het chevy C10 project gaat bijna van start
-
- Posts: 4331
- Joined: Tue Jan 30, 2007 12:33 am
het chevy C10 project gaat bijna van start
ik hang hier al een tijdje rond op het forum en heb al die tijd al een C10 op stal staan waar ik spullen voor aan het verzamelen ben .
hij komt uit 1986 en ik ga hem onder andere verbouwen naar een C30 .
ik had al een extra C10 frame liggen en de bedoeling was daar eerst een rollend chassis te maken met de extra onderdelen en daarna het plaatwerk en cabine van de oude truck af te trekken en dan met de oude motor een jaartje te gaan rijden , het idee is iets veranderd sinds ik met een opel op de meetings verschijn en ik een hele leuke aankoop heb gedaan een wipple supercharger
waarschijnlijk ga ik als ik op tijd klaar ben volgend jaar lente en zomer de truck met de dorpels tijdelijk dichtgesmackt en het geheel matzwart gespoten uit de schorsing halen en toch in de C10 uitvoering rondrijden met de blowermotor zodat ik de LPi injectie de megasquirt en wat later de bak kan afstellen als ik de computer heb gekocht en voor de verandering eens in stijl mee kan doen aan een aantal bijeenkomsten en de tunnelcruises .
het extra frame word voor het jaar daarop aangepast en verlast voor de luchtvering met de C30 assen eronder en hopelijk kan daar de volgende winter alles op overgebouwd worden en de carroserie dan ook met metaal dichtgelast het plaatwerk voor de dorpels heb ik een tijdje terug aangekocht (bedankt Des customs voor de extra 80 euro die ik achteraf nog even moest bijbetalen bovenop het afgesproken bedrag ik zal nooit geen zaken meer met je doen ) maar ik wil voor het opzetten even wat meer tijd nemen .
misschien kan ik nog ergens geld vrijmaken voor een afgeragde nederlandse C10 uit 1979 met verrotte carroserie die ik heb zien staan zodat ik kan ophouden met wegenbelasting te betalen wat ook een hoop zou schelen
de 1 tons voorophanging en 14 bolt achteras is ook al gevonden en gekocht , de achteras is een speciale extra smalle uitvoering die er voor moet zorgen dat de buitenste wielen staks binnen de bak blijven , ik moet alleen een keer kijken welke lagers en rubbers ik voor de vooras nodig ga hebben
ik ben nu bezig met de aankoop van een 4L80E bak met verbrande platen voor weinig .
(dr trannie ik heb binnenkort wat prijzen nodig voor een revisie en upgrade ik hoop dat je PM hebt gevonden die ik je een week geleden heb gestuurd )
je weet bij een tweedehands bak nooit hoe lang deze mee zal gaan en bij deze was het bekent dat hij is opgeblazen en is daarom ook heel goedkoop .
het verhaal achter deze bak was dat de bak net 3 maanden oud was en onder een fire resque truck zat toen deze door een onwetende met alle sperren erop een tijdje over de weg werd gereden hoogst waarschijnlijk ook niet echt langzaam , heel vreemt dat zelfs een 80 E daar niet tegen kan , de oude bak werd vervangen door een compleet nieuwe en ik ben dus nu de oude aan het kopen , het geld wat ik bij deze bak bespaar kan ik nu uitgeven aan sterkere interne materialen en de computer die ik weer later koop , de bedoeling is om de bak tot die tijd als een handgeschakelde bak te rijden met een speciale kit die 200 dollar kost .
ben ondertussen nog bezig met airride spullen in de states
ik heb de 22 inch truckvelgen met adapterplaten voor de C30 assen en laag profielbanden er al klaarliggen voor transport als de rest van de spullen er zijn hoop ik alles in oktober kan laten verschepen .
