el Camino 1969 gestrand project

Show your project car!
Plaats al je updates in 1 topic. (Dus aub geen meerdere topics voor aparte updates die over dezelfde auto gaan)
El camino 79
Posts: 1871
Joined: Sat Feb 07, 2004 3:22 pm

Re: el Camino 1969 project 'start'

Post by El camino 79 »

gaat goed michiel het begin is er
en nu volhouden en doorgaan
moet snel weer eens een keer bij je komen kijken
michiel
Posts: 1572
Joined: Thu Feb 12, 2004 11:42 pm

Re: el Camino 1969 project 'start'

Post by michiel »

tamara wrote:dit word een schitterend topic om te volgen. heel veel sucses en maak er wat moois van :thumbsup:

Dank je maar ik hoop dat je gedult hebt...... dit gaat nl nog wel ff duren voor die klaar is..... :D

En iedereen is uiteraard welkom om ff te kijken hoe die er bij staat..... Het is erg leuk al de Caminotjes te zien die weer helemaal Top gerestaureerd of gehotrod worden!!! wat dat betreft is er genoeg kennis en hulp op dit forum :thumbsup: en genoeg inspiratie!

Kokkie heeft z'n 1e prijs al binnen met best of show! dat belooft nog wat voor de andere projecten hier......
Last edited by michiel on Sun Jun 01, 2008 1:18 am, edited 1 time in total.
watahyahknow
Posts: 4331
Joined: Tue Jan 30, 2007 12:33 am

Re: el Camino 1969 project 'start'

Post by watahyahknow »

geloof dat dat bij ons allemaal wel het geval is , ik ben al twee jaar aan het betalen en onderdelen bij elkaar aan het sprokkelen .
ik heb eerlijk gezecht nog geen sleutel op de auto gezet.......... ben al wel begonnen om wat ruimte te maken voor de extra partsauto die binnen gaat komen
michiel
Posts: 1572
Joined: Thu Feb 12, 2004 11:42 pm

Re: el Camino 1969 project 'start'

Post by michiel »

Zowaar weer aan m'n bakkie gewerkt gisteravond..... als ik met dit tempo door ga gaat het zowaar echt op een project lijken.... :D
motorkap er af gehaald, het neusie ontmanteld en de bumper er af gehaald. ben ook begonnen met het losmaken van de voorschermen. als ik zo iedere keer een beetje doe gaat het er een beetje op lijken.

Image
nog met neusie

Image

Image
en hier zonder bumper, motorkap, gril, trim en koplanpen.....

Hellaas is de gril helemaal gaar en kan die zo de kliko in :( de lampen zijn ook niet best meer net als de trim en de bowtie...
dat word een duur grapje, moet alles nieuw gaan kopen als ik zo ver ben ( maar ik heb nog ff de tijd om te sparen :D )

Image
de bowtie gaat met pensioen en heeft een plekkie in de woonkamer gekregen 8)
tamara
Posts: 3660
Joined: Thu Feb 19, 2004 9:13 pm

Re: el Camino 1969 project 'start'

Post by tamara »

wel weer lekker ......alles nieuw aanschaffen 8)
michiel
Posts: 1572
Joined: Thu Feb 12, 2004 11:42 pm

Re: el Camino 1969 project 'start'

Post by michiel »

Als ik een lijst ga maken van wat er nieuw word ga ik heeeeel erg schrikken :online:
tamara
Posts: 3660
Joined: Thu Feb 19, 2004 9:13 pm

Re: el Camino 1969 project 'start'

Post by tamara »

moet je ook niet doen..... gewoon elke maand wat kopen :lol:
watahyahknow
Posts: 4331
Joined: Tue Jan 30, 2007 12:33 am

Re: el Camino 1969 project 'start'

Post by watahyahknow »

doe ik ook , en dan aan het einde de rekening naschrijven :eek: en je realiseren dat je dat nooooooooit meer terugkrijgt ............ maar wel een mooie auto hebben .
michiel
Posts: 1572
Joined: Thu Feb 12, 2004 11:42 pm

Re: el Camino 1969 project 'start'

Post by michiel »

watahyahknow wrote:doe ik ook , en dan aan het einde de rekening naschrijven :eek: en je realiseren dat je dat nooooooooit meer terugkrijgt ............ maar wel een mooie auto hebben .

Die illusie had ik al lang niet meer, of eigenljik nooit gehad :D maar het is m'n eerste yank en die waarde is niet uit te drukken in geld....

