Dodge Caliber 1.8 SE

Show your project car!
Plaats al je updates in 1 topic. (Dus aub geen meerdere topics voor aparte updates die over dezelfde auto gaan)
Meetingfoto's
Posts: 5092
Joined: Mon Aug 01, 2005 12:58 pm

Re: Dodge Caliber 1.8 SE

Post by Meetingfoto's »

caiman wrote:Dat is het leuke aan een perfecte auto, je moet niet veel veranderen om hem in orde te maken.
Daar had je dan eerder over moeten nadenken, en niet meteen overhaast zo'n Caliber 1.8 SE kopen :arrow:

caiman wrote:Wat er op stapel staat is:

-andere velgen
-een andere uitlaat ( deze is zo'n minieme die naar onderen afbuigt)

Voor de rest is het eigenlijk een aanvulling van opties zoals:

-mistlampen voorraan
-ingebouwde gps

Dit zijn zo'n beetje de dingen die ik zeker wil aangepast zien worden, als dit gebeurt is zou ik volgende dingen nog willen zien gebeuren:

-opwaardering interieur
-spiegels in koetswerkkleur
-ghostflames

Ik ben sterk aan't twijfelen over een spoilerkit, ik wil er zeker geen johnniebak van maken, maar als ik een kit zie in de stijl van de SRT-4 dan ga ik misschien wel overstag.

Een andere mogelijkheid, dat zeker beter bij de ghostflames past is om hem zo clean mogelijk te maken, d.m.v. het verwijderen van de deurgrepen en het typeplaatje te verwijderen, eventueel LSD deuren monteren indien deze verkrijgbaar worden.

De laatste 2 punten zijn totaal niet zeker, en is (verre) toekomstmuziek, een nadeel dat ik heb is dat het mijn dagelijkse wagen is, en ik hem dus niet lang kan missen.

De eerste 5 punten kunnen gelukkig worden uitgevoerd terwijl de wagen voor onderhoud in de garage is.
caiman
Posts: 390
Joined: Mon Jan 07, 2008 7:02 pm

Re: Dodge Caliber 1.8 SE

Post by caiman »

Zoals gezegd, ik moet er niet veel aan veranderen, dat lijstje zijn maar kleine aanpassingen.
Meetingfoto's
Posts: 5092
Joined: Mon Aug 01, 2005 12:58 pm

Re: Dodge Caliber 1.8 SE

Post by Meetingfoto's »

Voorlopig doe jij al maanden over het plaatsen van één enkel matje, dus noem het maar weinig..... :lol: :P :lol:
ronald ce 82
Posts: 1059
Joined: Thu Mar 03, 2005 1:19 am

Re: Dodge Caliber 1.8 SE

Post by ronald ce 82 »

lsd deuren?kan je daar die geest verruimende troep in smokkelen of zoiets.
GTO-m4rque
Posts: 592
Joined: Thu Apr 03, 2008 8:32 pm

Re: Dodge Caliber 1.8 SE

Post by GTO-m4rque »

Voor ieder wat wils... ookal issie nieuw...altijd leuk om te horen dat iemand leuke dingen met z'n auto wilt doen!
Ton
Posts: 3269
Joined: Mon Feb 02, 2004 10:49 pm

Re: Dodge Caliber 1.8 SE

Post by Ton »

Zo is het...

Ik kan dan ook niet wachten op de volgende update.
caiman
Posts: 390
Joined: Mon Jan 07, 2008 7:02 pm

Re: Dodge Caliber 1.8 SE

Post by caiman »

Er is nog het 1 en ander besteld, ben er enkel op aan het wachten.
3 weken wachten op een pakje uit Nederland. :?
Hoelang duurt dit eigenlijk normaal? Ik dacht binnen de week.
watahyahknow
Posts: 4331
Joined: Tue Jan 30, 2007 12:33 am

Re: Dodge Caliber 1.8 SE

Post by watahyahknow »

3 weken is wel erg lang als ze het vandaag op de bus gooien zou het er maandag op zeker moeten zijn .
misschien moet hun bestelling nog uit de states komen
caiman
Posts: 390
Joined: Mon Jan 07, 2008 7:02 pm

Re: Dodge Caliber 1.8 SE

Post by caiman »

Heb vandaag een mailtje gestuurd, benieuwd naar antwoord.
Corp
Posts: 5093
Joined: Tue Jan 25, 2005 1:23 pm

Re: Dodge Caliber 1.8 SE

Post by Corp »

is dit nou een project om het forum mee vol te schrijven? hoe je een mat in een dodge caliber douwt?

Ik heb het niet op gerolde projecten e.d. maar dit slaat echt alles

Waar is http://www.halfordsforums.nl ???
Meetingfoto's
Posts: 5092
Joined: Mon Aug 01, 2005 12:58 pm

Re: Dodge Caliber 1.8 SE

Post by Meetingfoto's »

Ben eigenlijk best benieuwd hoe deze Belgische pimpmobiel er vandaag de dag uitziet :eek: !!
Member "caiman":
Last visited: 21 Apr 2008, 17:58
caiman wrote:Zoals velen weten had ik grote plannen om de wagen om te bouwen, hij zou in een SRT-4 stijl worden omgebouwd.
Echter, na veel wikken en wegen, ( en vooral kosten berekenen), heb ik besloten om hier niet voor te gaan, de wagen blijft dus standaard.
Ik heb daarentegen de garage bezoekt, en na prijsaanvraag en onderhandelen, en te hebben aangehoord wat ik voor deze zou krijgen, heb ik een pre-order voor een andere gedaan.
Het zou nog tot augustus-september duren, maar dan rijd ik een echte SRT-4!
Edit: Gevonden ! Image

Zo te lezen was de bovenstaande bestelling van een SRT-4 meer dromerij dan werkelijkheid, er wordt in dat topic met geen woord over gerept.
Post Reply