2006 Pontiac GTO ls2

Show your project car!
Plaats al je updates in 1 topic. (Dus aub geen meerdere topics voor aparte updates die over dezelfde auto gaan)
Chevy Marvin
Posts: 1276
Joined: Fri Jan 02, 2009 8:18 pm

Re: 2006 Pontiac GTO ls2

Post by Chevy Marvin »

Erg gave kleur zo!
Roy
Posts: 237
Joined: Tue Feb 22, 2011 6:44 pm

Re: 2006 Pontiac GTO ls2

Post by Roy »

begin van de week de nieuwe velgen binnen gekregen, dus monteren !!!

Image

Image

Image

Image

Image

tevens de carbon diffuser uit de doos gehaald en gemonteerd:

Image

Image
Phatkees
Posts: 525
Joined: Mon Apr 12, 2010 3:43 pm

Re: 2006 Pontiac GTO ls2

Post by Phatkees »

Hoe bevallen de vredestein`s je? Heb zelf ook nieuwe banden nodig en zag dat deze qua geluid als een van de beste uit de test kwamen. Zijn ze ook daadwerkelijk stil?
Roy
Posts: 237
Joined: Tue Feb 22, 2011 6:44 pm

Re: 2006 Pontiac GTO ls2

Post by Roy »

Heb er nog geen meter mee gereden dus kan je daar nog geen antwoord op geven... zodra ik op apk ben geweest laat ik het je weten ;)
Roy
Posts: 237
Joined: Tue Feb 22, 2011 6:44 pm

Re: 2006 Pontiac GTO ls2

Post by Roy »

ondertussen al heel wat meters gemaakt me de gto, echt heerlijk dat koppel en dan het geluid :D

zal deze week eens wat mooie foto's maken ervan en kijken of ik een filmpje hier kan krijgen.

heb jammer genoeg alleen de carbon voorlip nog niet erop want kom de oprit niet af ermee hahaha
Corp
Posts: 5093
Joined: Tue Jan 25, 2005 1:23 pm

Re: 2006 Pontiac GTO ls2

Post by Corp »

zware kutbanden die vredestein, ik had ze ook en heb ze allemaal weggepleurd. Hou die dingen goed in de gaten want al rijden ze zeer fijn in droog en nat, volgens mij is er een reden dat ze ineens vervangen zijn door die vortis.

paar x hard rijden met mooi warm weer en hop, hele happen eruit (en nee bandenspanning niet te laag, uitlijning goed want doe ik allemaal zelf) de slechtste band was niet eens lek maar t ding zal op de autobahn maar uit elkaar klappen.

plaatje

plaatje

plaatje

De voorbanden waren t slechtste, die kunnen het wringen op hoge snelheden gewoon niet aan. Zeer stijve wanten en de overgang is gewoon te zwaar belast. De achterbanden hadden ook vreemde scheuren in t loopvlak.

Ben weer terug op pirellis en michelin pilots, de vredesteins reden fijner (al zijn ze wel veel smaller voor dezelfde maatvoering tov andere fabrikanten) maar ik wil de gok niet meer aan. 1 setje 265 & 295 19 en 265 295 20s zo bij t grof vuil. Allemaal met vreemde beschadigingen.

Ja ze zijn stil, fijn in de regen en perfect in droog. Jammer maar helaas.
Roy
Posts: 237
Joined: Tue Feb 22, 2011 6:44 pm

Re: 2006 Pontiac GTO ls2

Post by Roy »

afgelopen week snel eens wat foto's gemaakt aangezien ik toch al een hele tijd met de auto rondrij, ben erg tevreden met zoals de auto is geworden…

rijdt echt lekker, kunt rustig cruisen ermee zonder gek te worden van de uitlaat maar als je gas geeft :idea:

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image
Roy
Posts: 237
Joined: Tue Feb 22, 2011 6:44 pm

Re: 2006 Pontiac GTO ls2

Post by Roy »

heb ook even een filmpje gemaakt, voor een idee van het geluid ;)

https://youtu.be/ol_N-_IsPvY

krijg het niet geregeld om hem direct zichtbaar te krijgen hier op de site
Corp
Posts: 5093
Joined: Tue Jan 25, 2005 1:23 pm

Re: 2006 Pontiac GTO ls2

Post by Corp »

gerrutcamaro
Posts: 1611
Joined: Thu Apr 28, 2011 4:14 pm

Re: 2006 Pontiac GTO ls2

Post by gerrutcamaro »

Nice!
Post Reply