Chevy Suburban'50 update staat VERKOCHT....+ verbouwing nr

Show your project car!
Plaats al je updates in 1 topic. (Dus aub geen meerdere topics voor aparte updates die over dezelfde auto gaan)
Stimpy
Posts: 2034
Joined: Sun Jan 30, 2005 5:10 pm

Re: Chevy Suburban '50 update 11-07 foto'ssss

Post by Stimpy »

Je kunt misschien eens kijken wat de uitslag(afstand van verschuiving) is bij 1 omwenteling bij deze rp setup en wat die is bij de standaard camaro setup.
hot rod
Posts: 526
Joined: Wed Feb 04, 2004 8:09 am

Re: Chevy Suburban '50 update 11-07 foto'ssss

Post by hot rod »

ik neem aan dat je hem al uit hebt laten lijnen? wat waren de gegevens van camber en caster en spooring
je zou ff moeten kijken wat er gebeurd met de spooring in de onderste stand en de bovenste stand rijhoogte,
waarschijnlijk is de hoek van de onderste draagarm anders dan de hoek van de spoorstang en hetzelfde geld voor het draaipunt, i je moet het als een paralellogram zien
Streetrod
Posts: 3122
Joined: Sat Mar 19, 2005 8:24 pm

Re: Chevy Suburban '50 update 11-07 foto'ssss

Post by Streetrod »

Ja heb hem uit laten lijnen, 3x iets anders geprobeerd, maar helemaal geen verbetering. Ik weet de waardes al niet meer, maar ik ga eerst terug naar het camaro spul eerst een tusse stap.

2,5 omwenteling is van max links naar max rechts, en samen met dat kleine stuurtje stuurt het als een kart maar de rest reageert niet als een kart
cool-chevy
Posts: 14
Joined: Wed Jun 10, 2009 10:41 pm

Re: Chevy Suburban '50 update 11-07 foto'ssss

Post by cool-chevy »

Ehu ...Iemand bekent met het akkerman principe..? de hoek van de onderste draagarmen moeten denkbeeldig uitkomen op het hart van de achteras ..als dit niet zo is dan zijn de wieluitslagen niet klopent met de rest van de verhoudingen
Ik heb ook eens een c4 vooras ergens ondergebouwt en de stuurpomp gebruikt van de c4 met een cooler in de retour leiding .. vond toen ook dat t stuurde als een cart... (niet prettig) er zit een torzie staaf in de meeste stuurhuizen die zorgt bij veel weerstand dat t sterventiel verder opengaat dan met weinig weerstand onder t rijden , maar als de stuurinrichting constant veel moet bekrachtigen bij hogere snelheden is de geomitrie niet goed
Dus logice gezien als de sub zwaarder is als de corvette op de vooras heb je een probleem ..
moet t stuurhuis harder werken dus meer bekrachtigen ..
Is ook niet te vergelijken met een indirecte stuurinrichting , is indirecter naam zegt t al ..

Grzz Joris
Streetrod
Posts: 3122
Joined: Sat Mar 19, 2005 8:24 pm

Re: Chevy Suburban '50 update 11-07 foto'ssss

Post by Streetrod »

Hee Joris, dat van het akkerman principe ken ik, maar had gehoop dat dit ook zou gaan. Maar wat ik wilde ging niet, dat van camaro werkt wel goed op mijn auto dus weet terug bouwen. Weer wat geleerd over stuurhuizen en geometrie en dat je niet zomaar alles kunt bouwen
camino-danny
Posts: 404
Joined: Mon Aug 09, 2010 11:49 am

Re: Chevy Suburban '50 update 11-07 foto'ssss

Post by camino-danny »

dikke ride, heb je al op lommel gezien en bij de truckmeeting in eindhoven.
respect
magerehein
Posts: 156
Joined: Tue Mar 31, 2009 5:02 pm

