bedankt 8) uitlaatje klonk ook wel goed toch?rene74monte wrote:en dat ziet er geweldig uit
BBQ 77 chevy Van
-
- Posts: 737
- Joined: Mon May 04, 2009 1:56 pm
Re: 1977 G20 Van
-
- Posts: 4631
- Joined: Wed Feb 20, 2008 9:06 pm
Re: 1977 G20 Van
jazeker nix mis mee hoor , en volgens mij wil die bus ook wel van zijn plek
-
- Posts: 4631
- Joined: Wed Feb 20, 2008 9:06 pm
Re: 1977 G20 Van
ik ga zometeen trouwens mijn laatste proefritje maken
-
- Posts: 737
- Joined: Mon May 04, 2009 1:56 pm
Re: 1977 G20 Van
ja, wil best wel van zijn plek komen... haha. 8)
Super, succes!! Hoop dat je dan een rdw afspraak kan maken.
Super, succes!! Hoop dat je dan een rdw afspraak kan maken.
-
- Posts: 4631
- Joined: Wed Feb 20, 2008 9:06 pm
Re: 1977 G20 Van
proefritje ging niet zo geweldig robin , hij rijdt wel lekker en zo , maar hij wordt veeeel te warm .
ik moet het morgen nog maar eens los halen , misschien zit er toch nog rotzooi in en zit mijn thermostaat verstopt of zo.
wat nu wel goed is is dat hij nu gewoon wil starten met warme motor , dus wel weer een puntje gefixt
ik moet het morgen nog maar eens los halen , misschien zit er toch nog rotzooi in en zit mijn thermostaat verstopt of zo.
wat nu wel goed is is dat hij nu gewoon wil starten met warme motor , dus wel weer een puntje gefixt
-
- Posts: 737
- Joined: Mon May 04, 2009 1:56 pm
Re: 1977 G20 Van
Het wordt wel weer is tijd voor een update
Had 3" dropped spindles gekocht en heb nu eindelijk ff de tijd gevonden om ze eronder te zetten.
Achter ook wat verlaagd door de onderste 3 bladen uit het pakket te halen en dit is het resultaat. Mooi als rijhoogte... nu ff verder sparen om een leuke airride set samen te stellen. 8)
Vorige week wat Impco LPG spul opgehaald, over een paar weken maar is beginnen met alle benzine spullen eraf te halen en dit te monteren:
102ltr ringtank
425 mixer en alle overige toebehoren:
Had 3" dropped spindles gekocht en heb nu eindelijk ff de tijd gevonden om ze eronder te zetten.
Achter ook wat verlaagd door de onderste 3 bladen uit het pakket te halen en dit is het resultaat. Mooi als rijhoogte... nu ff verder sparen om een leuke airride set samen te stellen. 8)
Vorige week wat Impco LPG spul opgehaald, over een paar weken maar is beginnen met alle benzine spullen eraf te halen en dit te monteren:
102ltr ringtank
425 mixer en alle overige toebehoren:
Re: 1977 G20 Van
Mooi werk man!
Gaaf model van!
Gaaf model van!
Re: 1977 G20 Van
Dat ziet er gelijk een stuk beter uit.
Alleen moet je straks weer 1 blad terug doen met die gas tank
Alleen moet je straks weer 1 blad terug doen met die gas tank
-
- Posts: 1548
- Joined: Thu Dec 16, 2010 4:46 pm
Re: 1977 G20 Van
ik zie daar een basisplaat met 4 gaten. wordt die ook geleverd door impco?Robin_Chevelle wrote:Vorige week wat Impco LPG spul opgehaald, over een paar weken maar is beginnen met alle benzine spullen eraf te halen en dit te monteren:
102ltr ringtank
425 mixer en alle overige toebehoren:
-
- Posts: 737
- Joined: Mon May 04, 2009 1:56 pm
Re: 1977 G20 Van
Bedankt voor de reactie's
De mixer komt daar rechtstreeks op.
jah daar was ik al bang voor.. ach dan moeten er gewoon ook balgen op de achteras komenStimpy wrote:Dat ziet er gelijk een stuk beter uit.
Alleen moet je straks weer 1 blad terug doen met die gas tank
Nee, dat is een losse kleppenplaat van Holley.sansemiano wrote:ik zie daar een basisplaat met 4 gaten. wordt die ook geleverd door impco?
De mixer komt daar rechtstreeks op.