ik heb laatst op de meet op het maxis terein in muiden met een paar gasten gesproken die in oktober naar de states gaan voor auto onderdelen misschien hebben ze nog wat ruimte over in de container en verschepen ze vanaf de goeie kant van de states , ik hoop dat ze er de 9e weer staan want ik ben het nummer kwijt
nog een HELE hoop te doen en nog meer te kopen voor alles klaar is
om de blower een beetje veilig te kunnen laten werken op de motor wil ik de motor laten opboren naar een 355 voor andere geforceerde zuigers met een dish voor lagere compressie
verder wil ik alle lagers vervangen door clevite 77 versies en een blowercam plaatsen hopelijk kan de standaard krukas en drijfstangen na het balanceren gewoon weer terug in het blok gelegd worden .
dikkere pushrods iets sterkere inlaatklepveren
ook moet ik alle poelies en een steun veranderen van v snaar naar de multisnaar setup van een LT1 uit 1992 maar dan met de waterpomp de goeie kant op draaiend en een inlaatspruitstuk voor een trottlebodyinjectie plaatsen zodat de blower op deze iets oudere uitvoering van deze motor past , er zit deze winter nog een hoop electronika sleutel- en las- en denk-werk aan te komen , tegen die tijd zal ik ook wat foto's plaatsen
hij komt uit 1986 en ik ga hem onder andere verbouwen naar een C30 .
ik had al een extra C10 frame liggen en de bedoeling was daar eerst een rollend chassis te maken met de extra onderdelen en daarna het plaatwerk en cabine van de oude truck af te trekken en dan met de oude motor een jaartje te gaan rijden , het idee is iets veranderd sinds ik met een opel op de meetings verschijn en ik een hele leuke aankoop heb gedaan een wipple supercharger
waarschijnlijk ga ik als ik op tijd klaar ben volgend jaar lente en zomer de truck met de dorpels tijdelijk dichtgesmackt en het geheel matzwart gespoten uit de schorsing halen en toch in de C10 uitvoering rondrijden met de blowermotor zodat ik de LPi injectie de megasquirt en wat later de bak kan afstellen als ik de computer heb gekocht en voor de verandering eens in stijl mee kan doen aan een aantal bijeenkomsten en de tunnelcruises .
het extra frame word voor het jaar daarop aangepast en verlast voor de luchtvering met de C30 assen eronder en hopelijk kan daar de volgende winter alles op overgebouwd worden en de carroserie dan ook met metaal dichtgelast het plaatwerk voor de dorpels heb ik een tijdje terug aangekocht (bedankt Des customs voor de extra 80 euro die ik achteraf nog even moest bijbetalen bovenop het afgesproken bedrag ik zal nooit geen zaken meer met je doen ) maar ik wil voor het opzetten even wat meer tijd nemen .
misschien kan ik nog ergens geld vrijmaken voor een afgeragde nederlandse C10 uit 1979 met verrotte carroserie die ik heb zien staan zodat ik kan ophouden met wegenbelasting te betalen wat ook een hoop zou schelen
de 1 tons voorophanging en 14 bolt achteras is ook al gevonden en gekocht , de achteras is een speciale extra smalle uitvoering die er voor moet zorgen dat de buitenste wielen staks binnen de bak blijven , ik moet alleen een keer kijken welke lagers en rubbers ik voor de vooras nodig ga hebben
ik ben nu bezig met de aankoop van een 4L80E bak met verbrande platen voor weinig .
(dr trannie ik heb binnenkort wat prijzen nodig voor een revisie en upgrade ik hoop dat je PM hebt gevonden die ik je een week geleden heb gestuurd )
je weet bij een tweedehands bak nooit hoe lang deze mee zal gaan en bij deze was het bekent dat hij is opgeblazen en is daarom ook heel goedkoop .
het verhaal achter deze bak was dat de bak net 3 maanden oud was en onder een fire resque truck zat toen deze door een onwetende met alle sperren erop een tijdje over de weg werd gereden hoogst waarschijnlijk ook niet echt langzaam , heel vreemt dat zelfs een 80 E daar niet tegen kan , de oude bak werd vervangen door een compleet nieuwe en ik ben dus nu de oude aan het kopen , het geld wat ik bij deze bak bespaar kan ik nu uitgeven aan sterkere interne materialen en de computer die ik weer later koop , de bedoeling is om de bak tot die tijd als een handgeschakelde bak te rijden met een speciale kit die 200 dollar kost .
