C10 1969
-
- Posts: 209
- Joined: Sat Feb 07, 2004 10:21 pm
Re: C10 1969
je maakt het jezelf wel moeilijk met die 6 bouts schijvenEd wrote:Waar ik echt van baal is dat mijn originele stalen velgen niet over de nieuwe remklauwen passen en ik juist hiervoor de 6 lugs versie had besteld
Re: C10 1969
[quote="Ed"]Zo, voorkant weer opgebouwd. Alles nieuw, nu het uit elkaar ligt en het toch in de dozen zat die ik jaren geleden had besteld . Ook de conversie van trommels naar schijven lagen al een tijdje te wachten. Een soort van verlaat sinterklaas cadeau ( oude spelling).
Waar ik echt van baal is dat mijn originele stalen velgen niet over de nieuwe remklauwen passen, en ik juist hiervoor de 6 lugs versie had besteldm Nu weet ik het even niet.
Wilde de springs schoonmaken en in de verf spuiten, blijk ik gewoon nieuwe te hebben liggen
Wel een worsteling gehad met de pitmanarm, uiteindelijk gewonnen de hufter.
Volgende stap, de nieuwe shocks plaatsen en de motor netjes maken. De motor zal zich rot schrikken.....heb nog wat enginepaint staan in de godsmooie kleur Mopar-orange
Waarom heb je de pickup niet omgebouwd naar 5 gaats? Zodra je wat aan je ophanging wilt doen kwa aanpassen enz kan je juist veel makkelijker aan 5 gaats spul komen
Waar ik echt van baal is dat mijn originele stalen velgen niet over de nieuwe remklauwen passen, en ik juist hiervoor de 6 lugs versie had besteldm Nu weet ik het even niet.
Wilde de springs schoonmaken en in de verf spuiten, blijk ik gewoon nieuwe te hebben liggen
Wel een worsteling gehad met de pitmanarm, uiteindelijk gewonnen de hufter.
Volgende stap, de nieuwe shocks plaatsen en de motor netjes maken. De motor zal zich rot schrikken.....heb nog wat enginepaint staan in de godsmooie kleur Mopar-orange
Waarom heb je de pickup niet omgebouwd naar 5 gaats? Zodra je wat aan je ophanging wilt doen kwa aanpassen enz kan je juist veel makkelijker aan 5 gaats spul komen
Re: C10 1969
[quote="Ed"]Zo, voorkant weer opgebouwd. Alles nieuw, nu het uit elkaar ligt en het toch in de dozen zat die ik jaren geleden had besteld . Ook de conversie van trommels naar schijven lagen al een tijdje te wachten. Een soort van verlaat sinterklaas cadeau ( oude spelling).
Waar ik echt van baal is dat mijn originele stalen velgen niet over de nieuwe remklauwen passen, en ik juist hiervoor de 6 lugs versie had besteldm Nu weet ik het even niet.
Wilde de springs schoonmaken en in de verf spuiten, blijk ik gewoon nieuwe te hebben liggen
Wel een worsteling gehad met de pitmanarm, uiteindelijk gewonnen de hufter.
Volgende stap, de nieuwe shocks plaatsen en de motor netjes maken. De motor zal zich rot schrikken.....heb nog wat enginepaint staan in de godsmooie kleur Mopar-orange
Waarom heb je de pickup niet omgebouwd naar 5 gaats? Zodra je wat aan je ophanging wilt doen kwa aanpassen enz kan je juist veel makkelijker aan 5 gaats spul komen
Waar ik echt van baal is dat mijn originele stalen velgen niet over de nieuwe remklauwen passen, en ik juist hiervoor de 6 lugs versie had besteldm Nu weet ik het even niet.
Wilde de springs schoonmaken en in de verf spuiten, blijk ik gewoon nieuwe te hebben liggen
Wel een worsteling gehad met de pitmanarm, uiteindelijk gewonnen de hufter.
Volgende stap, de nieuwe shocks plaatsen en de motor netjes maken. De motor zal zich rot schrikken.....heb nog wat enginepaint staan in de godsmooie kleur Mopar-orange
Waarom heb je de pickup niet omgebouwd naar 5 gaats? Zodra je wat aan je ophanging wilt doen kwa aanpassen enz kan je juist veel makkelijker aan 5 gaats spul komen
-
- Crowd control
- Posts: 13063
- Joined: Mon Feb 02, 2004 3:39 pm
Re: C10 1969
Moeilijk he, zo'n internet-forum...
