Oldsmobile Cutlass Wagon 1972, kleine update 11-02-2007

Show your project car!
Plaats al je updates in 1 topic. (Dus aub geen meerdere topics voor aparte updates die over dezelfde auto gaan)
emilio
Posts: 1726
Joined: Mon Jan 31, 2005 3:55 pm

Post by emilio »

zo... heb hem gisteren in het echt gezien... super mooie auto!

en een hele mooie kleur. Zit zelfs CV in...

Leuk je gesproken te hebben Rob...
Last edited by emilio on Sat Dec 09, 2006 8:25 pm, edited 1 time in total.
Rob(firebird)
Posts: 2114
Joined: Tue Feb 03, 2004 6:26 pm

Post by Rob(firebird) »

Same here Emilio, en voor diegenen die zich afvragen wat CV is, nee, geen centrale vergrendeling....... maar centrale verwarming. Ik had er een eledctrische radiator instaan, om het vocht een beetje tegen te gaan. Werkt perfect :D

Rob
rockatansky
Posts: 2391
Joined: Sat May 27, 2006 6:37 pm

Post by rockatansky »

Heb je netjes gedaan man!! :thumbsup:
Ranch73
Posts: 3953
Joined: Tue Jun 29, 2004 1:28 pm

Post by Ranch73 »

:) ziet er goed uit!,succes verder
Rob(firebird)
Posts: 2114
Joined: Tue Feb 03, 2004 6:26 pm

Post by Rob(firebird) »

Eindelijk de laatste strips en de type-aanduidingen op de auto gemaakt. En meteen de kachelradiateur eruit gehaald, is dus lek. Morgen wegbrengen om te laten repareren, want zonder kachel valt het toch tegen. Was echt een klusje voor een regenachtige zondag, gelukkig vrij makkelijk bij te komen. Alleen natuurlijk de auto weer nat aan de binnenkant, dus de CV er maar weer in. (vandaar de verlengsnoer).

Image

Image

Image

Moet nog de vloerbedekking bij de voorbank vervangen (ik heb inmiddels wel een redelijk bijpassende stuk vloerbedekking) en nieuwe remslangen monteren.


Inmiddels een Suburban gekocht, dus de Olds gaat eruit als ie klaar is.

Image

En hoewel de Olds een fijne auto is om mee te rijden, inmiddels de nodige probleemloze mijlen mee gereden, gaat m'n voorkeur toch uit naar de Sub.

Rob
64Redneck
Posts: 1652
Joined: Sun Jun 27, 2004 11:19 am

Post by 64Redneck »

Suburbans zijn 8)
emilio
Posts: 1726
Joined: Mon Jan 31, 2005 3:55 pm

Post by emilio »

toch jammer van die olds... vond hem erg mooi.

Maar ik snap de keus voor de Suburban. Rij er nu zelf al weer een maand mee en ben er nog steed blij mee. Zoveel ruimte... moet alleen de kachel radiateur nog vervangen, best koud zo zonder.

Emile
Post Reply