1967 caddy coupe deville topchop UPDATE 21/10 winterwerk

Show your project car!
Plaats al je updates in 1 topic. (Dus aub geen meerdere topics voor aparte updates die over dezelfde auto gaan)
thenewpappa
Posts: 662
Joined: Tue Aug 01, 2006 11:20 am

Re: 1967 caddy coupe deville topchop

Post by thenewpappa »

Ik jouw broer een bekend motorcrosser? ben er zelf ook 1 namelijk en ken aardig wat namen...
duff
Posts: 306
Joined: Sat Apr 07, 2007 1:01 pm

Re: 1967 caddy coupe deville topchop

Post by duff »

mijn broer rijdt wk,bk en nk zijspanmotorcoss.hij rijdt zelfs met een nederlandse bakkenist.ik weet niet als je team steegmans-verhagen kent....
68Impala
Posts: 295
Joined: Tue Oct 21, 2008 1:29 pm

Re: 1967 caddy coupe deville topchop

Post by 68Impala »

Corp wrote:Ik moet het nog zien, " ya can't polish a turd"
:smack: mythbusters nooit gezien zeker? :D :D
riffraffmercury
Posts: 1116
Joined: Mon Jul 21, 2008 7:32 pm

Re: 1967 caddy coupe deville topchop

Post by riffraffmercury »

ben wel benieuwd naar het volgende plaatje want ik vindt dit wel erg mooi !!! :cheers:
GTO-m4rque
Posts: 592
Joined: Thu Apr 03, 2008 8:32 pm

Re: 1967 caddy coupe deville topchop

Post by GTO-m4rque »

Als je erin gelooft gewoon doen, mocht het niet lukken ben je weer een ervaring rijker!!

Good luck!
bigchevy
Posts: 715
Joined: Sun Aug 07, 2005 12:03 pm

Re: 1967 caddy coupe deville topchop

Post by bigchevy »

duff wrote:mijn broer rijdt wk,bk en nk zijspanmotorcoss.hij rijdt zelfs met een nederlandse bakkenist.ik weet niet als je team steegmans-verhagen kent....
:thumbsup: :thumbsup:
duff
Posts: 306
Joined: Sat Apr 07, 2007 1:01 pm

Re: 1967 caddy coupe deville topchop

Post by duff »

we hebben weer enkele dagen wat geprutst met slijpschijf,meter,laspost,...
omdat het onderste deel van de raamlijst,om de voorruit te dragen aan de onderkant zo rot was heb ik deze zelf gemaakt.voor de achterruit is het hetzelfde verhaal...
het bovenste deel van de achterraamkader is er teug ingelast,de flankpanelen zijn dus aangepast en op maat.
ik heb ondertussen een nieuwe voorruit gehaald bij tyra,deze ga ik proberen op maat te maken.tips hierover,van mensen die het al zelf gedaan hebben zijn steeds welkom!! 8)
ik bestelde ook een complete airridekit bij universal in amerika.zal ik blij zijn als ik zover ben dat ik deze kan plaatsen!!

slechte raamkader
Image



voorraamkader op maat gemaakt.oude voorraam als mal gebruikt

Image

achterraamkader terug ingelast,flanken aangepast


Image

Image

Image

ben ook begonnen met het maken van de achterraam kader

Image

nog een week werken,dan 2 weken verlof...hopelijk kan ik er dan er verder.
Caddy_v8
Posts: 2612
Joined: Tue Mar 20, 2007 4:13 pm

Re: 1967 caddy coupe deville topchop

Post by Caddy_v8 »

Dat wordt een brute kar! Ben erg benieuwd naar het resultaat.
COOLCUSTOMS
Posts: 508
Joined: Tue May 22, 2007 11:04 pm

Re: 1967 caddy coupe deville topchop

Post by COOLCUSTOMS »

zelfde hoogte als de ford gt40, alleen 2x zo lang!!!!! 8)
Wilf
Posts: 10555
Joined: Sun May 30, 2004 4:22 pm

Re: 1967 caddy coupe deville topchop

Post by Wilf »

Bizarrrr! Het zou wel ontzettend stoer zijn als je ons bewijst dat het onmogelijke mogelijk is, deze wending vind ik iig erg interessant, dat dat ding überhaupt nog te lassen was vond ik al een raadsel namelijk :P Best mooie stance en chophoogte zo. En mocht het nou niet lukken dan bel je Leepu ff :D
Taximan
Posts: 3130
Joined: Tue Feb 03, 2004 5:59 pm

Re: 1967 caddy coupe deville topchop

Post by Taximan »

Kent iemand deze chopped 67 Coupe Deville 'El Loco' uit Duitsland nog?
Al een tijdje niet meer gezien...
Image
Pavement Pounder
Posts: 7963
Joined: Fri Feb 06, 2004 8:24 pm

Re: 1967 caddy coupe deville topchop

Post by Pavement Pounder »

Die heb ik vroeger wel eens gezien ja.
basezum
Posts: 7513
Joined: Mon Sep 06, 2004 9:22 pm

Re: 1967 caddy coupe deville topchop

Post by basezum »

Taximan wrote:Kent iemand deze chopped 67 Coupe Deville 'El Loco' uit Duitsland nog?
Al een tijdje niet meer gezien...
Image

wel erg vet!!
duff
Posts: 306
Joined: Sat Apr 07, 2007 1:01 pm

Re: 1967 caddy coupe deville topchop

Post by duff »

mijn verlof zit erop en natuurlijk heb ik veel minder kunnen doen aan de auto als gehoopt...
ik ben beginnen stralen en stralen en stralen...aan mijn voorruit.ik denk alles samen dat ik 20 à 25 uren heb gestraald en geslepen.hoe langer ik er aan bezig was,des te meer schrik kreeg ik om ze te breken...uiteindelijk is het gelukt.fits like a glove!!!tnx to phill van coolcustoms voor alle nuttige tips ivm met glas snijden/slijpen!!

Image

Image

Image


ondertussen de binnenspatborden geschuurd,behandelt tegen roest en zwart geverfd.

Image


rot stukje uit het dak gesneden...

Image


ondertussen zijn de rotte stukken uit de kofferruimte geslepen,de achterraamkader is volledig klaar.ben bezig met het ''plaatje'' op het dak te punten.meer foto's volgen weer...
Last edited by duff on Tue Aug 25, 2009 3:23 pm, edited 1 time in total.
Jeroen_Sp
Posts: 2435
Joined: Sat Oct 11, 2008 9:43 am

Re: 1967 caddy coupe deville topchop

Post by Jeroen_Sp »

duff wrote:mijn verlof zit erop en natuurlijk heb ik veel minder kunnen doen aan de auto als gehoopt...
ik ben beginnen stralen en stralen en stralen...aan mijn voorruit.ik denk alles samen dat ik 20 à 25 uren heb gestraald en geslepen.hoe langer ik er aan bezig was,des te meer schrik kreeg ik om ze te breken...uiteindelijk is het gelukt.fits like a glove!!!tnx to phill van coolcustoms voor alle nuttige tips ivm met glas snijden/slijpen!!

Image

Image

Image

ondertussen de binnenspatborden geschuurd,behandelt tegen roest en zwart geverfd.

Image

rot stukje uit het dak gesneden...

Image

ondertussen zijn de rotte stukken uit de kofferruimte geslepen,de achterraamkader is volledig klaar.ben bezig met het ''plaatje'' op het dak te punten.meer foto's volgen weer...
Even de fotos zichtbaar gemaakt, ben heel benieuwd naar het eind resultaat.
Post Reply