Re: C10 1969
Ik heb een setje orginele stalen velgen liggen, en die zijn 6 gaats. Vandaar deze keus, maar heb gezien dat een kleine spacer het probleem kan oplossen. Misschien dus toch de stalen velgen er onder.boyanka wrote: Waarom heb je de pickup niet omgebouwd naar 5 gaats? Zodra je wat aan je ophanging wilt doen kwa aanpassen enz kan je juist veel makkelijker aan 5 gaats spul komen
Ik begrijp alleen het ophanging/aanpassen verhaal niet zo. 5 of 6 lugs is 1 gaatje meer of minder in de velg.
-
- Posts: 1163
- Joined: Sat Jan 30, 2010 8:31 pm
Re: C10 1969
Ik heb een setje orginele stalen velgen liggen, en die zijn 6 gaats. Vandaar deze keus, maar heb gezien dat een kleine spacer het probleem kan oplossen. Misschien dus toch de stalen velgen er onder.
Ik begrijp alleen het ophanging/aanpassen verhaal niet zo. 5 of 6 lugs is 1 gaatje meer of minder in de velg.[/quote]
De keuze voor 5 gaats velgen is veel groter 8)
Ik begrijp alleen het ophanging/aanpassen verhaal niet zo. 5 of 6 lugs is 1 gaatje meer of minder in de velg.[/quote]
De keuze voor 5 gaats velgen is veel groter 8)
Re: C10 1969
Aha, maar ik wil geen keus. Ik wil 6 gaats stalen velgen
Re: C10 1969
Ed wrote:Aha, maar ik wil geen keus. Ik wil 6 gaats stalen velgen
kijk een man met principe's
mooi truckje ed
ron
Re: C10 1969
Ik begrijp alleen het ophanging/aanpassen verhaal niet zo. 5 of 6 lugs is 1 gaatje meer of minder in de velg.[/quote]
8) ik had eens naven nodig voor van voren en dat was een grote ramp, terwijl overal de naven van een 5 gaats zo op de plank lagen
8) ik had eens naven nodig voor van voren en dat was een grote ramp, terwijl overal de naven van een 5 gaats zo op de plank lagen
-
- Crowd control
- Posts: 13063
- Joined: Mon Feb 02, 2004 3:39 pm
Re: C10 1969
Toen ie nog kuisverroest was met al die ellende in de dorpels enzo bedoel je?
Re: C10 1969
een beetje roest maakt nog geen slechte wagen 8)
Re: C10 1969
Nou Gerwin........blok los in de motorsteunen
Dwarsbalk transmissie............slappe keek
Zo'n beetje alles rot wat rot kan zijn
Dan ziet hij er op de foto toch super uit onder 20 kg plamuur
Maar het blijft een stoer gebakje.
Druk dagje vandaag 8)
Blok er weer in, en nu wel vast, dat neemt een verkeersdrempel wat veiliger.
Achterruit er gelijk maar in, dat staat ineens heel anders.
En als je dan toch lekker gaat, dan ook de voorruit maar
Mijn handige verkleumde hulp
Morgen de cabine omhoog met de brug, onderkant coaten, en de cabine op nieuwe rubbers plaatsen. Dan kan ik weer gaan opbouwen
Dwarsbalk transmissie............slappe keek
Zo'n beetje alles rot wat rot kan zijn
Dan ziet hij er op de foto toch super uit onder 20 kg plamuur
Maar het blijft een stoer gebakje.
Druk dagje vandaag 8)
Blok er weer in, en nu wel vast, dat neemt een verkeersdrempel wat veiliger.
Achterruit er gelijk maar in, dat staat ineens heel anders.
En als je dan toch lekker gaat, dan ook de voorruit maar
Mijn handige verkleumde hulp
Morgen de cabine omhoog met de brug, onderkant coaten, en de cabine op nieuwe rubbers plaatsen. Dan kan ik weer gaan opbouwen
Re: C10 1969
Thankschevyron wrote:
kijk een man met principe's
mooi truckje ed
ron