tamara`s 66-er el camino

Show your project car!
Plaats al je updates in 1 topic. (Dus aub geen meerdere topics voor aparte updates die over dezelfde auto gaan)
chevymike
Posts: 520
Joined: Wed Jan 12, 2005 8:51 pm

Post by chevymike »

Minnie Muus wrote::D :D :D :D :D :D :D



vacature gezocht vrouwelijke monteur ,

wordt geboden zeer goede betalingen in alle soorten en vormen.. :P

kost en inwoning een verreiste......

mag ik alvast weten hoeveel lentes je jong bent :D
lol spreek gelijk af leuke blind date :P
mercury1970
Posts: 4067
Joined: Thu Oct 28, 2004 11:33 am

vrouw

Post by mercury1970 »

Booster wrote:Keep up the good work, :wink: en inderdaad een vrouw aan t sleutelen, is dat zo vreemd? :?:
Groeten marian
Ps laat weten hoe t verder gaat!! ben erg benieuwt.
kan alleen wat over de zuidelijke vrouwen zeggen, de noorvrouwen zijn waarschijnlijk wat technischer aangelegd?? :?: E.
Minnie Muus
Posts: 1379
Joined: Mon Apr 25, 2005 10:16 am

Re: vrouw

Post by Minnie Muus »

mercury1970 wrote:[..]


kan alleen wat over de zuidelijke vrouwen zeggen, de noorvrouwen zijn waarschijnlijk wat technischer aangelegd?? :?: E.

:D :D

het is hier niet veel beter, dat marktplaats forum ik lig helemaal dubbel wat een bullshit :?:

http://forum.marktplaats.nl/viewtopic.php?t=31798
chevymike
Posts: 520
Joined: Wed Jan 12, 2005 8:51 pm

Post by chevymike »

hahahaha 8)
Rallye350
Posts: 2434
Joined: Tue Dec 13, 2005 9:57 pm

Post by Rallye350 »

Inderdaad een verschrikkelijk leuk model, een 66 El Camino, zuinig op wezen en veel sleutelplezier!

Rob
-MGM-
Posts: 68
Joined: Mon Mar 15, 2004 2:58 pm

Post by -MGM- »

Image

Cool! :idea:
HEMIRAM
Posts: 1861
Joined: Mon Nov 01, 2004 8:10 pm

Post by HEMIRAM »

goed bezig :thumbsup: :thumbsup:
tamara
Posts: 3660
Joined: Thu Feb 19, 2004 9:13 pm

Post by tamara »

gisteravond weer verder gegaan met klussen....bedrading van spanningsregelaar getrokken. moest het dashboard weer even naar voren

Image
Gelijk achter m`n trekhaak bedrading weggewerkt omdat ik voorlopig nog geen trekhaakstekker aan ga sluiten. Ook gelijk m`n kentekenplaat verlichting aangesloten. Wil ook nog m`n ruitesproeier op de orginele manier aansluiten maar daar moet ik me eerst even in verdiepen dus dat haalde ik niet meer. zaterdag weer

Ondertussen werd er rechts achter gewerkt aan een van de rotte plekken. Nieuw stuk gevormd en toen het rotte eruit gehaald. Wat zag ik toen??? ik haalde drie tegeltjes, een trechter en een stukje vloervinyl uit m`n carroserie?!?!?!? HEEL VAAG

Image
Image
Image

Vanavond ga ik lekker ff bank hangen en morgen ochtend weer vroeg ertegen aan ...
the shinyman
Posts: 326
Joined: Sun Jul 10, 2005 8:36 am

Post by the shinyman »

Toppie tamara & wat een uitdaging om zo`n yank aan te pakken ppfffff ! Veel geduld - gevloek - vrije uurtjes & weekendjes opofferen - geld investeren - veel doorzettingsvermogen etc . RESPECT . Mocht je de `66er klaar hebben dan mag je die van mij onder handen nemen ( zit thanks god minder werk aan ) succes met het project & je weet het $ keep on rolling $ greetzzzz Michel . 1 april SNC be there .
big is better
Posts: 1184
Joined: Sat Oct 16, 2004 2:32 pm

