Show your project car!
Plaats al je updates in 1 topic. (Dus aub geen meerdere topics voor aparte updates die over dezelfde auto gaan)
Haarman
Posts: 69 Joined: Tue Feb 20, 2007 7:02 pm
Post
by Haarman » Tue Mar 13, 2007 6:15 pm
Volgens mij is dit mijn VIN nummer: 4K4738H118944.
Dit nummer zag ik onder de kap en aan de bestuurders zijde aan de binnenkant achter het raam (zichtbaar van buiten).
Maar volgens mij heb ik dit fout... aangezien het 17 karakters moeten zijn.
Meetingfoto's
Posts: 5092 Joined: Mon Aug 01, 2005 12:58 pm
Post
by Meetingfoto's » Tue Mar 13, 2007 9:12 pm
Oké, dan wacht ik wel op een 17 digits VIN.
Succes
(ik weet inmiddels genoeg)
Haarman
Posts: 69 Joined: Tue Feb 20, 2007 7:02 pm
Post
by Haarman » Tue Mar 13, 2007 10:11 pm
Je hoeft het niet allemaal klein te typen hoor... mag gewoon ook groot.
riv69
Posts: 39 Joined: Tue Feb 03, 2004 8:07 pm
Post
by riv69 » Thu Apr 05, 2007 7:30 pm
Volgens mij is dit mijn VIN nummer: 4K4738H118944
4 - Buick
K - Regal Sport Coupe
47- 2-Door Coupe
3 - V6-231 4-BC Turbo
enz, enz
Ik hield dat V6-je mooi zelf, want een V8 Regal wil ook niet echt van de plek af!
Ik heb je al een mailtje retour gestuurd.
Meetingfoto's
Posts: 5092 Joined: Mon Aug 01, 2005 12:58 pm
Post
by Meetingfoto's » Thu Apr 05, 2007 7:34 pm
riv69 wrote: ...een V8 Regal wil ook niet echt van de plek af!
Jij hebt dan ook een Regal zonder Buick blok..... !!
Last edited by
Meetingfoto's on Thu Apr 05, 2007 10:16 pm, edited 1 time in total.
Haarman
Posts: 69 Joined: Tue Feb 20, 2007 7:02 pm
Post
by Haarman » Thu Apr 05, 2007 7:49 pm
thnx voor de mail riv69. heb al weer verder gemaild en je ook een mail terug gestuurd.
riv69
Posts: 39 Joined: Tue Feb 03, 2004 8:07 pm
Post
by riv69 » Thu Apr 05, 2007 10:12 pm
Jij hebt dan ook een Regal zonder Buick blok.....
!!
Nu dit zwart op wit staat durf ik me nergens meer te vertonen
Meetingfoto's
Posts: 5092 Joined: Mon Aug 01, 2005 12:58 pm
Post
by Meetingfoto's » Thu Apr 05, 2007 10:17 pm
Ik heb de kleur even gewijzigd, dus het staat niet langer zwart op wit
riv69
Posts: 39 Joined: Tue Feb 03, 2004 8:07 pm
Post
by riv69 » Thu Apr 05, 2007 10:20 pm
Bedankt!
Tot ziens op één van de meetings 8)
Meetingfoto's
Posts: 5092 Joined: Mon Aug 01, 2005 12:58 pm
Post
by Meetingfoto's » Thu Apr 05, 2007 10:29 pm
Misschien maandag, maar die rondrit in België lijkt mij ook wel geinig.
tamara
Posts: 3660 Joined: Thu Feb 19, 2004 9:13 pm
Post
by tamara » Fri Apr 06, 2007 8:25 am
ben benieuwd wat er nou uiteindelijk in gaat......
Ik zeg ....Houwen die V6
BaCo
Posts: 353 Joined: Tue Feb 03, 2004 6:16 pm
Post
by BaCo » Tue Apr 10, 2007 7:17 pm
Misschien is dit wat:
klik
Haarman
Posts: 69 Joined: Tue Feb 20, 2007 7:02 pm
Post
by Haarman » Tue Apr 10, 2007 7:24 pm
hey... thnx... daar heb ik wat aan. gelijk ff de prijs opgevraagd.
DR Olds
Posts: 8796 Joined: Mon Feb 02, 2004 10:58 pm
Post
by DR Olds » Tue Apr 10, 2007 7:29 pm
dat zou wel is een mooie oplossing kunnen zijn haarman.
Meetingfoto's
Posts: 5092 Joined: Mon Aug 01, 2005 12:58 pm
Post
by Meetingfoto's » Tue Apr 10, 2007 7:34 pm
Ik zou die Plain Jane 231 blokjes lekker laten staan.
Dit zijn non-turbo 9:1 compressie blokken, balance shafts waren standaard voor alle uitvoeringen van de 231 vanaf modeljaar 1992/1993
Of je moet tevreden zijn met een non-turbo wagen.
Jouw turbo spulletjes passen hier niet op.
En wat denk jij dat zo'n L67 blok kost hier in Nederland, voor dat geld kun jij ook een leuk 252 V6 blok kopen en zelf opbouwen.
Last edited by
Meetingfoto's on Tue Apr 10, 2007 7:43 pm, edited 1 time in total.