C10 1969
Re: C10 1969
op de Mopar ligt ze ook.
Ik vertrouw die aftermarket bumpers niet zo, en deze zat er al op toen ik de auto kreeg. Toch maar in de body coating.
Bumper en grill er weer in.
Stuurkolom er weer in, en met een stuur is het gelijk weer een auto 8)
Weer voor €60.- boutjes en moertjes gehaald
En de achterbumper met steunen er op, en de achterklep er in gehangen.
Ik vertrouw die aftermarket bumpers niet zo, en deze zat er al op toen ik de auto kreeg. Toch maar in de body coating.
Bumper en grill er weer in.
Stuurkolom er weer in, en met een stuur is het gelijk weer een auto 8)
Weer voor €60.- boutjes en moertjes gehaald
En de achterbumper met steunen er op, en de achterklep er in gehangen.
Re: C10 1969
Zijn dit dan RVS boutjes of gewone stalen?Ed wrote: Weer voor €60.- boutjes en moertjes gehaald
Je schiet ook al flink op zeg
Re: C10 1969
Deze keer gewone bouten, moeren, ringen en sluitringen unc.
Uitlaten zitten er weer op, aandrijfasje in de paint. Velgen weggebracht naar de poedercoater.
Bandjes besteld, en zwarte kit gehaald voor de deurrubbers. Bleek het klei te zijn, het was maar 5 jaar over de houdbaarheidsdatum heen
Uitlaten zitten er weer op, aandrijfasje in de paint. Velgen weggebracht naar de poedercoater.
Bandjes besteld, en zwarte kit gehaald voor de deurrubbers. Bleek het klei te zijn, het was maar 5 jaar over de houdbaarheidsdatum heen
Re: C10 1969
Wielen terug van de coater, banden erom............ruig.......... 8) .Voor 255 achter 295
Draadboom besteld, dus nog even wachten tot het hier is. En dan kan alle bedrading vernieuwd worden.
Ook wachten op de bestelling van LMC, in tussentijd maar een start maken met de deuren.
Draadboom besteld, dus nog even wachten tot het hier is. En dan kan alle bedrading vernieuwd worden.
Ook wachten op de bestelling van LMC, in tussentijd maar een start maken met de deuren.
Re: C10 1969
Je gaat hard zeg! Ziet er zeer gaaf uit!
Can't wait to see more pics.....
Can't wait to see more pics.....
Re: C10 1969
Thanks, we gaan lekker.
En de trekhaak wat is een werkpaard zonder.
En de trekhaak wat is een werkpaard zonder.
Re: C10 1969
Thanks
6 mm traanplaat met een fijn traantje laten omzetten. Mooi vloertje waar straks het gereedschap op kan. Hout is natuurlijk prachtig, maar dit is functioneler voor het werk.
6 mm traanplaat met een fijn traantje laten omzetten. Mooi vloertje waar straks het gereedschap op kan. Hout is natuurlijk prachtig, maar dit is functioneler voor het werk.
Re: C10 1969
Een jaar later
Een update, deuren plaatsen.
Nieuwe bedrading in de C10 is geen overbodige luxe, een hele kit aangeschaft.
Elektrische ventilator aangesloten
Nieuwe plaat voor de tellers, en een oliedruk en temp meter bijgemaakt.
Bank schoongemaakt jakkes.
En toen, relatie over, boerderij verkocht, auto's op transport.
Nieuwe hok, nieuwe vriendin, terug in mijn oude huis
Zonder brug is er geen leven.......en geen ruimte voor 2 auto's
Een nieuwe brug aangeschaft aangezien de vorige brug is achtergebleven op verzoekmvan de kopers.
En en Coronet kan weer uit de sneeuw.
Kleine raampjes voorzien van nieuw rubber.
Alles was wat snel gegaan en omdat alles op transport moest ben ik nu de laatste hand aan het leggen.
De baksteun was een knoeizooi, geef iemand een snijbrander en ze verkutten gelijk de boel.
Wat een debiel, een slappe keek lijkt het wel. Er zat totaal geen verband meer in.
Een nieuwe gemaakt dus dat zit ook weer veilig.
Ik had de spiegelgaatjes dicht moeten maken, tijdelijk chrome dopjes in de gaatjes gemaakt.
Nu heb ik zo'n peepmirror geplaatst, als dit niet blijkt te werken kan ik alsnog terug naar een gewone spiegel.
