'55 Ford Customline Streetrod

Show your project car!
Plaats al je updates in 1 topic. (Dus aub geen meerdere topics voor aparte updates die over dezelfde auto gaan)
Björn
Posts: 571
Joined: Sun Mar 07, 2010 11:49 pm

Re: '55 Ford Customline Streetrod

Post by Björn »

schitterend alleen het blok en frame al
wouterftw
Posts: 431
Joined: Fri Jun 25, 2010 3:59 pm

Re: '55 Ford Customline Streetrod

Post by wouterftw »

Bedankt voor de complimenten, mannen! Nu al die losse onderdelen een beetje samen komen begint het weer ergens op te lijken.
Benjamin
Posts: 19
Joined: Mon Jun 20, 2011 11:46 pm

Re: '55 Ford Customline Streetrod

Post by Benjamin »

8) dat zijn geen halve maatregelen, je wordt er gewoon een beetje blij van als je dit topic leest :jump: :smoke:

Ik kan me voorstellen dat de eigenaar nog veel blijer is :P
wouterftw
Posts: 431
Joined: Fri Jun 25, 2010 3:59 pm

Re: '55 Ford Customline Streetrod

Post by wouterftw »

Hahaha, mijn broertje word er inderdaad elke keer weer blijer van. Er is nog wel een hoop te doen en met het werk aan mijn wagen er nog bij zitten er altijd te weinig uren in een dag. Morgenochtend gaan we even wat nieuw plaatwerk ophalen bij Cargo Express Europe in Lelystad zodat er binnenkort ook aan de body gewerkt kan worden.
Benjamin
Posts: 19
Joined: Mon Jun 20, 2011 11:46 pm

Re: '55 Ford Customline Streetrod

Post by Benjamin »

wouterftw wrote:Hahaha, mijn broertje word er inderdaad elke keer weer blijer van. Er is nog wel een hoop te doen en met het werk aan mijn wagen er nog bij zitten er altijd te weinig uren in een dag. Morgenochtend gaan we even wat nieuw plaatwerk ophalen bij Cargo Express Europe in Lelystad zodat er binnenkort ook aan de body gewerkt kan worden.
Ik ken dat, ik heb het laatst uit zitten rekenen en ik moet ongeveer 134 jaar oud worden om al het werk af te krijgen wat er nog staat te wachten :x de dagen zouden 32 uur moeten hebben en mijn oude lichaam zou wat meer moeten meewerken :D

Maar echt een schitterend project hoor, petje af voor jullie enthousiastelingen :thumbs: ik ben al blij dat ik de dynamo er zonder hulp uit krijg :D
wouterftw
Posts: 431
Joined: Fri Jun 25, 2010 3:59 pm

Re: '55 Ford Customline Streetrod

Post by wouterftw »

Even een tussendoortje:

Image

Image

Dit is de wagen van onze pa. Na een periode van ong. 6 jaar is hij van een wrak opgebouwd tot een vrijwel nieuwe auto, met zelfs een paar moderne upgrades (power steering, power windows, etc.). Sinds afgelopen week hebben we hem aardig lekker aan het lopen en zal deze zomer hopelijk nog wat meetings mee mogen maken. Binnenkort ongetwijfeld meer foto's..
SuperSport
Posts: 1163
Joined: Sat Jan 30, 2010 8:31 pm

Re: '55 Ford Customline Streetrod

Post by SuperSport »

jullie vormen een perfect team voor een body custom shop zou mijn wagen er zeker heen brengen echt respect :eek: 8)

Zeer mooie pickup leuk dat je met de familie zo allemaal dezelfde hobby hebt heb je wat te vertellen tijdens verjaardagen

een overeenkomst zie ik wel allemaal FORD gek :lol:
Björn
Posts: 571
Joined: Sun Mar 07, 2010 11:49 pm

Re: '55 Ford Customline Streetrod

Post by Björn »

die ziet er goed uit alleen zit er een 56 grill in
wouterftw
Posts: 431
Joined: Fri Jun 25, 2010 3:59 pm

Re: '55 Ford Customline Streetrod

Post by wouterftw »

SuperSport wrote:jullie vormen een perfect team voor een body custom shop zou mijn wagen er zeker heen brengen echt respect :eek: 8)

Zeer mooie pickup leuk dat je met de familie zo allemaal dezelfde hobby hebt heb je wat te vertellen tijdens verjaardagen

een overeenkomst zie ik wel allemaal FORD gek :lol:
Hahaha, bedankt voor het grote compliment. Wie weet in de toekomst ;)
Wat betreft het feit dat het allemaal Fords zijn, het is eigenlijk voor een groot deel toeval. Zo was Steven in het begin eerst zelfs aan het kijken naar een redelijke jonge Blazer, gelukkig is hij van dat idee afgestapt :holy:
Björn wrote:die ziet er goed uit alleen zit er een 56 grill in
Klopt, is naar onze mening een stuk mooier dan de originele '54 grill. Deze heeft een stuk krachtigere lijnen.
Last edited by wouterftw on Tue Jul 12, 2011 11:03 pm, edited 1 time in total.
Björn
Posts: 571
Joined: Sun Mar 07, 2010 11:49 pm

Re: '55 Ford Customline Streetrod

Post by Björn »

56 is voor mij ook de mooiste grill maar de Amerikanen doen het net andersom
bouwen vaak in een 56 een 55 grill :?:
SuperSport
Posts: 1163
Joined: Sat Jan 30, 2010 8:31 pm

Re: '55 Ford Customline Streetrod

Post by SuperSport »

mooi stukje in de kr8 8) :thumbs:
wouterftw
Posts: 431
Joined: Fri Jun 25, 2010 3:59 pm

Re: '55 Ford Customline Streetrod

Post by wouterftw »

SuperSport wrote:mooi stukje in de kr8 8) :thumbs:
Thanks :thumbs: We hebben het alleen zelf nog niet gezien, aangezien hij hier nog niet in de boekhandel ligt.. Hopelijk volgende week.
SuperSport
Posts: 1163
Joined: Sat Jan 30, 2010 8:31 pm

Re: '55 Ford Customline Streetrod

Post by SuperSport »

moet ik het voor je inscannen?
wouterftw
Posts: 431
Joined: Fri Jun 25, 2010 3:59 pm

Re: '55 Ford Customline Streetrod

Post by wouterftw »

SuperSport wrote:moet ik het voor je inscannen?
Als je dat zou willen doen zou ik je erg dankbaar zijn :thumbs:
SuperSport
Posts: 1163
Joined: Sat Jan 30, 2010 8:31 pm

Re: '55 Ford Customline Streetrod

Post by SuperSport »

Image

Image

8)
Post Reply