Dodge indianapolis 1996

Show your project car!
Plaats al je updates in 1 topic. (Dus aub geen meerdere topics voor aparte updates die over dezelfde auto gaan)
qc1500
Posts: 590
Joined: Fri Feb 06, 2004 12:31 pm

Dodge indianapolis 1996

Post by qc1500 »

Ok het is geen Megaproject voor de meesten van jullie, maar voor iemand met 2 linkerklauwen en 2 linkerpoten wel :D Mijn vrouw krijgt morgen haar nieuwe autootje en dus is de Indy volledig van mij. Dus tijd voor wat updatejes.
Wat gaat er gebeuren: Allereerst LPG eruit. Achterbumper vervangen door rollpan (wordt betaald door de verzekering :P ) Er komt een bedcover op in de kleuren, verder wordt achterklep gespoten. Achterzijde wordt 4 inch gedropt. En her en der komen wat asoswares op de pickup. Binnenzijde is voor latere zorg, wel zal er andere vloerdekking in komen. De voorzijde zal opnieuw gespoten worden met doorlopende stripes. De motorkap wordt vervangen door 1 met scoop, er komen headers op en de hoer onder de indy superchargers zal erop komen :!: Ook zal de fuelpump vervangen worden door een wat harderwerkende :wink:
Dus maak jullie gereed voor een vracht domme vragen :D
Image
Soul
Posts: 2410
Joined: Sat May 22, 2004 1:21 pm

Re: Dodge indianapolis 1996

Post by Soul »

qc1500 wrote:Mijn vrouw krijgt morgen haar nieuwe autootje.... en dus... Indy... LPG eruit...
:lol:

Maar alle gekheid op een stokje, waarom de LPG eruit, met de huidige benzineprijzen... ???

Succes trouwens, en... foto's posten, hé ! :!:
qc1500
Posts: 590
Joined: Fri Feb 06, 2004 12:31 pm

Re: Dodge indianapolis 1996

Post by qc1500 »

Soul wrote:[..]

:lol:

Maar alle gekheid op een stokje, waarom de LPG eruit, met de huidige benzineprijzen... ???

Succes trouwens, en... foto's posten, hé ! :!:
Omdat wij in nederland een fijne staatssecretaris hebben die mij ipv 40 euro nu 135 euro per maand laat betalen. Maar ook zal de Indy mijn hobbytruck worden ( zijn eigenlijk alle Dodges :D ) en zal ik er maar weinig km's mee maken. Enne foto's zal ik genoeg maken, anders weet ik niet meer hoe iets in elkaar zat :lol:
Hillmeister
Posts: 330
Joined: Mon Oct 04, 2004 12:32 pm

Post by Hillmeister »

Hee!!

Wat mij betreft een goed plan om die LPG eruit te trappen...... natuurlijk geef je wel een goede reden. Ik rijd 'm al jaren zonder LPG en natuurlijk geen daily meer....

Mocht je ooit eens wat custom parts nodig hebben voor je project..... :roll:
Just ask the Hillmeister 8)

Groovy baby :thumbsup:
VIPER POWERED
Posts: 3303
Joined: Mon Feb 02, 2004 10:24 pm

Re: Dodge indianapolis 1996

Post by VIPER POWERED »

qc1500 wrote: en de hoer onder de indy superchargers zal erop komen :!:
Whahahahah mn ouwe powerdyne SC gaat van truck op truck op truck op truck.. Vuile slet is ut idd :D :D :D
Maar verder prima supercharger hoor :!: Ik heb er nog nooit wat mee gehad en martin ook niet :wink:
Succes met je truck Dick en niet teveel spieken en copieren van mijn truck he :arrow: :moony: :D :D :D :D
Als je wat weten moet dan brul je maar ff :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
VIPER POWERED
Posts: 3303
Joined: Mon Feb 02, 2004 10:24 pm

Post by VIPER POWERED »

Lpg heb ik er ook zelf uit gehaald vorige winter en dat is best te doen Dick..
Zelfs voor jou met je lompe kromme klauwe :wink:
Die bos bedrading die erna overal los hangt lijkt erger dan t is :!: maar anders help ik je wel..
Niet weg brengen maar zelf doen.. Alles wat je laat doen is zonde van je geld :wink:

Succes
qc1500
Posts: 590
Joined: Fri Feb 06, 2004 12:31 pm

Post by qc1500 »

Elwin kopieren...... shit :D Ik wil m ook blauw met wit :D Zo sick als jou ben ik niet hoor :!:
Eerste dagje klooien zit erop
Image
zo moet t ongeveer worden
Image
zo ziet t kleppie eruit zonder plastic :cry:
Image
En jawel!!!
de eerste MOD!! :D
Image
VIPER POWERED
Posts: 3303
Joined: Mon Feb 02, 2004 10:24 pm

Post by VIPER POWERED »

Wow dat was wel een mega klus gisteren denk die klep uut je bak tillen en neer leggen :moony: :moony: :moony: :P
hehehehhe gekheid Dick.. Nogmaals succes man.. gaat helemaal goed komme :wink:
V8
Posts: 502
Joined: Sun Apr 18, 2004 10:34 am

Post by V8 »

INDYRAM wrote:Wow dat was wel een mega klus gisteren denk die klep uut je bak tillen en neer leggen :moony: :moony: :moony: :P
hehehehhe gekheid Dick.. Nogmaals succes man.. gaat helemaal goed komme :wink:

:lol:
qc1500
Posts: 590
Joined: Fri Feb 06, 2004 12:31 pm

Post by qc1500 »

Krijg jij ff lekker tietuh :D Klep eruit, al dat tyfus plastic eraf gebikt en alle slotenzooi verwijderd om hem gelijk spuitklaar te maken, enne sticker geplakt :D En het nodige aan oud alarmzooi verwijderd. Pas op he :!: Ik heb tot april dus moet niet te snel gaan 8)
El camino 79
Posts: 1871
Joined: Sat Feb 07, 2004 3:22 pm

Post by El camino 79 »

gaat goed komen dick

maar waar heb je je vrouwtje mee afgescheept
toch nit een of ander japans hok he
qc1500
Posts: 590
Joined: Fri Feb 06, 2004 12:31 pm

Post by qc1500 »

El camino 79 wrote:gaat goed komen dick

maar waar heb je je vrouwtje mee afgescheept
toch nit een of ander japans hok he
:foei:
nee Frans :D, ze werd een beetje gek van een kerel die iedere keer zn hand op stak :arrow:













geintje
qc1500
Posts: 590
Joined: Fri Feb 06, 2004 12:31 pm

Post by qc1500 »

Vandaag wat spul gekocht, moet her en der wat aangepast worden maar komt goed
Image
Herrie
Posts: 694
Joined: Mon Mar 29, 2004 8:12 pm

Post by Herrie »

Dat gaat helemaal goedkomen Dick :thumbsup:

Na Spa begin ik te sleutelen,moet je maar ff kijke of je erbij wilt zijn.Ik ben bang dat als ik een handleiding voor je maak dat ie 60 a4tjes wordt :D :D
qc1500
Posts: 590
Joined: Fri Feb 06, 2004 12:31 pm

Post by qc1500 »

Herrie wrote:Dat gaat helemaal goedkomen Dick :thumbsup:

Na Spa begin ik te sleutelen,moet je maar ff kijke of je erbij wilt zijn.Ik ben bang dat als ik een handleiding voor je maak dat ie 60 a4tjes wordt :D :D
Maken :D Nee hoor, haal maar uit elkaar ik puzzel t wel weer in elkaar :P
Post Reply