ben ondertussen nog bezig met airride spullen in de states
ik heb de 22 inch truckvelgen met adapterplaten voor de C30 assen en laag profielbanden er al klaarliggen voor transport als de rest van de spullen er zijn hoop ik alles in oktober kan laten verschepen .
ik heb laatst op de meet op het maxis terein in muiden met een paar gasten gesproken die in oktober naar de states gaan voor auto onderdelen misschien hebben ze nog wat ruimte over in de container en verschepen ze vanaf de goeie kant van de states , ik hoop dat ze er de 9e weer staan want ik ben het nummer kwijt
nog een HELE hoop te doen en nog meer te kopen voor alles klaar is
om de blower een beetje veilig te kunnen laten werken op de motor wil ik de motor laten opboren naar een 355 voor andere geforceerde zuigers met een dish voor lagere compressie
verder wil ik alle lagers vervangen door clevite 77 versies en een blowercam plaatsen hopelijk kan de standaard krukas en drijfstangen na het balanceren gewoon weer terug in het blok gelegd worden .
dikkere pushrods iets sterkere inlaatklepveren
ook moet ik alle poelies en een steun veranderen van v snaar naar de multisnaar setup van een LT1 uit 1992 maar dan met de waterpomp de goeie kant op draaiend en een inlaatspruitstuk voor een trottlebodyinjectie plaatsen zodat de blower op deze iets oudere uitvoering van deze motor past , er zit deze winter nog een hoop electronika sleutel- en las- en denk-werk aan te komen , tegen die tijd zal ik ook wat foto's plaatsen
-
- Posts: 4331
- Joined: Tue Jan 30, 2007 12:33 am
Re: het chevy C10 project gaat bijna van start
eeeh tja al een keer geplaats op een ander topic maar dit is eigewlijk een betere plaats (stroop mouwen op maakt vingers los , logt in op photobucket )
oik mn nieuwste aanwinst die ervoor gaat zorgen dat ik volgend jaar eindelijkk kan rijden deze is wegenbelastingvrij , de hele voorkant van de cabine word vervangen raamstijlen deurkozijnen "the lot" de bodem en de dorpels zien er nog goed uit maar eronder zit roest dit is niet weggehaald toen ze de dorpels vervingen dus er moet nog het nodige losslijpen en vervangen
dit is dus mn andere pickup zoals ik hem kocht in lisse , wat een pipowagen he , de dorpels en de rollbar zijn er al afgesloopt de bullbar gaat er hoogst waarschijnlijk ook af (iemand interesse )
ik heb een vooras uit een C30 en een achteras uit een chassis cab , deze is iets smaller zodat de wielen binnen het bed vallen en dat ziet er met standaard velgen zo uit
ik zoek trouwens nog 4 van deze velgen om de auto te kunnen keuren en om de auto te kunnen rondrijden tot mn andere velgen binnenkomen
dit zijn DE velgen die ik gekocht heb samen met de adapterplaten en de wielbouten het zijn er 4 de binnenste wielen op de achteras worden standaard stalen velgen om te voorkomen dat ze te ver naar buiten komen
er komt nog een airride suspension onder met slam veerbags 2 pompen een 5 gallon luchttank en een soort van computer die de truck automaties op een vooraf geinstaleerde hoogte kan terugbrengen als je ermee hebt gespeeld
oik mn nieuwste aanwinst die ervoor gaat zorgen dat ik volgend jaar eindelijkk kan rijden deze is wegenbelastingvrij , de hele voorkant van de cabine word vervangen raamstijlen deurkozijnen "the lot" de bodem en de dorpels zien er nog goed uit maar eronder zit roest dit is niet weggehaald toen ze de dorpels vervingen dus er moet nog het nodige losslijpen en vervangen
