chevrolet Fleetside PU

Show your project car!
Plaats al je updates in 1 topic. (Dus aub geen meerdere topics voor aparte updates die over dezelfde auto gaan)
marcpijlman63
Posts: 61
Joined: Fri Dec 29, 2006 7:01 pm

Re: chevrolet Fleetside PU

Post by marcpijlman63 »

netjes hoor
jelron
Posts: 216
Joined: Sat Mar 22, 2008 5:02 pm

Re: chevrolet Fleetside PU

Post by jelron »

Gisteren de A stijl opnieuw gespoten en vandaag de nieuwe gespoten deur er in gehangen ( er was een ongelukje gebeurd zoals beschreven in een andere topic ) Kon het toch niet laten om de chevy effe naar buiten te rijden en um in ze 1 en tweede versnelling effe te laten gummen op het asfalt ( is echt lekker om alle frustraties er even uit te gooien op deze manier )Maandag gaan de voor en achterruit erin , nog wat kleine dingetjes en dan voor zijn APK. En dan Neerlands wegen afgummen .

Groet , Ronnie
Funk
Posts: 7655
Joined: Mon Jun 20, 2005 2:41 pm

Re: chevrolet Fleetside PU

Post by Funk »

ben benieuwd, hou ons op de hoogte :)
jelron
Posts: 216
Joined: Sat Mar 22, 2008 5:02 pm

Re: chevrolet Fleetside PU

Post by jelron »

De eerste foto met de blauwe belijning moet nog in Electric Orange, de bumpers worden misschien ook in deze kleur, en het Chevrolet opschrift in de grille, wat nu zwart is vanaf nieuw, maar valt nauwelijks op. De laatste foto is van de hubcaps, gekocht via EBAY maar is de verkeerde maat, moeten Ø 30 cm zijn . Dus als iemand deze heeft liggen en weg wil doen bij dezen.


Image
Image
Image
Image

Met vrgr , Ronnie
jelron
Posts: 216
Joined: Sat Mar 22, 2008 5:02 pm

Re: chevrolet Fleetside PU

Post by jelron »

Vandaag nog effe , wat kleine dingetjes gedaan , motor laten draaien , en een stukje gereden . niet op de openbare weg . Moet nog voor de APK . Hierbij nog wat foto’s

Image
Image
Image
Image

Groet, Ronnie
kloenie
Posts: 10347
Joined: Mon Feb 02, 2004 11:26 pm

Re: chevrolet Fleetside PU

Post by kloenie »

stoer ding....

alleen die banden vindt ik wat te hoor.

het is net een w200 ofzo....
maarja dat is mijn mening :D
el diablo
Posts: 108
Joined: Fri Feb 20, 2009 4:44 pm

Re: chevrolet Fleetside PU

Post by el diablo »

watahyahknow wrote:zat zelf meer aan zoiets te denken :
Image
ik denk dat dit mooier is als de lijnen die je nu afgeplakt hebt
aangezien deze lijn al in het plaatwerk zit,lijkt misschien de meest simpele oplossing
maar uiteindelijk wel de minst storende 8)

daarnaast ben ik het eens over de banden ....die zijn nogal "grof" voor het subtiele vd wagen
,wat je nu met de kleuren hebt bereikt vraagt om een oud straat profiel band

ook denk ik dat die bumpers chroom icm chrome hubcaps het allermooiste is
die gespoten wieldoppen ......staan niet zo ....mooi

just my 0.2
verder wel een hele grondige paintjob ,die uiteindelijk een hele chique bedrijfsauto neerzet
mooi contrast qua kleur

SUPER !!!!!!!!

(goed smaken verschillen gelukkig ,kijk maar of je er iets mee kunt)
watahyahknow
Posts: 4331
Joined: Tue Jan 30, 2007 12:33 am

Re: chevrolet Fleetside PU

Post by watahyahknow »

de strepen die jij op de auto hebt geplakt zitten te laag het geeft de auto teveel gewicht aan de bovenkant ..... zie het als een balerina met shoulderpads en een grote cowboyhoed

je kan met de lijn die ik aangaf ook spelen , je kan er text in maken of de streep onderbreken lichter en donkerder maken .

het is alleen een oudere auto en die waren in die tijd niet zo sofisticated

gewoon wit is ook mooi
jelron
Posts: 216
Joined: Sat Mar 22, 2008 5:02 pm

Re: chevrolet Fleetside PU

Post by jelron »

De belijning die ik heb neergezet , is ongeveer op de hoogte waar voorheen de alluminium strips zaten . Maar alle gaten zijn dicht gelast , omdat ik een strakker geheel wilde . Maar nu die klaar is vind ik toch dat ie e.e.a mist op die hoogte . Vandaar de belijning op die hoogte , of het deze wordt weet ik nog niet . Maar er moet iets met dat electric orange op de zijkant worden gedaan , de photoshop die is aangegeven vind ik persoonlijk te hoog zitten . Maar in iedergeval bedankt voor de reactie . Als er nog handige photoshoppers zijn , zie ik graag reacties tegemoet .

Groet , Ronnie
Chief big ol'Cadillac
Posts: 7635
Joined: Sat Oct 23, 2004 11:28 am

Re: chevrolet Fleetside PU

Post by Chief big ol'Cadillac »

electric orange vlammen?
el diablo
Posts: 108
Joined: Fri Feb 20, 2009 4:44 pm

Re: chevrolet Fleetside PU

Post by el diablo »

ik ben niet goed met photoshop
maar misschien kan iemand een mooie band maken op de zijkant met een checkered flag idee

gewoon eens om te zien of dat iets toevoegt of dat het juist helemaal niets is 8)
Post Reply