1987 Camaro IROC-Z

Show your project car!
Plaats al je updates in 1 topic. (Dus aub geen meerdere topics voor aparte updates die over dezelfde auto gaan)
Post Reply
Martin71RS
Posts: 2306
Joined: Wed Feb 04, 2004 2:37 pm

Re: 1987 Camaro IROC-Z

Post by Martin71RS »

speechless..... 8)
Chevy Marvin
Posts: 1276
Joined: Fri Jan 02, 2009 8:18 pm

Re: 1987 Camaro IROC-Z

Post by Chevy Marvin »

Super, dit is echt vakwerk.
Respect! :)
morpheus
Posts: 2321
Joined: Fri Feb 01, 2008 7:12 pm

Re: 1987 Camaro IROC-Z

Post by morpheus »

netjes allemaal


gr morpheus
Pavement Pounder
Posts: 7963
Joined: Fri Feb 06, 2004 8:24 pm

Re: 1987 Camaro IROC-Z

Post by Pavement Pounder »

Erg mooi afgewerkt allemaal, ook de bovenste radiator suport.
Ik zie dat je nog de 1 draads O2 sensor gebruikt, niet gedacht om naar een verwarmde O2 sensor over te stappen ? Maar dankzij de thermowrap zal de O2 sensor ook niet snel afkoelen natuurlijk.
Mooi man 8)
camaro67
Posts: 1181
Joined: Wed Nov 09, 2005 7:31 pm

Re: 1987 Camaro IROC-Z

Post by camaro67 »

Respect :eek: , super :thumbs: op zo'n werkwijze mag je trots zijn.

Greetz Joop
chevycaprice91
Posts: 653
Joined: Sat Oct 03, 2009 7:26 pm

Re: 1987 Camaro IROC-Z

Post by chevycaprice91 »

vette shit hoor 8) word lekker vol onder de kap,wel een boel passen en meten zeker kwa ruimte,toch wat minder ruimte onder de kap met zo'n wagen.

hoeveel power denk je der uit te halen.
Sebastard
Posts: 813
Joined: Fri Apr 04, 2008 5:05 pm

Re: 1987 Camaro IROC-Z

Post by Sebastard »

Fucking vakwerk!!
waarom de uitlaat aan de zijkant,
achter geen ruimte?
Corp
Posts: 5093
Joined: Tue Jan 25, 2005 1:23 pm

Re: 1987 Camaro IROC-Z

Post by Corp »

geen verwarmde sensor, mijn ervaring is dat die allemaal veel korter meegaan dan een goede kwaliteits bosch sensor met 1 draadge. En die pijp wordt zo gruwelijk snel warm, na een minuttje zit ik al closed loop, snel zat..en het scheelt weer draadjes (en een relais);)

Hoeveel power, ja ...geen idee eigenlijk. Met de zz409 nokkenas en de koppen zou hij al flink vermogen moeten maken en dat doet hij ook wel, is eigenlijk best al genoeg voor de straat zo met de SC er nog af. Ik heb er een 6psi setje poelies op maar met de blow off kan ik de max druk ook nog afregelen. Ik denk toch dat een 500 wel te halen is zo.

De uitlaat zit daar omdat er geen 2x 2.75" pijpen naar achter passen en ik ben anti 2-1-2 systemen en anti x pijpen en al dat soort spul. Als het even kan is het gescheiden. Klinkt veel mooier en het hele vermogen verhaal van de X pijp gaat er bij mij niet in op een straat auto zonder specifiek lengte getunede uitlaat en pijpen (zoals een nscar oid)

Zo zit 't nu, moet alleen nog een maf en een reducer tussen. Denk dat ik de MAF in de elleboog ga maken of anders 1tje voor de SC

Image
Streetrod
Posts: 3122
Joined: Sat Mar 19, 2005 8:24 pm

Re: 1987 Camaro IROC-Z

Post by Streetrod »

Hoe krijg je het gemaakt, dat ziet er allemaal goed uit, maar wat zit het vol onder de motorkap :eek: Superrrr :thumbs:
Corp
Posts: 5093
Joined: Tue Jan 25, 2005 1:23 pm

Re: 1987 Camaro IROC-Z

Post by Corp »

ja, 10 lbs of shit in a 5 lbs bag :lol: (en nee ben geen poep stamper LOL)
mohmie
Posts: 1241
Joined: Wed Jan 30, 2008 9:43 pm

Re: 1987 Camaro IROC-Z

Post by mohmie »

Jij bent gewoon een genie man, echt superdik om te zien wat je allemaal maakt :idea: . Leuke filmpjes ook trouwens :thumbs: !
Stimpy
Posts: 2034
Joined: Sun Jan 30, 2005 5:10 pm

Re: 1987 Camaro IROC-Z

Post by Stimpy »

patser :D
Corp
Posts: 5093
Joined: Tue Jan 25, 2005 1:23 pm

Re: 1987 Camaro IROC-Z

Post by Corp »

Had ook nog wat dingetjes gedaan. Carterdamp afzuiging is nu compleet. Wordt bij inlaat SC aangezogen.

De adapter voor de slang:

Image

slang erop

Image

Image

De dynamo zat te hoog voor de buis van IC naar TB dus die maar verplaatst. Stangetje was nu te lang dus maar een adapterblokje voor het montage oor hemaakt. moet alleen een korter snaartje op nu.

Image

m'n strut tower brace past ook nog, gekocht ding..geen zin om zelf te maken :) alleen die jokkebrock sticker gaat er wel af

Image

past net..

Image


Heb de buis tussen IC en TB klaar, nu de andere kant nog en een hitachi maf hier in maken.

Image

Image
chevycaprice91
Posts: 653
Joined: Sat Oct 03, 2009 7:26 pm

Re: 1987 Camaro IROC-Z

Post by chevycaprice91 »

ziet er weer geweldig uit,misschien een domme vraag maar ik weet ook nog niet alles,moet je nu nog van die supercharger naar die bak(dat is de intercooler neem ik aan ).
Corp
Posts: 5093
Joined: Tue Jan 25, 2005 1:23 pm

Re: 1987 Camaro IROC-Z

Post by Corp »

ja, dat is idd wat er nog aan moet, alleen het alu is zo godsgloeiend duur, ik ben nog aan het bijkomen van de offertes LOL

Die bak is een water naar lucht intercooler dus er moeten ook nog waterslangen aan, een waterpomp op en een extra koeler voor dat systeem.
Post Reply