voor de koele zomeravonden.....

Post by Erik64SS »

B_Lowrider wrote:Vergis je niet, maar deze kleine ex gasfles..heeft ons al heel wat uurtjes verwarmd.....jajajaja...hendig....
http://i1.tinypic.com/rsh1df.jpg

Ik ga er dit seizoen nog een maken die 2x zo hoog is.....hoef ik het hout niet meer zo klein te maken.

GREETZZ B_Lowrider
Leuk terrasverwarmer heb je daar!!!

Zit er ook een hoed bovenop die pijp, dat de warmte uitstraalt....tis wel een leuk idee
smokey
Posts: 5125
Joined: Wed Apr 14, 2004 8:42 pm

Post by smokey »

welk bouwjaar, merk en model is dit?
Chief big ol'Cadillac
Posts: 7635
Joined: Sat Oct 23, 2004 11:28 am

Post by Chief big ol'Cadillac »

Hee, dat is een goei idee voor al die gasflessen die ik hier en daar nog heb liggen. Ik heb ook een dikkere fles die daar ook ideaal voor te gebruiken is maar dan moet eerst die LPG eruit...
Krultang72
Posts: 9610
Joined: Tue Feb 03, 2004 6:27 pm

Post by Krultang72 »

Chief big ol'Cadillac wrote:Hee, dat is een goei idee voor al die gasflessen die ik hier en daar nog heb liggen. Ik heb ook een dikkere fles die daar ook ideaal voor te gebruiken is maar dan moet eerst die LPG eruit...
ff openslijpen,.. je slaat 2 vliegen in 1 klap dan, 1 het gas is eruit,2 hij is gelijk helemaal open, zodat het hout erin kan....
Chief big ol'Cadillac
Posts: 7635
Joined: Sat Oct 23, 2004 11:28 am

Post by Chief big ol'Cadillac »

Stang72 wrote:[..]


ff openslijpen,.. je slaat 2 vliegen in 1 klap dan, 1 het gas is eruit,2 hij is gelijk helemaal open, zodat het hout erin kan....
ik denk dat na die klap er helemaal geen hout meer in kan... dan zal het voor mij trouwens ook niet echt meer nodig zijn...
Chief big ol'Cadillac
Posts: 7635
Joined: Sat Oct 23, 2004 11:28 am

Post by Chief big ol'Cadillac »

Ik heb eens met mijn .22 (6mm) rifle (in USA) op een vole gasfles geschoten, vanachter een stevige plank op zo'n 5 meter afstand.
De kogel in de ene kant erin en de andere kant eruit. De fles wist niet wat er gebeurde, spoot er aan twee kanten met kracht uit en begon allemaal rond te tollen.
Ook slap spul, zo'n gasfles...
TireShredder
Posts: 1643
Joined: Tue Oct 11, 2005 8:18 am

Post by TireShredder »

Ga je daar met een .22 al doorheen?
Zeker slap spul dan.
Minnie Muus
Posts: 1379
Joined: Mon Apr 25, 2005 10:16 am

Post by Minnie Muus »

het hangt ervan af waar die .22 van gemaakt is, en heo lang (dik) de huls is , wat er in zit,

kogelvrije flessen en vesten zijn nog niet uitgevonden....
TireShredder
Posts: 1643
Joined: Tue Oct 11, 2005 8:18 am

Post by TireShredder »

Ik ga dr even van uit dat het gaat om de .22 long rifle, aangezien dit de meest geproduceerde munitiesoort ter wereld is.
Qua lading zit er idd nogal wat vershil in, we hadden eerst altijd CCI standard munitie, maar zijn overgestapt op de American Eagle, deze is toch wat feller.
Nadeel is dat deze alleen kan worden verschoten met een revolver of een grendelgeweer, een pistool of een semi-automatisch geweer kan de snelheid niet aan.
Chief big ol'Cadillac
Posts: 7635
Joined: Sat Oct 23, 2004 11:28 am

Post by Chief big ol'Cadillac »

Ik had een semi-automatic rifle van het merk Marlin geloof ik. Er waren in .22 drie soorten kogels en ik moest de middelste gebruiken. In een buis onder de loop konden er 18 in en dan hoefde ik alleen maar steeds de trekker over te halen.
Funk
Posts: 7655
Joined: Mon Jun 20, 2005 2:41 pm

Post by Funk »

Ik schiet ook dagelijks op gevulde gastanks vanachter een plank op 5 meter afstand.

Ken niks gebeuren joh :lol:
Chief big ol'Cadillac
Posts: 7635
Joined: Sat Oct 23, 2004 11:28 am

Post by Chief big ol'Cadillac »

Nou dan? :?:
johnny
Posts: 1593
Joined: Wed Aug 25, 2004 5:55 pm

Post by johnny »

Funk wrote:Ik schiet ook dagelijks op gevulde gastanks vanachter een plank op 5 meter afstand.


je zit hier op 't projecten-forum.......projectielen-forum is weer wat anders......
Post Reply