dit is dus mn andere pickup zoals ik hem kocht in lisse , wat een pipowagen he , de dorpels en de rollbar zijn er al afgesloopt de bullbar gaat er hoogst waarschijnlijk ook af (iemand interesse )
ik heb een vooras uit een C30 en een achteras uit een chassis cab , deze is iets smaller zodat de wielen binnen het bed vallen en dat ziet er met standaard velgen zo uit
ik zoek trouwens nog 4 van deze velgen om de auto te kunnen keuren en om de auto te kunnen rondrijden tot mn andere velgen binnenkomen
dit zijn DE velgen die ik gekocht heb samen met de adapterplaten en de wielbouten het zijn er 4 de binnenste wielen op de achteras worden standaard stalen velgen om te voorkomen dat ze te ver naar buiten komen
er komt nog een airride suspension onder met slam veerbags 2 pompen een 5 gallon luchttank en een soort van computer die de truck automaties op een vooraf geinstaleerde hoogte kan terugbrengen als je ermee hebt gespeeld
-
- Posts: 1381
- Joined: Wed Feb 04, 2004 8:36 pm
Re: het chevy C10 project gaat bijna van start
hmm, je bent nogal wat van plan had je niet beter gelijk een dubbellucht truck kunnen kopen als basis auto dat scheelt zeker in werk en geld mijn idee is begin met een goede basis
-
- Posts: 4331
- Joined: Tue Jan 30, 2007 12:33 am
Re: het chevy C10 project gaat bijna van start
een dubbellucht is niet te krijgen met korte bak en enkele cabine (nooit gemaakt af fabriek) en de achterwielen bij een standaard doolie steken zo ver uit dat je grote kans hebt de spatborden eraf te rijden in bepaalde oude steden in nederland , er zit standaard een big block in en zijn de meeste een dual cab .
ik heb er serieus naar gekeken en de prijzen in nederland zijn giganties helemaal voor een wegenbelastingvrije (8500 euro of meer ).
als je echt gaat kijken wat ik gekocht heb voor de ombouw van een normale truck naar een dually
de achteras was 250 euro
de voortrein was 200
de nieuwe schijf/hubs voor de truckwielen waren ook 250 nieuw
de stalen 16 inch truckwielen die ik nodig ga hebben voor de apk zijn een beetje lastig te vinden in nederland alles hier is 6 gaats en ik heb 8 gaats nodig ik kan ze ergens in nederland kopen maar ze zijn daar 150 euro per stuk ik ga kijken of ik ze voor minder vind
totaal 1600 euro
samen met de donor truck heb ik in principe nu alle spullen die ik nodig heb voor een dually op standaard veren op de stalen wielen na , en ben ik op het nu minder kwijt dan wanneer ik een belastingvrije doolie had gekocht , er zit nog een enorme hoeveelheid werk aan en om de truck qua uitelijk netjes en rijklaar te krijgen komt er zeker nog 2000 euro bij
de teller staat nu op 9500 euro met trucks alle gereedschap zoals motortakel chassisbokken garagekrik amerikaans gereedschap 100 liter compressor en luchtgereedschap verijdbare legplanken kast gereedschap gereedschap kar wipple en andere spullen die ik heb gekocht voor mn werkplaats .
ik kan de 86er straks weer verkopen als ik er klaar mee ben voor rond de 3500 euro als ik hem in verotte staat met de overgebleven onderdelen terug opbouw of 6000 als ik hem echt netjes maak en in 1 kleur schilder , heb ik voor heel weinig een nette truck een dually met korte wielbasis en smalle achteras een small block V8 een hoop gereedschap om eraan te kunnen werken
ik heb er serieus naar gekeken en de prijzen in nederland zijn giganties helemaal voor een wegenbelastingvrije (8500 euro of meer ).