En ik doe het omdat ik het gewoon leuk vind om aan zo'n oud en verroest mormel te sleutelen cq kloten (in mijn geval :D ) Ik streef ook zeker geen resaturatie na, de auto is al verre van orgineel...... Ik wil er een leuke bak va maken die multi inzetbaar is en ook voor langere ritten gebruikt kan worden, maar wel gezien mag worden.
keessimpala65
Posts: 354
Joined: Thu Aug 31, 2006 12:41 pm

Re: el Camino 1969 project 'start'

Post by keessimpala65 »

Leuk project. modeljaar vind ik ook erg mooi. Kijk uit naar de progress 8)
SS396
Posts: 214
Joined: Tue Apr 17, 2007 8:18 pm

Re: el Camino 1969 project 'start'

Post by SS396 »

michiel wrote:Als ik een lijst ga maken van wat er nieuw word ga ik heeeeel erg schrikken :online:

Waar de een begint, eindigd de ander bijna...
Ik heb enkele weken terug een opsomming gedaan, en dan telt maar 1 ding:
never look back!!

Als je,zoals jij,zelf geen eisen aan jezelf stelt , dan komt het met deze camino helemaal goed!

succes Michiel!
Voor vragen weet je me wel te vinden....
Je heb t het zelf al gezegt: wat jj losdraaid, srchroef ik net weer vast! :o
michiel
Posts: 1572
Joined: Thu Feb 12, 2004 11:42 pm

Re: el Camino 1969 project 'start'

Post by michiel »

SS396 wrote: Waar de een begint, eindigd de ander bijna...
Ik heb enkele weken terug een opsomming gedaan, en dan telt maar 1 ding:
never look back!!

Als je,zoals jij,zelf geen eisen aan jezelf stelt , dan komt het met deze camino helemaal goed!

succes Michiel!
Voor vragen weet je me wel te vinden....
Je heb t het zelf al gezegt: wat jj losdraaid, srchroef ik net weer vast! :o
Ja, was het zo schrikken .... :?
Ik heb toevallig gister een lijstje gemaakt van sheetmetal, en ja, alleen dat was aardig schrikken :D
Maar ik weet waar ik aan begin en wellicht is er nog wel wat te regelen met junkyardparts of misschien een donorwagen..
Ik moet iniedergeval nog leren lassen en een lasapparaat aanschaffen. gelukkig heb ik al 2 pannelen voor de achterkant, die is echt helemaal voos....

hoe lang heb jij er eigenlijk over gedaan? ik heb zelf eigenlijk geen tijdslimiet gesteld.... ik ga iniedergaval uit van een paar jaar :lol:
Het gaat mij met name om het doen.... the road to.....is all the fun dan heb je later ook nog iets om trots op te kunnen zijn...... Met veel geld iets laten doen is wel makkelijk maar half het plezier lijkt mij!

in iedergeval veel plezier met jou ride!
watahyahknow
Posts: 4331
Joined: Tue Jan 30, 2007 12:33 am

Re: el Camino 1969 project 'start'

Post by watahyahknow »

een donorwagen is absoluut een goed idee en heel veel goedkoper dan los plaatwerk (tenzij je vastgelaste delen zoals dorpels nodig hebt )
guy (oldsminator) gaat binnenkort weer naar de states voor een paar auto's je zou het hem eens kunnen vragen , ik heb goede ervaringen met hem
bovendien zitten alle schroefjes moertjes boutjes nippeltjes rubbers en stangetjes erbij en kun je met de verkoop van de niet gebruikte delen zoals de bak en motor en de assen je geld voor een groot deel terugverdienen
michiel
Posts: 1572
Joined: Thu Feb 12, 2004 11:42 pm

Re: el Camino 1969 project 'start'

Post by michiel »

Tiss jammer dat ik op dit moment nog ff geen centen voor een donor heb...... :x

maar in de toekomst zou een 4 deurs chevelle een optie zijn.... ze zijn minder gewild en wat ik nodig heb zit er aan en er gaat teminste geen camino naar de knoppen....

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Cars-Tru ... 258924543&

met zoiets moet het lukken.... zelfs de goeie kleur interieur :D
tamara
Posts: 3660
Joined: Thu Feb 19, 2004 9:13 pm

Re: el Camino 1969 project 'start'

Post by tamara »

SS396 wrote: wat jj losdraaid, srchroef ik net weer vast! :o

mooi gesproken :!:
Post Reply