chevrolet Fleetside PU

Show your project car!
Plaats al je updates in 1 topic. (Dus aub geen meerdere topics voor aparte updates die over dezelfde auto gaan)
jelron
Posts: 216
Joined: Sat Mar 22, 2008 5:02 pm

chevrolet Fleetside PU

Post by jelron »

Avond , ik ben Ronnie en nu ongeveer een half jaar bezig met de restauratie van mijn Fleetside uit 1964 . Ben nu in de afrondings fase van het in de kleur zetten ( WPG white en Electric Orange ) Hiervoor de PU gedemonteerd en alle delen laten stof stralen en daarna in de epoxy. Hierna strakmaken ,schuren in de spraypoly, schuren, uitblokken etc etc . Ben nu op zoek naar hub cabs voor de stalen velgen van 16,5 inch met 8 gaats bout , wie weet er wat ?

Image
Image
watahyahknow
Posts: 4331
Joined: Tue Jan 30, 2007 12:33 am

Re: chevrolet Fleetside PU

Post by watahyahknow »

welkom op het forum ben benieuwd naar meer foto's van je project .
jacco bij schiphol heeft ze misschien (sorry dacht dat je spindles bedoelde ).
ik zou als ik jou was nog even voorstellen in het daarvoor bestemde topic
jelron
Posts: 216
Joined: Sat Mar 22, 2008 5:02 pm

Re: chevrolet Fleetside PU

Post by jelron »

Hier nog wat fotos
Image
[IMG]http://i218.photobucket
Gisteren zijn de deuren gespoten en er vandaag in gehangen , het gaat weer op een pick up lijken
caiman
Posts: 390
Joined: Mon Jan 07, 2008 7:02 pm

Re: chevrolet Fleetside PU

Post by caiman »

Welkom hier.
Streetrod
Posts: 3122
Joined: Sat Mar 19, 2005 8:24 pm

Re: chevrolet Fleetside PU

Post by Streetrod »

Ziet er leuk uit voor doppen kun je hier eens kijken http://prinstruckshop.nl/ daar hebik ook veel spul gehaald.

Ronnie
jelron
Posts: 216
Joined: Sat Mar 22, 2008 5:02 pm

Re: chevrolet Fleetside PU

Post by jelron »

Denk toch dat er meer Electric Orange tegenaan moet , vindt het toch een beetje te WPG white worden. De Fleetside bak wordt ook in White , iemand nog suggesties in de vorm van stripping of iets anders, ben van mening dat er iets over de gehele zijkant met het Electric Orange moet komen maar wat???

Image

Image

Image
Funk
Posts: 7655
Joined: Mon Jun 20, 2005 2:41 pm

Re: chevrolet Fleetside PU

Post by Funk »

Cool :thumbsup:

Je zou een subtiele 1" lijn de lijn van de body kunnen laten volgen, dus via de onderzijde body, met de spatborden mee bijv.
Zorg even voor een goede foto waar de bak erop zit, dan kunnen er wel wat photoshopjes gemaakt worden ;)
Chief big ol'Cadillac
Posts: 7635
Joined: Sat Oct 23, 2004 11:28 am

Re: chevrolet Fleetside PU

Post by Chief big ol'Cadillac »

[quote="jelron"]Denk toch dat er meer Electric Orange tegenaan moet , vindt het toch een beetje te WPG white worden. De Fleetside bak wordt ook in White , iemand nog suggesties in de vorm van stripping of iets anders, ben van mening dat er iets over de gehele zijkant met het Electric Orange moet komen maar wat???

Dit is een originele kleurcombinatie van een 60er.

Image

Wat ook wel eens werd gebruikt (bij GMC) is t bovenste deel van de laadbak in een andere kleur.
jelron
Posts: 216
Joined: Sat Mar 22, 2008 5:02 pm

Re: chevrolet Fleetside PU

Post by jelron »

Middag op deze regenachtige zondag , en voor diegene die zich photoshop eigen zijn en zich toch vervelen, hier een foto ten tijde dat ik er nog mee kon rijden .

Image
Taximan
Posts: 3130
Joined: Tue Feb 03, 2004 5:59 pm

Re: chevrolet Fleetside PU

Post by Taximan »

Ik heb hem wat verlaagd en vlammen gegeven
Is het wat?
Image
Chief big ol'Cadillac
Posts: 7635
Joined: Sat Oct 23, 2004 11:28 am

Re: chevrolet Fleetside PU

Post by Chief big ol'Cadillac »

zoiets?

foto rechtstreeks plaatsen ging niet; weet ook niet waarom. Klik er maar op
jelron
Posts: 216
Joined: Sat Mar 22, 2008 5:02 pm

Re: chevrolet Fleetside PU

Post by jelron »

Tja , dat orange op de motorkap is wel kinkie , maar de vlammen naar de deur is weer een beetje te veel van het goede . Wil de wagen voor mijn bedrijf als reclame object gebruiken . Dus het moet wat subtieler.

Ronnie
JurgenS
Posts: 570
Joined: Tue Jul 03, 2007 7:35 pm

Re: chevrolet Fleetside PU

Post by JurgenS »

Kan niet fotoshoppen maar de achterkant kan toch wel wat oranje gebruiken misschien in de vorm van een bedcover.
jelron
Posts: 216
Joined: Sat Mar 22, 2008 5:02 pm

Re: chevrolet Fleetside PU

Post by jelron »

De laadklep met het opschrift chevrolet wordt in electric orange , de achterkant van de bak (nieuw pannel met een bowtie teken (wordt ook in electric orange . Zoek het meer in de zijkant van de pick up .

Ronnie
jelron
Posts: 216
Joined: Sat Mar 22, 2008 5:02 pm

Re: chevrolet Fleetside PU

Post by jelron »

Istie weer , na een tijdje nie al te veel gedaan te hebben . De afgelopen dagen weer bezig geweest met de PU . De motorkap is nu gespoten met een orange baan in het midden die de lijn van de motorkap volgt . De achterkant van de fleetside bak met bowtie teken ook in orange . De laadklep met opschrift CHEVROLET afgeplakt met sjabloonpapier en deze uitgesneden moet nog in electric orange ( Is echt gaaf dat parelmoer orange )De houten vloer moet nog 1 keer in de 2K blanke lak , en dan kan de gehele fleetside bak er op . Daarna moet er nog iets op beide zijkanten van de wagen in orange ( ben er nog steeds nie over uit )

Image
Image
Image
Image
Image
Post Reply