1987 Camaro IROC-Z
-
- Posts: 2306
- Joined: Wed Feb 04, 2004 2:37 pm
Re: 1987 Camaro IROC-Z
speechless..... 8)
-
- Posts: 1276
- Joined: Fri Jan 02, 2009 8:18 pm
Re: 1987 Camaro IROC-Z
Super, dit is echt vakwerk.
Respect!
Respect!
Re: 1987 Camaro IROC-Z
netjes allemaal
gr morpheus
gr morpheus
-
- Posts: 7963
- Joined: Fri Feb 06, 2004 8:24 pm
Re: 1987 Camaro IROC-Z
Erg mooi afgewerkt allemaal, ook de bovenste radiator suport.
Ik zie dat je nog de 1 draads O2 sensor gebruikt, niet gedacht om naar een verwarmde O2 sensor over te stappen ? Maar dankzij de thermowrap zal de O2 sensor ook niet snel afkoelen natuurlijk.
Mooi man 8)
Ik zie dat je nog de 1 draads O2 sensor gebruikt, niet gedacht om naar een verwarmde O2 sensor over te stappen ? Maar dankzij de thermowrap zal de O2 sensor ook niet snel afkoelen natuurlijk.
Mooi man 8)
Re: 1987 Camaro IROC-Z
Respect , super op zo'n werkwijze mag je trots zijn.
Greetz Joop
Greetz Joop
-
- Posts: 653
- Joined: Sat Oct 03, 2009 7:26 pm
Re: 1987 Camaro IROC-Z
vette shit hoor 8) word lekker vol onder de kap,wel een boel passen en meten zeker kwa ruimte,toch wat minder ruimte onder de kap met zo'n wagen.
hoeveel power denk je der uit te halen.
hoeveel power denk je der uit te halen.
Re: 1987 Camaro IROC-Z
Fucking vakwerk!!
waarom de uitlaat aan de zijkant,
achter geen ruimte?
waarom de uitlaat aan de zijkant,
achter geen ruimte?
Re: 1987 Camaro IROC-Z
geen verwarmde sensor, mijn ervaring is dat die allemaal veel korter meegaan dan een goede kwaliteits bosch sensor met 1 draadge. En die pijp wordt zo gruwelijk snel warm, na een minuttje zit ik al closed loop, snel zat..en het scheelt weer draadjes (en een relais);)
Hoeveel power, ja ...geen idee eigenlijk. Met de zz409 nokkenas en de koppen zou hij al flink vermogen moeten maken en dat doet hij ook wel, is eigenlijk best al genoeg voor de straat zo met de SC er nog af. Ik heb er een 6psi setje poelies op maar met de blow off kan ik de max druk ook nog afregelen. Ik denk toch dat een 500 wel te halen is zo.
De uitlaat zit daar omdat er geen 2x 2.75" pijpen naar achter passen en ik ben anti 2-1-2 systemen en anti x pijpen en al dat soort spul. Als het even kan is het gescheiden. Klinkt veel mooier en het hele vermogen verhaal van de X pijp gaat er bij mij niet in op een straat auto zonder specifiek lengte getunede uitlaat en pijpen (zoals een nscar oid)
Zo zit 't nu, moet alleen nog een maf en een reducer tussen. Denk dat ik de MAF in de elleboog ga maken of anders 1tje voor de SC
Hoeveel power, ja ...geen idee eigenlijk. Met de zz409 nokkenas en de koppen zou hij al flink vermogen moeten maken en dat doet hij ook wel, is eigenlijk best al genoeg voor de straat zo met de SC er nog af. Ik heb er een 6psi setje poelies op maar met de blow off kan ik de max druk ook nog afregelen. Ik denk toch dat een 500 wel te halen is zo.
De uitlaat zit daar omdat er geen 2x 2.75" pijpen naar achter passen en ik ben anti 2-1-2 systemen en anti x pijpen en al dat soort spul. Als het even kan is het gescheiden. Klinkt veel mooier en het hele vermogen verhaal van de X pijp gaat er bij mij niet in op een straat auto zonder specifiek lengte getunede uitlaat en pijpen (zoals een nscar oid)
Zo zit 't nu, moet alleen nog een maf en een reducer tussen. Denk dat ik de MAF in de elleboog ga maken of anders 1tje voor de SC
Re: 1987 Camaro IROC-Z
Hoe krijg je het gemaakt, dat ziet er allemaal goed uit, maar wat zit het vol onder de motorkap Superrrr
Re: 1987 Camaro IROC-Z
ja, 10 lbs of shit in a 5 lbs bag (en nee ben geen poep stamper LOL)
Re: 1987 Camaro IROC-Z
Jij bent gewoon een genie man, echt superdik om te zien wat je allemaal maakt . Leuke filmpjes ook trouwens !
Re: 1987 Camaro IROC-Z
Had ook nog wat dingetjes gedaan. Carterdamp afzuiging is nu compleet. Wordt bij inlaat SC aangezogen.
De adapter voor de slang:
slang erop
De dynamo zat te hoog voor de buis van IC naar TB dus die maar verplaatst. Stangetje was nu te lang dus maar een adapterblokje voor het montage oor hemaakt. moet alleen een korter snaartje op nu.
m'n strut tower brace past ook nog, gekocht ding..geen zin om zelf te maken alleen die jokkebrock sticker gaat er wel af
past net..
Heb de buis tussen IC en TB klaar, nu de andere kant nog en een hitachi maf hier in maken.
De adapter voor de slang:
slang erop
De dynamo zat te hoog voor de buis van IC naar TB dus die maar verplaatst. Stangetje was nu te lang dus maar een adapterblokje voor het montage oor hemaakt. moet alleen een korter snaartje op nu.
m'n strut tower brace past ook nog, gekocht ding..geen zin om zelf te maken alleen die jokkebrock sticker gaat er wel af
past net..
Heb de buis tussen IC en TB klaar, nu de andere kant nog en een hitachi maf hier in maken.
-
- Posts: 653
- Joined: Sat Oct 03, 2009 7:26 pm
Re: 1987 Camaro IROC-Z
ziet er weer geweldig uit,misschien een domme vraag maar ik weet ook nog niet alles,moet je nu nog van die supercharger naar die bak(dat is de intercooler neem ik aan ).
Re: 1987 Camaro IROC-Z
ja, dat is idd wat er nog aan moet, alleen het alu is zo godsgloeiend duur, ik ben nog aan het bijkomen van de offertes LOL
Die bak is een water naar lucht intercooler dus er moeten ook nog waterslangen aan, een waterpomp op en een extra koeler voor dat systeem.
Die bak is een water naar lucht intercooler dus er moeten ook nog waterslangen aan, een waterpomp op en een extra koeler voor dat systeem.