Kentekenplaten binnen, blauwe met opgelegde letters.
Benzine gehaald, olie, remmen ontlucht, nieuw luchtfilter, bakolie en nieuwe bougies en fris setje kabels.
Alle massa strippen zitten er weer op.........en vanmiddag klein beetje benIne in de carb laten lopen.
Geen idee of de kabelboom goed is aangesloten
Toch maar een emmer water gevuld, en een blusdeken klaar gelegd. Hetbgrote moment, sleutel omdraaien en hij slaat direct aan de benzine uit de carb was gelijk op natuurlijk. Doorgestart om de benzine de leiding te laten vullen en hij bleef lopen. Beetje rook olieplugje achter op de motor vergeten af te doppen, die had ik ooit nodig voor de nieuwe motor voor de Coronet. En dan kom het partsswappen je een keer niet zo goed uit
Olie ruimen dus.
Ik denk dat de stuurkolom geen massa heeft, knipperlichten en de claxon doetnhetnnog niet, de rest werkt allemaal........gelukkig
Wat kleine dingen nog en dan naarnde APK, uitlijnen en we kunnen de straat op.
En ineens zijn we na 6 jaar ijna klaar...........en betrap me erop dat ik weer naar iets nieuws zit te kijken
http://i28.photobucket.com/albums/c203/ ... 7879D8.mp4
Een update, deuren plaatsen.
Nieuwe bedrading in de C10 is geen overbodige luxe, een hele kit aangeschaft.
Elektrische ventilator aangesloten
Nieuwe plaat voor de tellers, en een oliedruk en temp meter bijgemaakt.
Bank schoongemaakt jakkes.
En toen, relatie over, boerderij verkocht, auto's op transport.
Nieuwe hok, nieuwe vriendin, terug in mijn oude huis
Zonder brug is er geen leven.......en geen ruimte voor 2 auto's
Een nieuwe brug aangeschaft aangezien de vorige brug is achtergebleven op verzoekmvan de kopers.
En en Coronet kan weer uit de sneeuw.
Kleine raampjes voorzien van nieuw rubber.
Alles was wat snel gegaan en omdat alles op transport moest ben ik nu de laatste hand aan het leggen.
De baksteun was een knoeizooi, geef iemand een snijbrander en ze verkutten gelijk de boel.
Wat een debiel, een slappe keek lijkt het wel. Er zat totaal geen verband meer in.
Een nieuwe gemaakt dus dat zit ook weer veilig.
Ik had de spiegelgaatjes dicht moeten maken, tijdelijk chrome dopjes in de gaatjes gemaakt.
Nu heb ik zo'n peepmirror geplaatst, als dit niet blijkt te werken kan ik alsnog terug naar een gewone spiegel.
Kentekenplaten binnen, blauwe met opgelegde letters.
Benzine gehaald, olie, remmen ontlucht, nieuw luchtfilter, bakolie en nieuwe bougies en fris setje kabels.
Alle massa strippen zitten er weer op.........en vanmiddag klein beetje benIne in de carb laten lopen.
Geen idee of de kabelboom goed is aangesloten
Toch maar een emmer water gevuld, en een blusdeken klaar gelegd. Hetbgrote moment, sleutel omdraaien en hij slaat direct aan de benzine uit de carb was gelijk op natuurlijk. Doorgestart om de benzine de leiding te laten vullen en hij bleef lopen. Beetje rook olieplugje achter op de motor vergeten af te doppen, die had ik ooit nodig voor de nieuwe motor voor de Coronet. En dan kom het partsswappen je een keer niet zo goed uit
Olie ruimen dus.
Ik denk dat de stuurkolom geen massa heeft, knipperlichten en de claxon doetnhetnnog niet, de rest werkt allemaal........gelukkig
Wat kleine dingen nog en dan naarnde APK, uitlijnen en we kunnen de straat op.
En ineens zijn we na 6 jaar ijna klaar...........en betrap me erop dat ik weer naar iets nieuws zit te kijken
http://i28.photobucket.com/albums/c203/ ... 7879D8.mp4
-
- Crowd control
- Posts: 13063
- Joined: Mon Feb 02, 2004 3:39 pm
Re: C10 1969
Snetjes allemaal weer!
Re: C10 1969
Als hij klaar is kom ik ff buurten bij je.