Re: Chevy Suburban '50 update 11-07 foto'ssss

Post by magerehein »

wat las ik op hyves? ga je hem verkopen :(
Streetrod
Posts: 3122
Joined: Sat Mar 19, 2005 8:24 pm

Re: Chevy Suburban '50 update 11-07 foto'ssss

Post by Streetrod »

Ja als het intrieur klaar is en nog wat dingen verbetert heb staat hij te koop, heb hem al weer 3 jaar :lol:

Maar voor het zo ver is komen er nog een paar updates, en een opsomming van wat er allemaal gebeurd is aan de Sub.
mohmie
Posts: 1241
Joined: Wed Jan 30, 2008 9:43 pm

Re: Chevy Suburban '50 update 11-07 foto'ssss

Post by mohmie »

Streetrod wrote:Ja als het intrieur klaar is en nog wat dingen verbetert heb staat hij te koop, heb hem al weer 3 jaar :lol:

Maar voor het zo ver is komen er nog een paar updates, en een opsomming van wat er allemaal gebeurd is aan de Sub.
Why :o ?? Zo'n supermooie auto! Heb je weer iets anders op het oog/in gedachten/in je schuur?
enrique
Posts: 1102
Joined: Thu Feb 07, 2008 9:31 pm

Re: Chevy Suburban '50 update 11-07 foto'ssss

Post by enrique »

Streetrod wrote:Ja als het intrieur klaar is en nog wat dingen verbetert heb staat hij te koop, heb hem al weer 3 jaar :lol:

Maar voor het zo ver is komen er nog een paar updates, en een opsomming van wat er allemaal gebeurd is aan de Sub.
Tijd voor foto`s dacht ik maar eens :P

Groeten
Streetrod
Posts: 3122
Joined: Sat Mar 19, 2005 8:24 pm

Re: Chevy Suburban '50 update 11-07 foto'ssss

Post by Streetrod »

mohmie wrote:Why :o ?? Zo'n supermooie auto! Heb je weer iets anders op het oog/in gedachten/in je schuur?
Het is toch maar een auto, en naar 3 jaar wil ik altijd weer iets anders. Ja ik heb weer iets anders op het oog maar dat heeft tijd genoeg eerst deze de puntjes op de i zetten en verkopen.

Updates kan nog niet computter is niet goed kan mijn externe harde schijf niet aan de praat krijgen na de nieuwe software van de pc.
Kustom
Posts: 3048
Joined: Tue Feb 03, 2004 7:34 pm

Re: Chevy Suburban '50 update 11-07 foto'ssss

Post by Kustom »

Streetrod wrote: Updates kan nog niet computter is niet goed kan mijn externe harde schijf niet aan de praat krijgen na de nieuwe software van de pc.
Ow..Need help?
Streetrod
Posts: 3122
Joined: Sat Mar 19, 2005 8:24 pm

Re: Chevy Suburban '50 update 11-07 foto'ssss

Post by Streetrod »

Software moet er opnieuw opgezet worden, dat word volgende week gedaan.
Streetrod
Posts: 3122
Joined: Sat Mar 19, 2005 8:24 pm

Re: Chevy Suburban '50 update 11-07 foto'ssss

Post by Streetrod »

Zo na een tijd weer wat gedaan, heb alleen toch wel heel wat foto's verloren door de computer crach jammer maar het is niet anders...
Ben heel druk met het intrieur bezig geweest en nog met verschillende onderdelen.
Nieuwe klankkasten gemaakt die beter bij de auto passen.
Image
Image

En dan de deurpanelen
Image
Image
Losse bovendelen aan het maken daar ben ik nog mee bezig, De rest van het intrieur ligt nu bij de bekleder. Dat kan ik een deze dagen al weer ophalen.
elcamino59
Posts: 537
Joined: Sun May 13, 2007 1:07 pm

Re: Chevy Suburban '50 update 11-07 foto'ssss

Post by elcamino59 »

dat ziet er mooi uit die klankkasten ,heb je die van polyester gemaakt ?
Post Reply