-
- Posts: 737
- Joined: Mon May 04, 2009 1:56 pm
Re: 1977 G20 Van
Dit weekend tijd gemaakt om de lpg spullen in te bouwen.
Wilde vanavond de Van weer rijdend hebben, maarja dat is nog niet helemaal uhh helemaal nog niet gelukt
Is de eerste keer dat ik lpg inbouw dus zal vast nog wel ergens wat fout hebben gedaan, maar dat hoor of lees ik vanzelf.
Hierbij wat plaatjes:
Benzine spul eronderuit:
Leeg zo zonder brandstof tank:
De 102ltr ring tank opgebouwd:
De tank gemonteerd:
Carburateur eraf:
Kleppenplaat:
Mixer erop:
Adapterplaat ertussen:
Het spul gemonteerd, de vacuumslang van de ontsteking zit voorop de 425 mixer, of dat het juiste aansluitpunt is weet ik niet zeker..
Beugeltje voor de verdamper gemaakt en gelijk maar ff een kleurtje gegeven:
Blindplaatje oké plaat... voor de benzine pomp:
Verdamper op zijn plek, hier zat het expansievat. Die komt nu aan de bestuurderskant naast de radiateur:
Vulnippel netjes achter het deurtje verstopt:
Deze komt er later nog bij als 2de (reserve) tank. Is 47ltr bruto en verdwijnt achter de dorpels
Maar eerst maar is zien dat deze spullen nu aangesloten zijn en werken. Nu nog is zien hoe de waterslangen fatsoenlijk bij de verdamper komen... Vind het niet grappig, zo weinig ruimte onder de motorkap bij zo'n Van.
Wilde vanavond de Van weer rijdend hebben, maarja dat is nog niet helemaal uhh helemaal nog niet gelukt
Is de eerste keer dat ik lpg inbouw dus zal vast nog wel ergens wat fout hebben gedaan, maar dat hoor of lees ik vanzelf.
Hierbij wat plaatjes:
Benzine spul eronderuit:
Leeg zo zonder brandstof tank:
De 102ltr ring tank opgebouwd:
De tank gemonteerd:
Carburateur eraf:
Kleppenplaat:
Mixer erop:
Adapterplaat ertussen:
Het spul gemonteerd, de vacuumslang van de ontsteking zit voorop de 425 mixer, of dat het juiste aansluitpunt is weet ik niet zeker..
Beugeltje voor de verdamper gemaakt en gelijk maar ff een kleurtje gegeven:
Blindplaatje oké plaat... voor de benzine pomp:
Verdamper op zijn plek, hier zat het expansievat. Die komt nu aan de bestuurderskant naast de radiateur:
Vulnippel netjes achter het deurtje verstopt:
Deze komt er later nog bij als 2de (reserve) tank. Is 47ltr bruto en verdwijnt achter de dorpels
Maar eerst maar is zien dat deze spullen nu aangesloten zijn en werken. Nu nog is zien hoe de waterslangen fatsoenlijk bij de verdamper komen... Vind het niet grappig, zo weinig ruimte onder de motorkap bij zo'n Van.
Re: 1977 G20 Van
ziet er goed uit
Zou je mij de maten van de 102l tank even in pm willen sturen
Zou je mij de maten van de 102l tank even in pm willen sturen
Re: 1977 G20 Van
mooi project.
Je ported vacuum is de IGN port voor op je 425 mixer (als het goed is IGNition).
mag ik vragen wat je voor die 47L tank incl appendages hebt betaald?
Je ported vacuum is de IGN port voor op je 425 mixer (als het goed is IGNition).
mag ik vragen wat je voor die 47L tank incl appendages hebt betaald?
-
- Posts: 737
- Joined: Mon May 04, 2009 1:56 pm
Re: 1977 G20 Van
jep, daar heb ik hem ook op aangesloten.kikkegek wrote:mooi project.
Je ported vacuum is de IGN port voor op je 425 mixer (als het goed is IGNition).
mag ik vragen wat je voor die 47L tank incl appendages hebt betaald?
uhhh nouja heeel weinig... Heb hem een paar weken geleden gebruikt gekocht op marktplaats.. voor (uit mijn hoofd) 30 euro ja hij had wel wat vliegroest, alleen met een schuurpapiertje en daarna wat epoxy primer is 't weer een zo goed als nieuwe. 'oud' is ie niet, zag er alleen niet zo netjes meer uit. Hij komt er voorlopig nog niet onder, de Van moet eerst op LPG met 1 tank rijden.