iemand bekend bouwen van airride op een 57er 3100 te bouwen

Show your project car!
Plaats al je updates in 1 topic. (Dus aub geen meerdere topics voor aparte updates die over dezelfde auto gaan)
Post Reply
chevy1957
Posts: 58
Joined: Sun Dec 03, 2006 11:36 am

iemand bekend bouwen van airride op een 57er 3100 te bouwen

Post by chevy1957 »

hoi ik ben op zoek om een goed set te vinden om mijn 3100 met het buikje op de grond te leggen wil dit doen met luchtbalgen wie weet welke
waar te krijgen (in nederland mischien)

eerst moet nog het sub frame er onder gebouwed worden dan dit verder maken maar ja je kan de spullen maar hebben liggen


groeten sam brouwers
kloenie
Posts: 10347
Joined: Mon Feb 02, 2004 11:26 pm

Post by kloenie »

Pirana
Posts: 7487
Joined: Tue Feb 03, 2004 11:01 pm

Post by Pirana »

zelf bestellen in de USA,is goedkoper en heb je kwaliteit.

zorg dat je de goede balgen neemt en niet te zwaar.

wat zijn je eisen ten aanzien van 't gebruik van 't systeem?
chevy1957
Posts: 58
Joined: Sun Dec 03, 2006 11:36 am

Post by chevy1957 »

gewoon omhoog en omlaag niet springen ofzo wilmetde buik opde grond kunnen en een redelijke rijhoogte kunnen afstellen

heb wel wat in amerika gezien maar ben nu bezig om in nederland iets te zoeken naar een alternatief (liftas balgen er worden ook wel algen gemonteerd voor extra vering onder campers en zoon stoort iets)

effe op onderzoek uit dus want over laten komen weet nie wat me da gaat kosten en denk da dan een stuk duurder uit ben inplaats van er zelf nu wat moeite in te steken plus als ik er straks een kapot heb kan ik makkelijk een nieuwe bij bestellen koop ik het in amerika zal dat en stuk moeilijker worden
V8 Angel
Posts: 2665
Joined: Wed Feb 18, 2004 9:19 pm

Post by V8 Angel »

kijk even op http://www.danchuk.com daar hebben ze nu complete sets voor de Bel Airs ben je zo'n $3000 a $3500 kwijt voor de gehele set, zal best goedkoper kunnen hoor daar hebben ze de sets van Air Ride Technologies compleet voor inbouw.
kijk anders ook even naar http://www.ridetech.com dat is de site van Air Ride Techn.
Ik heb zelf nog een '57 210 4 deurs die ik ook met dat systeem wil gaan ombouwen, Schockwaves zijn gaaf maar gaan schijnbaar niet zo laag als de andere sets met normale balgen.
watahyahknow
Posts: 4331
Joined: Tue Jan 30, 2007 12:33 am

Post by watahyahknow »

shockwaves zijn stabieler , als je met een hefboom systeem werkt tenminste voor de vervanging van veren zijn die losse balgen goed genoeg
Post Reply