zijschermen camaro spuiten

Show your project car!
Plaats al je updates in 1 topic. (Dus aub geen meerdere topics voor aparte updates die over dezelfde auto gaan)
CamaroZ28
Posts: 97
Joined: Sat Sep 11, 2010 6:08 pm

zijschermen camaro spuiten

Post by CamaroZ28 »

ik heb een flinke deuk in mijn zijscherm zitten van mijn camaro, ik vroeg me af of dat makkelijk uit te deuken is, en waar je een beetje goede spuitert heb in de omgeving van rotterdam (hoekse waard)

ltrr


http://i1088.photobucket.com/albums/i32 ... 010149.jpg
Baldy
Posts: 238
Joined: Sat Sep 04, 2010 2:52 pm

Re: zijschermen camaro spuiten

Post by Baldy »

Zo te zien kan je beter voor een ander scherm gaan en opnieuw in kleur laten spuiten.
greetzzz baldy.
CamaroZ28
Posts: 97
Joined: Sat Sep 11, 2010 6:08 pm

Re: zijschermen camaro spuiten

Post by CamaroZ28 »

ja dat dacht ik al maar ik zou mijn god niet weten hoe ik aan zon nieuw scherm kom. ik ben al allerlei autosloop bedrijven langs geweest maar niemand heeft zon scherm. ben naar een chevrolet dealer in de buurt geweest die zegt dat zulke schermen niet meer gelevert worden.

misschien iemand een idee hoe ik aan zo'n scherm kom? hoeft niet perse nieuw te zijn, als hij maar heel is
Baldy
Posts: 238
Joined: Sat Sep 04, 2010 2:52 pm

Re: zijschermen camaro spuiten

Post by Baldy »

ik zal eens voor je rond vragen hier.
kom erop terug.
suc6 alvast.
CamaroZ28
Posts: 97
Joined: Sat Sep 11, 2010 6:08 pm

Re: zijschermen camaro spuiten

Post by CamaroZ28 »

ja ik heb ook al 2 forums geopend, maar er zijn weinig mensen met een F-body hier geloof ik. in ieder geval tnks alvast
basezum
Posts: 7513
Joined: Mon Sep 06, 2004 9:22 pm

Re: zijschermen camaro spuiten

Post by basezum »

CamaroZ28 wrote:ja ik heb ook al 2 forums geopend, maar er zijn weinig mensen met een F-body hier geloof ik. in ieder geval tnks alvast
smoort van die dingen, Rooie Ben es ff bellen in Adam :)
CamaroZ28
Posts: 97
Joined: Sat Sep 11, 2010 6:08 pm

Re: zijschermen camaro spuiten

Post by CamaroZ28 »

http://www.autodemontagerooieben.nl/home/

ey gozer bedankt, ik ga gelijk bellen
CamaroZ28
Posts: 97
Joined: Sat Sep 11, 2010 6:08 pm

Re: zijschermen camaro spuiten

Post by CamaroZ28 »

ik heb indd een scherm te pakken! ik ga hem van de week ophalen denk ik, maar nu moet mijn auto ook opnieuw gespoten worden, ik weet niet of jullie ervaring hebben met spuiterijen voor oldtimers?

gr wijnand
Ranch73
Posts: 3953
Joined: Tue Jun 29, 2004 1:28 pm

Re: zijschermen camaro spuiten

Post by Ranch73 »

kijk eens in project afdeling.
Joost....
Posts: 2329
Joined: Wed Feb 04, 2004 9:42 am

Re: zijschermen camaro spuiten

Post by Joost.... »

Als je me mailed met alle gegevens etc op info@ajs-autobody.nl kan ik je een offerte sturen.
Corp
Posts: 5093
Joined: Tue Jan 25, 2005 1:23 pm

Re: zijschermen camaro spuiten

Post by Corp »

addie in helmond heeft wel zo'n scherm denk ik

EDIt, zie dat je er al 1 hebt
maartten
Posts: 2639
Joined: Sun Oct 31, 2004 10:55 am

Re: zijschermen camaro spuiten

Post by maartten »

voor een spuiter is een scherm een scherm ..
oldtimer of niet
je moet gewoon wat auto spuiterijen bellen voor het spuiten van een schermpje evt voorbewerking zelf doen
dat rondbellen leverde mij al 75 euro op
kleurnummer erbij geven of je oude scherm erbij geven .
die polijsten ze even op een plekje en dan meten ze de exacte kleur.
CamaroZ28
Posts: 97
Joined: Sat Sep 11, 2010 6:08 pm

Re: zijschermen camaro spuiten

Post by CamaroZ28 »

ja ik wil mijn hele auto laten spuiten. ik ben al druk aan het bellen overal heen, en heb indd een offerte aangevraagt bij Joost. ben benieuwd. als ik hem ga laten spuiten zal ik wel even foto's neerzetten van wat ie was en wat ie word, dat is wel leuk

gr wijnand
basezum
Posts: 7513
Joined: Mon Sep 06, 2004 9:22 pm

Re: zijschermen camaro spuiten

Post by basezum »

CamaroZ28 wrote:ik heb indd een scherm te pakken! ik ga hem van de week ophalen denk ik, maar nu moet mijn auto ook opnieuw gespoten worden, ik weet niet of jullie ervaring hebben met spuiterijen voor oldtimers?

gr wijnand

bij Rooie ben?


en mooi man...voor spuiten zou ik Krultang en kornuiten hier op forum eens ff vragen, Toffe lui en vakmensen!!
mohmie
Posts: 1241
Joined: Wed Jan 30, 2008 9:43 pm

Re: zijschermen camaro spuiten

Post by mohmie »

CamaroZ28 wrote:ik heb indd een scherm te pakken! ik ga hem van de week ophalen denk ik, maar nu moet mijn auto ook opnieuw gespoten worden, ik weet niet of jullie ervaring hebben met spuiterijen voor oldtimers?

gr wijnand

Probeer Henk (kruiwagen, zit ook hier op het forum) eens: goed werk, goede prijs, +316 55 522 017. Zit nog geen half uur van Rotterdam vandaan in de buurt van Gorinchem.
Post Reply