Post by big is better »

heb je dat stukje metaal zelf gevormd ?
vakwerk hoor !
tamara
Posts: 3660
Joined: Thu Feb 19, 2004 9:13 pm

Post by tamara »

@shinyman...... eer dat deze klaar is ben ik denk ik toch wel een paar jaar verder...kost idd heeeeeeeeeeeeeeel veel tijd maar dat vind ik niet erg. Het kost ook heeeeeeel veel geld en daar loopt het nog wel eens wat vertraging op. Maar zeg nou zelf...als je dan aan het eind van de dag met een biertje in je hand op een afstand naar je auto staat te kijken maakt het allemaal niks meer uit. Het is het me allemaal waard...zeker als ik straks voor het eerst met mn eigen auto naar SNC kan!!

@ big is better.... helaas ...voor dat stukje metaal kan ik de eer niet nemen. Helaas kan ik niet alles zelf en heb ik plaatwerk uit besteed

Jongens in ieder geval heel erg bedankt voor al die enthousiaste reacties...steekt je toch weer ff een hart onder de riem
Pavement Pounder
Posts: 7963
Joined: Fri Feb 06, 2004 8:24 pm

Post by Pavement Pounder »

tamara wrote:...zeker als ik straks voor het eerst met mn eigen auto naar SNC kan!!
Gaat het dit jaar nog lukken ?
Ben benieuwd hoe die er uit komt te zien.
Niks is zo mooi om met je eigen ride aan te komen rijden en te kunnen zeggen "dat heb ik zelf allemaal gedaan"
tamara
Posts: 3660
Joined: Thu Feb 19, 2004 9:13 pm

Post by tamara »

Ik hoop dit jaar naar SNC te komen... Dan is ze qua carroserie nog lang niet klaar maar technisch wel.... carroserie staat voor volgend jaar op de agenda.
johnny
Posts: 1593
Joined: Wed Aug 25, 2004 5:55 pm

Post by johnny »

tamara wrote: Dan is ze qua carroserie nog lang niet klaar maar technisch wel....
maakt niet uit, zodra je ermee kunt rijden heb je de fun van zo'n bak, ook al is-ie technisch nog niet helemaal goed, de techniek is van die leeftijd nog vrij simpel en dus bij storingen / pech ook meestal vrij simpel op te lossen, zelf vind ik dat als zo'n bak eenmaal tip-top supergelikt is en 100 % in orde zodat je er helemaal niks meer aan kunt doen dan is eigenlijk de fun er een beetje af, kun je net zo goed met een Toyotaatje rijden.....heb het gehad met m'n daily Buick, helemaal tip-top, prachtig mooi gespoten en helemaal klaar, wat denk je.....2 maanden later stond er weer een ander afgerakte, verrabbezakte '67-er Buick bij in m'n schuur, vol met plakband, ty-rapjes, kroonsteentjes, polyester enz. had ik tenminste weer wat om aan te prutsen ( uiteraard wel zo snel mogelijk ermee door de apk zodat ik wel ermee kon rijden, m'n mooie Buick in de schorsing ( jawel zo'n jaar of 7 in m'n schuurtje stil laten staan, geen meter meer mee gereden ) en iedereen maar roepen jij bent knettergek, zo'n mooie auto in de schuur en rondrijden met zo'n lijk waar van alles aan mankeert....
tamara
Posts: 3660
Joined: Thu Feb 19, 2004 9:13 pm

Post by tamara »

johnny wrote:[..]
zo'n mooie auto in de schuur en rondrijden met zo'n lijk waar van alles aan mankeert....

living on the edge!!!!!! hahahaha het starten alleen al maakt mij al gelukkig :evil:
Post Reply