als je echt gaat kijken wat ik gekocht heb voor de ombouw van een normale truck naar een dually
de achteras was 250 euro
de voortrein was 200
de nieuwe schijf/hubs voor de truckwielen waren ook 250 nieuw
de stalen 16 inch truckwielen die ik nodig ga hebben voor de apk zijn een beetje lastig te vinden in nederland alles hier is 6 gaats en ik heb 8 gaats nodig ik kan ze ergens in nederland kopen maar ze zijn daar 150 euro per stuk ik ga kijken of ik ze voor minder vind
totaal 1600 euro
samen met de donor truck heb ik in principe nu alle spullen die ik nodig heb voor een dually op standaard veren op de stalen wielen na , en ben ik op het nu minder kwijt dan wanneer ik een belastingvrije doolie had gekocht , er zit nog een enorme hoeveelheid werk aan en om de truck qua uitelijk netjes en rijklaar te krijgen komt er zeker nog 2000 euro bij
de teller staat nu op 9500 euro met trucks alle gereedschap zoals motortakel chassisbokken garagekrik amerikaans gereedschap 100 liter compressor en luchtgereedschap verijdbare legplanken kast gereedschap gereedschap kar wipple en andere spullen die ik heb gekocht voor mn werkplaats .
ik kan de 86er straks weer verkopen als ik er klaar mee ben voor rond de 3500 euro als ik hem in verotte staat met de overgebleven onderdelen terug opbouw of 6000 als ik hem echt netjes maak en in 1 kleur schilder , heb ik voor heel weinig een nette truck een dually met korte wielbasis en smalle achteras een small block V8 een hoop gereedschap om eraan te kunnen werken
Last edited by watahyahknow on Tue Jan 08, 2008 10:15 pm, edited 1 time in total.
-
- Posts: 7963
- Joined: Fri Feb 06, 2004 8:24 pm
Re: het chevy C10 project gaat bijna van start
Je zult je zeker niet gaan vervelen
Maar een mooi project hoor
Maar een mooi project hoor
-
- Posts: 1871
- Joined: Sat Feb 07, 2004 3:22 pm
Re: het chevy C10 project gaat bijna van start
dat de korte doolies niet van de fabriek afgeleverd zijn ben ik niet met je eens
mijn k30 uit 85 is een doolie met korte achteras en is af fabriek zo geleverd
kijk ook maar eens goed naar de sleepwagens dit zijn allemaal doolies met een korte achteras
mijn k30 uit 85 is een doolie met korte achteras en is af fabriek zo geleverd
kijk ook maar eens goed naar de sleepwagens dit zijn allemaal doolies met een korte achteras
-
- Posts: 4331
- Joined: Tue Jan 30, 2007 12:33 am
Re: het chevy C10 project gaat bijna van start
jaaaa das smal , dat zijn chassis cabine trucks die worden af fabriek zonder bak geleverd wat ik bedoelde is de lengte de afstand tussen voor en achterwielen het is bij een doolie meestal een 4 deurs cabine met korte/lange bak of een 2 deurs cabine mat een lange bak wat ik ga maken is een 2 deurs cabine met korte bak .... scheelt zo'n 30 centimeter achter de cabine .
ik heb eens met wat knip en plakwerk een zij foto van een vergelijkbaar type truck met de velgen wat ingekort en het ziet er heel erg uit als die dub model auto's maar nog net niet donk gelukkig
ik heb eens met wat knip en plakwerk een zij foto van een vergelijkbaar type truck met de velgen wat ingekort en het ziet er heel erg uit als die dub model auto's maar nog net niet donk gelukkig
-
- Posts: 1871
- Joined: Sat Feb 07, 2004 3:22 pm
Re: het chevy C10 project gaat bijna van start
rustig denk aan je hart
je had ook kunne overwegen om een chassis cabine of flatbed opte zoeken en dan de achterkant inkorten is denk minder omslachtig dan wat je nu gaat ondernemen
maar ik ben erg benieuwd naar het eindresultaat
je had ook kunne overwegen om een chassis cabine of flatbed opte zoeken en dan de achterkant inkorten is denk minder omslachtig dan wat je nu gaat ondernemen
maar ik ben erg benieuwd naar het eindresultaat
Re: het chevy C10 project gaat bijna van start
zo te lezen is hij niet geheel ondoordacht begonnen.
