Cadillac lijkwagen

Show your project car!
Plaats al je updates in 1 topic. (Dus aub geen meerdere topics voor aparte updates die over dezelfde auto gaan)
Chief big ol'Cadillac
Posts: 7635
Joined: Sat Oct 23, 2004 11:28 am

Re: Cadillac lijkwagen

Post by Chief big ol'Cadillac »

eh, per pm of mail, begin niet over inruilen van Mercedessen 190 en dergelijke, ik ben NIET geïnteresseerd in dergelijke troep!
enrique
Posts: 1102
Joined: Thu Feb 07, 2008 9:31 pm

Re: Cadillac lijkwagen

Post by enrique »

Chief big ol'Cadillac wrote:Nou weet ik waarom iedereen zijn auto mat zwart rolt.... gister ging ik even informeren naar een paarsig-metallic kleurtje wat ik tzt wil gebruiken voor mijn Cadillac. Volgens de verfboer komt dat op ongeveer 200 euri per liter.... :eek: ik dacht te beginnen met een litertje om mijn Jeep weer op kleur te hebben maar dat valt me enorm tegen hoor... hier en daar opgebeld en per telefoon werd gezegd voor metallic 60 euro per liter; maar dan komt er nog verharder bij, verdunning, blanke lak, btw en weet ik wat nog; € 200 voor een liter... :?
nou wil ik geen mat zwart maar dan maar es verder kijken. Bestaat er ook mat-paars? of oranje, of groen... nee, geen legergroen want dat heb ik zat staan maar dat wil ik niet op mijn lijkwagen hebben.... of heeft iemand ergens nog een restje waar hij of zij vanaf wil? tis niet voor de hele lijkwagen maar delen ervan; de rest wil ik toch airbrushen :???:
Olijf groen heb je in mat, mooi kleurtje hoor

Groeten
watahyahknow
Posts: 4331
Joined: Tue Jan 30, 2007 12:33 am

Re: Cadillac lijkwagen

Post by watahyahknow »

als je de auto in cammo spuit kan je allerlij kleuren gebruiken , niemand ziet het als je een ander wolkje over eventuele kras spuit
Image

het word alleen lastig als de andere party na een ongeluk beweert you niet gezien te hebben ......... met een beetje pech gelooft de pliesie hem ook

hammerite werk goed 1 component je kunt het over kaal ijzer en oude verf heen rollerren en als je het na het opbrengen met rust laat droogt het glad en glimmend op

een ander idee is een van halen paintjob
Image
of plaid
Image
RobDodge
Posts: 4591
Joined: Tue Feb 03, 2004 7:17 pm

Re: Cadillac lijkwagen

Post by RobDodge »

Chief big ol'Cadillac wrote:Bestaat er ook mat-paars? of oranje, of groen... nee, geen legergroen want dat heb ik zat staan maar dat wil ik niet op mijn lijkwagen hebben.... of heeft iemand ergens nog een restje waar hij of zij vanaf wil? tis niet voor de hele lijkwagen maar delen ervan; de rest wil ik toch airbrushen :???:
Er zullen velen roepen dat ik gek ben :D
Maar als je zorgt dat er een goede verf (loodhoudende meni bijvoorbeeld) onderzit kun je ook betonverf gebruiken.
Dat is mat en te mengen in alle kleuren.
Chief big ol'Cadillac
Posts: 7635
Joined: Sat Oct 23, 2004 11:28 am

Re: Cadillac lijkwagen

Post by Chief big ol'Cadillac »

Ik heb nu semi mat (zijdeglans of eiglans?) paars, industrielak op thinner basis. Gaat prima. Schotse ruit gaat 'm niet worden. Ik heb de nodige ideetjes al wel in m'n kop zitten, tzt alleen de airbrush effe opstarten... :lol:

Legergroen heb ik al ooit gedaan op de Cadillac en dat was niet mooi....
Johnto
Posts: 4521
Joined: Wed Feb 04, 2004 9:27 pm

Re: Cadillac lijkwagen

Post by Johnto »

Blank maken en vliegroest erop, daarna matte blanke lak erop en klaar
Chief big ol'Cadillac
Posts: 7635
Joined: Sat Oct 23, 2004 11:28 am

Re: Cadillac lijkwagen

Post by Chief big ol'Cadillac »

Zo wassie ongeveer; de Renault is nu zo, de Cadillac wordt anders...
watahyahknow
Posts: 4331
Joined: Tue Jan 30, 2007 12:33 am

Re: Cadillac lijkwagen

Post by watahyahknow »

paars als de basis blijven gebruiken en mischien een stapeltje doodshoofden of the grim reaper op de achterklep
Image
en de hele voorkant in real flames maar dan wat verder voorbij de voorspatborden en op de voordeuren
Image
zeg maar de dood en de crematie comineren , ik vind dat wel bij een lijkwagen passen
Chief big ol'Cadillac
Posts: 7635
Joined: Sat Oct 23, 2004 11:28 am

Re: Cadillac lijkwagen

Post by Chief big ol'Cadillac »

Bouwjaar 1969, dus blijvend belastingvrij en op gas. Er is een bod van 2300 geboden maar dat vind ik te weinig. Wie biedt meer?
29er Hot Rod
Posts: 1716
Joined: Sun Jan 27, 2008 11:10 pm

Re: Cadillac lijkwagen

Post by 29er Hot Rod »

wat een genot om in te rijden :D
Chief big ol'Cadillac
Posts: 7635
Joined: Sat Oct 23, 2004 11:28 am

Re: Cadillac lijkwagen

Post by Chief big ol'Cadillac »

ja nou!
Post Reply