spuiten van mijn 66 thunderbird
Je moet zelf kijken wat je mooi vind, hou alleen wel goed rekening met je vering. Wij hebben zelf pas een mustang gekocht, met opzich mooie velgen, alleen moeten we nu dus een paar stootrubbers hebben, omdat we nu de wielkasten en ook de banden (!!) beschadigen, elke keer als we over een drempeltje rijden....erg evrvelend
-
- Posts: 4067
- Joined: Thu Oct 28, 2004 11:33 am
-
- Posts: 247
- Joined: Tue Feb 20, 2007 10:34 pm
-
- Posts: 1789
- Joined: Tue Mar 07, 2006 3:32 am
neuh, ik heb gewoon 15 inch, nette normale maat
plus dat 20 inch ech niet lekker gaat rijden, ik had 16 inch onder een swift, dat stuurde zwaar en zeer oncomfortabel,
dit omdat de wang van de band erg laag is in vergelijking met een normale band, en dus heeft de band minder veerweg en zal de band dus ook stugger moeten zijn.
ik vind het ook niet bij zon auto horen, een setje cragers of american racings zijn het mooiste denk ik zomaar. weet niet welke velgen je in gedachten had?
en natuurlijk is het naast het feit dat het oncomfortabeler is, ook nog eens de grap dat het gewicht hoger ligt dan de velgen die je er nu onder hebt, ik aanneem dat ze ook breder zijn dan wat er nu onder ligt, meer weerstand lucht weerstand dus, dit alles bij elkaar kost je dus ook weer wat vermogen....en dus ook meer benzine.
plus dat dunne bandjes ook heel duur zijn
plus dat 20 inch ech niet lekker gaat rijden, ik had 16 inch onder een swift, dat stuurde zwaar en zeer oncomfortabel,
dit omdat de wang van de band erg laag is in vergelijking met een normale band, en dus heeft de band minder veerweg en zal de band dus ook stugger moeten zijn.
ik vind het ook niet bij zon auto horen, een setje cragers of american racings zijn het mooiste denk ik zomaar. weet niet welke velgen je in gedachten had?
en natuurlijk is het naast het feit dat het oncomfortabeler is, ook nog eens de grap dat het gewicht hoger ligt dan de velgen die je er nu onder hebt, ik aanneem dat ze ook breder zijn dan wat er nu onder ligt, meer weerstand lucht weerstand dus, dit alles bij elkaar kost je dus ook weer wat vermogen....en dus ook meer benzine.
plus dat dunne bandjes ook heel duur zijn
17 of 18 inch is heel goed mee te rijden,zelfs met een in die verhouding 40 serie band.
Belangrijker is de set-up van je vering,heb je bv bladveren dan zul je dat beter voelen dan een 4-link .
verder verhoogt 't de handling, rijden met een band met wanghoogtes van een vrachtwagen schiet niet op en krijg je hoogtevrees.
Belangrijker is de set-up van je vering,heb je bv bladveren dan zul je dat beter voelen dan een 4-link .
verder verhoogt 't de handling, rijden met een band met wanghoogtes van een vrachtwagen schiet niet op en krijg je hoogtevrees.
mijn 66 tbird
nou zeer bedankt voor alle info ik had ook al veel gehoord maar vind het altijd mooi staan onder een amerikaan vandaar dat het mij ook wel wat leek
ik moet natuurlijk ook nieuwe deurrubbers ens ens hebben. heb links en regts al wat gebeld .
weet iemand nog waar je het voor een nette prijs kan kopen .
vind het namelijk best prijsig
ik moet natuurlijk ook nieuwe deurrubbers ens ens hebben. heb links en regts al wat gebeld .
weet iemand nog waar je het voor een nette prijs kan kopen .
vind het namelijk best prijsig
spuiten van mijn 66 thunderbird
sorry dat zijn mijn bumpersteunen die heb ik ook eveen van een lak laagje voorzien.