-
- Posts: 4331
- Joined: Tue Jan 30, 2007 12:33 am
Re: het chevy C10 project gaat bijna van start
nouuuu op het moment ben ik de rust zelve hoor maak je maar geen zorgen de opwinding komt wel als het beestje de weg weer opgaatEl camino 79 wrote:rustig denk aan je hart
je had ook kunne overwegen om een chassis cabine of flatbed opte zoeken en dan de achterkant inkorten is denk minder omslachtig dan wat je nu gaat ondernemen
maar ik ben erg benieuwd naar het eindresultaat
de flatbeds zijn hier al helemaal schaars er hebben er in de tijd dat ik ermee bezig twee op marktplaats gestaan waar ze een longbed bak op geschroeft hadden 1tje uit beverwijk/ijmuiden in de buurt waar ik heen geweest ben en op geboden had , niet genoeg maar hij was gewoon niet meer waard en de ander staat er af en toe nog op een seafoamgroene al sinds 3 jaar of zo , willie ook een behoorlijke prijs voor hebben .
ik heb nog een lang frame van een duitse legerbasis af liggen zonder nummers die ik ga verbouwen voor de luchtvering met behoorlijk grote c notches zodat ik als ik de vering laat zakken de auto vrijwel op de grond ligt
de achterkant inkorten van een lange wielbasis zou een optie zijn maar een probleem hierbij is dat de wielbasis in de papieren staat en een uitgeslapen apk keurmeester of steekproefmeester zou hier wel eens een enorm probleem van kunnen maken als in : papieren innemen en auto verplicht naar de rdw voor een identiteit herkeuring .
deze auto is korte wielbasis op papier en de assen kijken ze niet naar als hij eenmaal zn goedkeuring en nederlands kenteken heeft (heb ik van de rdw zelf begrepen )alleen het te laden gewicht word niet meer als in de papieren staat voor een c10 terwijl een c30 iets van een ton mag dragen op een vrachtwagen rijbewijs
het originele frame compleet met de C10 assen houd ik apart voor het geval de keurmeester toch moeilijk gaat doen en de rdw eist dat ik de auto terug breng in de originele staat om mn papieren terug te krijgen
Re: het chevy C10 project gaat bijna van start
wow klinkt als veel werk...
maar volgens mij wordt het wel wat moois!!! 8)
maar ik begrijp het nog niet helemaal... je gebruikt die donkerblauwe (van de eerste 4 fotos) als basis, zodat je een wegenbelastingvrije truck hebt...
zet je dan die body van die lichtblauwe c10 erop, en de assen van die donkergroene k30...
we zullen het straks allemaal wel zien
veel succes ermee!!!!
maar volgens mij wordt het wel wat moois!!! 8)
maar ik begrijp het nog niet helemaal... je gebruikt die donkerblauwe (van de eerste 4 fotos) als basis, zodat je een wegenbelastingvrije truck hebt...
zet je dan die body van die lichtblauwe c10 erop, en de assen van die donkergroene k30...
we zullen het straks allemaal wel zien
veel succes ermee!!!!
-
- Posts: 4331
- Joined: Tue Jan 30, 2007 12:33 am
Re: het chevy C10 project gaat bijna van start
donkerblauw= matzwart .... sorry slechte foto'sRoY85 wrote:wow klinkt als veel werk...
maar volgens mij wordt het wel wat moois!!! 8)
maar ik begrijp het nog niet helemaal... je gebruikt die donkerblauwe (van de eerste 4 fotos) als basis, zodat je een wegenbelastingvrije truck hebt...
zet je dan die body van die lichtblauwe c10 erop, en de assen van die donkergroene k30...
we zullen het straks allemaal wel zien
veel succes ermee!!!!
ik loop nog te dubben of ik de cabine van de lichtblauwe erop zal zetten of toch de zwarte ga opknappen en erop houden , de zwarte is rond het voorruit onder de ruitenwissers en op een paar plekken aan de deurpost van de bijrijdersdeur behoorlijk rot
een nieuwe cabine kaal en in redelijke staat is 500 euro een roestvrij motorschot met raamstijlen en brok dak van een blazer/pickup/suberban kost 150 de zwarte repareren betekend de voorkant erafslijpen vanaf de bodem tot een paar cm van het dak en een groot stuk van de bovenste deurpost aan de bijrijderskant ik heb een lasaparaat 150 euro en genoeg slijpschijven en zaagbladen
de lichtblauwe heeft rotte dorpels cabcorners zijn geroest die heb ik al liggen , de beide deurposten zijn rondom verrot ik denk dat de truck een tijd met water tussen de deur en deurpost heeft gestaan dit is wat lastiger netjes te krijgen ( schuren in smalle inwendige hoeken is gewoon moeilijk ).
