Dodge indianapolis 1996

Show your project car!
Plaats al je updates in 1 topic. (Dus aub geen meerdere topics voor aparte updates die over dezelfde auto gaan)
qc1500
Posts: 590
Joined: Fri Feb 06, 2004 12:31 pm

update

Post by qc1500 »

het eerste filmpie , niet de allerbeste kwaliteit en hij moet nog afgebouwd worden http://s6.photobucket.com/albums/y216/q ... ect054.flv

en een paar fotoootjes
Image
Image
Image
VIPER POWERED
Posts: 3303
Joined: Mon Feb 02, 2004 10:24 pm

Post by VIPER POWERED »

Hey Dick je bent al lekker bezig zie ik?? Zelfs de powerdyne al bij Martin op gehaald :thumbsup:
Die ouwe powerdyne SC van me begint nu wel echt HOER te worde he?? hahahah mooi man :P :P
In Indyram nummer 3 zit ie nu :D

Hey wat ik je ff zegge wil is dat je die bovenste spanrol voor de mulitbelt moet veranderen :!:
zoals jij dat nu hebt zitten gaat t niet goed want de poelie van de SC raakt veel te weinig van de snaar...
Die riem moet onder de spanrol door gaan... Ik weet niet hoe je dit allemaal gedaan hebt maar
er hoort nog een losse riem spanner bij te zitten waarmee je de snaar
kan strak zetten en de riem dan onder de spanrol door kan laten gaan..
Je hebt er nu een intercooler enz tusse geplakt dus zal wel het een en ander verandert zijn,
maar hier heb je nog een fototje van hoe deze Powerdyne op mijn truck zat
maar kan je wel ff zien wat ik bedoel met die spanrol...
Als jij op deze manier ga rijden dan gaat de snaar slippen als een gek over de poelie van de SC
en zal hij SLECHT zn werk doen AND THAT SUCKS!!!!!

Image

Image
qc1500
Posts: 590
Joined: Fri Feb 06, 2004 12:31 pm

Post by qc1500 »

Dat beugeltje heb ik niet, heb jij die nog of ligt die bij martin? Martin had een andere beugel laten maken door stimpy geloof ik, maar dan moet ik mn hele koeling setup veranderen. Maar ik wilde vandaag ff een harde krijgen :D dus heb m zo gemaakt, inderdaad moet dat dus nog veranderen, ook moet ik aan de kant van de accu nog het een en ander aanpassen, maar komt goed :thumbsup:
VIPER POWERED
Posts: 3303
Joined: Mon Feb 02, 2004 10:24 pm

Post by VIPER POWERED »

owww zo :thumbsup: en kreeg je een harde tookes?? :D
Martin zal dat beugeltje dan nog wel hebben met die spanrol want ik heb helemaal niks meer vande powerdyne.
Martin heeft toen het hele spul gekocht van me en meegenomen..
Moet je hem maar ff vragen...
oet
Posts: 130
Joined: Fri May 19, 2006 3:58 pm

Post by oet »

Lekker bezig geweest.
Nog ff die aanpassingen doen en je kan die extra power mooi uittesten.

Roel
Stimpy
Posts: 2034
Joined: Sun Jan 30, 2005 5:10 pm

Post by Stimpy »

Ik had inderdaad die andere beugel gemaakt, die had ik zo gemaakt dat hij aan de slappe zijde zat.
Niet aan de trekkende zijde zoals die orginele bij indyram. Met die orginele had martin zelfs nog last van slippen(met kleine poeli) terwijl de riem al veel te strak stond.

Door aan de slappe zijde de spanner zo te monteren dat hij de riem ver om de poelie heen trekt voorkom je slippen.

Ik vindt het eigenlijk een zeer slecht ontwerp zoals hij orgineel is.
qc1500
Posts: 590
Joined: Fri Feb 06, 2004 12:31 pm

Post by qc1500 »

Supercharger zit netje op zn plek, ook een andere riemspanner Het wachten is op de fuelpump, al meer dan een maand spoorloos tussen usa en holland :cry: Ben nu bezig de bumpercover pas te maken en vast te krijgen, ook bezig met een insert voor de grill te fabriceren. Als de cover op zn plek zit is er nog net supercharged te zien.
Image
Image
MopariO
Posts: 5261
Joined: Wed Apr 21, 2004 9:50 am

Post by MopariO »

qc1500 wrote: Het wachten is op de fuelpump, al meer dan een maand spoorloos tussen usa en holland :cry:
heb ik eens met een kabelboom gehad, kwam na 4 maanden in eens bovenwater in berlijn :?: ...
Pavement Pounder
Posts: 7963
Joined: Fri Feb 06, 2004 8:24 pm

Post by Pavement Pounder »

Ziet er 8) uit allemaal.
Even over de beltslip, ik heb daar ook alle ervaring in, ik heb uiteindelijk een extra pulley bij gezet dat de belt nog meer pulley pakt met een langere multisnaar en ben er nu bijna vanaf.
Als het niet wil lukken is ombouwen tot een 8 of ribs pulley ook nog mogelijk.

Wanneer krijgen we nu de "War of the Pickups" ?? :!: :D 8)
qc1500
Posts: 590
Joined: Fri Feb 06, 2004 12:31 pm

Post by qc1500 »

Image
Image
Last edited by qc1500 on Mon Oct 30, 2006 4:32 pm, edited 1 time in total.
cliffhanger
Posts: 1789
Joined: Tue Mar 07, 2006 3:32 am

Post by cliffhanger »

wa's die blauwe vlek?
qc1500
Posts: 590
Joined: Fri Feb 06, 2004 12:31 pm

Post by qc1500 »

restanten van een golf gti
cliffhanger
Posts: 1789
Joined: Tue Mar 07, 2006 3:32 am

Post by cliffhanger »

:lol: :lol: :D :D :thumbsup:
qc1500
Posts: 590
Joined: Fri Feb 06, 2004 12:31 pm

Post by qc1500 »

Vandaag eindelijk wat binnen uit usa vanaf 13 november onderweg :( Ik had wat afgebroken bij de benzinetank, dus dat is gefixt. Vandaag toch maar bij jegs een andere fuelpump besteld, van die bokkelul uit usa niks meer gehoord dus fluiten naar mn pomp en mn centen. Ben t wachten zat, wie weet straks wel 3 fuelpompen :D Maar goed we wachten maar weer....
Pavement Pounder
Posts: 7963
Joined: Fri Feb 06, 2004 8:24 pm

Post by Pavement Pounder »

klote is dat he dat je niks meer van die gasten hoort, was het via Ebay besteld ?
Post Reply