63 Impala's pinstriping UPDATE 25-7

Show your project car!
Plaats al je updates in 1 topic. (Dus aub geen meerdere topics voor aparte updates die over dezelfde auto gaan)
29er Hot Rod
Posts: 1716
Joined: Sun Jan 27, 2008 11:10 pm

63 Impala's pinstriping UPDATE 25-7

Post by 29er Hot Rod »

bij deze even een update van mijn 63er bagged & chopped Impala.

na een klein aantal uurtjes schuren en een paar plekjes opnieuw te hebben ingelast,staat ze nu eindelijk in de primer, eind volgende week komt de volgende laklaag, eerst nog een aantal pinstripes zetten :D
het dak blijft zoals die was (voor de kenners,deze is ge-airbrushed door E-Dog usa,wel worden de plekjes onder de driprail etc aangepakt,deze waren nl. niet goed meegenomen) krijgt tevens een nieuwe laag blanke lak.
met het schuren ben ik met korrel 80 begonnen, kun je wel nagaan hoe verschrikkelijk lelijk die eerst gerold ?? was... :( ik heb hem opgeschuurd tot 600 in 3 stappen en nagenoeg alles met het handje vanwege de hollingen etc.
ff een eerste impressiefoto geschoten toen ik hem uit de spuitcabine haalde vandaag :
Image
Image

ok, hier weer even een update, was een tijdje weinig ruimte voor de Impala, afgelopen week dan toch nog even een dagje geprikt (is nl. niet eigen spuitcabine :( ).....effect green metallic afgelakt in zijdeglans :D

special thanks to Martien, de afplakker en kleurmenger en eigenaar van de spuitcabine 8) (en de rockchicks op de achtergrond voor het geile gekreun :lol: ) binnenkort nog eens ff de tijd vinden voor de invulling van al dat groene :lol:

Image
Image
Image
Image
Image

greetz Ep....... http://www.kustom-shop.com
Last edited by 29er Hot Rod on Sun Jul 25, 2010 9:50 pm, edited 3 times in total.
duff
Posts: 306
Joined: Sat Apr 07, 2007 1:01 pm

Re: 63 Impala's new paint-job

Post by duff »

ik zag de auto op sins en aan de plas in kelchterhoef,het viel me nooit op dat hij zo slecht was of een nieuwe spuitjob nodig had??ik heb er natuurlijk niet met mijn neus opgehangen en de auto globaal bekeken.maak er iets leuk van!!
Joost....
Posts: 2329
Joined: Wed Feb 04, 2004 9:42 am

Re: 63 Impala's new paint-job

Post by Joost.... »

Nice, ziet er goed uit. Waarom niet het dak mee, kun je helemaal zelf alles bepalen?
29er Hot Rod
Posts: 1716
Joined: Sun Jan 27, 2008 11:10 pm

Re: 63 Impala's new paint-job

Post by 29er Hot Rod »

Joost.... wrote:Nice, ziet er goed uit. Waarom niet het dak mee, kun je helemaal zelf alles bepalen?
het dak is erg mooi ge-brushed, die wou ik graag zo laten Joost, anders krijg ik erg veel commentaar op de meetings :lol: ......(misschien een klusje voor de wintermaanden)

greetz Ep
29er Hot Rod
Posts: 1716
Joined: Sun Jan 27, 2008 11:10 pm

Re: 63 Impala's new paint-job

Post by 29er Hot Rod »

duff wrote:ik zag de auto op sins en aan de plas in kelchterhoef,het viel me nooit op dat hij zo slecht was of een nieuwe spuitjob nodig had??ik heb er natuurlijk niet met mijn neus opgehangen en de auto globaal bekeken.maak er iets leuk van!!
helaas was dat wel het geval, de scallops lagen er echt een dikke mm. bovenop, het leek wel latex wat erop zat, maar iig beter dat het niet zo opviel bij je 8) is strakkies lekker gladjes

greetz Ep
Firefly
Posts: 855
Joined: Sun Jul 01, 2007 1:47 pm

Re: 63 Impala's new paint-job

Post by Firefly »

Zo, dat ziet er meteen een stuk beter uit. Staat hem goed zo! 8)
Funk
Posts: 7655
Joined: Mon Jun 20, 2005 2:41 pm

Re: 63 Impala's new paint-job

Post by Funk »

Godsamme Ep, ik was dinsdag nog bij mn oud collega's (BikeLife), heb nog ff rond gereden over 't industrieterrein om te kijken of ik je auto nog zat, zie ik nu op de foto's dat 't er notabene naast is!!

Ziet er goed uit man, ben benieuwd! :)
riffraffmercury
Posts: 1116
Joined: Mon Jul 21, 2008 7:32 pm

Re: 63 Impala's new paint-job

Post by riffraffmercury »

maagdelijk wit :) daar moet wat op gebeuren..
jelron
Posts: 216
Joined: Sat Mar 22, 2008 5:02 pm

Re: 63 Impala's new paint-job

Post by jelron »

Zoals gezegd maagelijk wit , dat vraagt om een gave pinstripe in dezelfde kleurstelling als het dak . Wordt een gave bak .

Groet , Ronnie
29er Hot Rod
Posts: 1716
Joined: Sun Jan 27, 2008 11:10 pm

Re: 63 Impala's new paint-job

Post by 29er Hot Rod »

aankomende week ga ik ff een lay out maken van verschillende design's die ik in mijn hoofd heb voor de Impala, dan kan die eind volgende week voor de Metallic laag weer de cabine in...

dus hij word nog een ander kleurtje dan maagdelijk wit :D alleen primer is het net niet :o

keep y'all posted, greetz Ep
CM
Posts: 3247
Joined: Mon Mar 21, 2005 7:01 pm

Re: 63 Impala's new paint-job

Post by CM »

Ben benieuwd man! begint er zeker weer op te lijken 8)
MopariO
Posts: 5261
Joined: Wed Apr 21, 2004 9:50 am

Re: 63 Impala's new paint-job

Post by MopariO »

Lekker bezig Ep !!

enne je hoort me nog ;)
29er Hot Rod
Posts: 1716
Joined: Sun Jan 27, 2008 11:10 pm

Re: 63 Impala's new paint-job PART 2

Post by 29er Hot Rod »

pics on page 1 !!! :D

greetz Ep
Gerwin
Posts: 1481
Joined: Sat May 05, 2007 8:20 pm

Re: 63 Impala's new paint-job PART 2

Post by Gerwin »

ziet er goed uit!
warriorair
Posts: 832
Joined: Sat Jul 19, 2008 7:56 pm

Re: 63 Impala's new paint-job PART 2

Post by warriorair »

Euhh Ep ? vindt het dakje er niet meer bij horen ,maak je eigen ding !! :thumbs:
Post Reply