ze hebben allebij werk en moeten ook allebei opgeknapt worden of een van de twee totaal vervangen als ik later voor de lichtblauwe nog wat geld terug wilt krijgen (ik wil toch een dergelijke auto verkopen geen roestbak ) het hangt er vanaf hoe de cabines eruit komen te zien als ik ze klaar heb
de donkergroene is niet van mij maar de assen die ik heb gekocht zijn dezelfde als onder die truck
ook over het bed loop ik nog na te denken de zwarte is eigelijk beyond repair het onderste deel van de buitenkant zitten gaten in , de randen van de wielkasten ook rot de binnenwielkasten zijn rondom gerot en de vloer van het bed is eigelijk alleen nog in het midden van de bak aanwezig als je op een afstandje met dichtgeknepen ogen kijkt lijkt het nog wat maar kom niet dichterbij de houten vloer en zijschotten zijn volgens mij het enige wat de bak op de truck houd tijdens het rijden
ik wacht nog op de 22 inch wielen voor deze beslissing , het kan wezen dat het bed nog ietsje uigebouwd moet worden om de wielen in de fenders te kunnen laten zakken als de truck richting grond gaat en mischien dat ik dan toch de oude zwart oplap en met brokken van 4 oude voorspatborden en bulge op de bak maak voor de wielen , als het goed is heb ik maar 3 inch extra nodig met de c notches en de as die er doorheen gaat zakken moet ik ook grote delen van de vloer van het bed veranderen dus er moet hoe dan ook een andere vloer in
-
- Posts: 4331
- Joined: Tue Jan 30, 2007 12:33 am
Re: het chevy C10 project gaat bijna van start
meevallertje vandaag een 2e 4L80E met het juiste staartstuk en converter deze is niet opgeblazen 300 euro ........ , nu kan ik 1 van de transmissiebodies om laten verbouwen naar handschakeling en de andere bewaren voor als ik toch een compushift ga kopen , me happyyyyyy .
ticket gereserveerd 28 maart ben ik weg naar tennesee en kom met heel veel koffers vol spullen terug 125 dollar per extra koffer geen maximum alleen max 32 kilo (?) per koffer ook zullen tegen die tijd mn wielen de container ingaan voor de reis naar "the netherlands "
ik moet nog even kijken wat meegaat in de koffer en wat er in verder nog de container in verdwijnt .
voor diegene die het willen vragen : het is niet mijn schipper maar die van een tapijthandelaar en hij doet dit eenmalig voor mij dus ik kan geen extra dingen van anderen meesturen , sorry .
ticket gereserveerd 28 maart ben ik weg naar tennesee en kom met heel veel koffers vol spullen terug 125 dollar per extra koffer geen maximum alleen max 32 kilo (?) per koffer ook zullen tegen die tijd mn wielen de container ingaan voor de reis naar "the netherlands "
ik moet nog even kijken wat meegaat in de koffer en wat er in verder nog de container in verdwijnt .
voor diegene die het willen vragen : het is niet mijn schipper maar die van een tapijthandelaar en hij doet dit eenmalig voor mij dus ik kan geen extra dingen van anderen meesturen , sorry .
Last edited by watahyahknow on Tue Jan 08, 2008 10:20 pm, edited 1 time in total.
-
- Posts: 7963
- Joined: Fri Feb 06, 2004 8:24 pm
Re: het chevy C10 project gaat bijna van start
Goed bezig en cheap !!
Die 4L80E's uit welke bouwjaren zijn ze? je hebt namelijk de eerste en tweede (betere) generatie
Die 4L80E's uit welke bouwjaren zijn ze? je hebt namelijk de eerste en tweede (betere) generatie