1971 trans am

Show your project car!
Plaats al je updates in 1 topic. (Dus aub geen meerdere topics voor aparte updates die over dezelfde auto gaan)
Funk
Posts: 7655
Joined: Mon Jun 20, 2005 2:41 pm

Re: 1971 trans am

Post by Funk »

Ziet er goed uit, mooi ook zo in 't wit.
Zou je 'm niet nog een cm of 10~15 willen laten zakken?
71transam
Posts: 55
Joined: Wed Apr 18, 2012 9:04 pm

Re: 1971 trans am

Post by 71transam »

Nee, zou wel mooier staan, maar hou hem nu liever gewoon origineel
Funk
Posts: 7655
Joined: Mon Jun 20, 2005 2:41 pm

Re: 1971 trans am

Post by Funk »

Of een gulden middenweg :) maar ik snap je keuze
martijnv8
Posts: 22
Joined: Sun Jan 31, 2010 10:58 am

Re: 1971 trans am

Post by martijnv8 »

Ziet er super uit!!!
Green-Hornet
Posts: 569
Joined: Mon Jan 04, 2010 7:45 pm

Re: 1971 trans am

Post by Green-Hornet »

71transam wrote: Dit heeft (motorisch) nog aardig wat problemen gegeven, heb slechte ervaringen met compcams opgedaan, hun tech support is waardeloos en klantvriendelijk zijn ze ook niet. Maar met hulp van garage heusinkveld en mijn familie was hij precies 1 week daarvoor klaar, heb hem verder niet echt kunnen testen maar hij heeft het prima gedaan.
Vertel,wat was het probleem met de compcams ?
Stargazer
Posts: 2037
Joined: Thu Feb 05, 2004 7:05 pm

Re: 1971 trans am

Post by Stargazer »

Prachtig geworden!
71transam
Posts: 55
Joined: Wed Apr 18, 2012 9:04 pm

Re: 1971 trans am

Post by 71transam »

Nou bouwen mijn broerderen ik niet niet elke dag V8ten op en daarom heb ik eerst de techsupport van compcams uitgelegd wat ik wou: een normale roller nokkenas, niks geks en gevraagd wat ik daarvoor allemaal voor nodig had.

Advies was een complete kit, voor de zekerheid nog eens gevraagd of dit echt alles was wat ik nodig had en het antwoord was ja.

complete kit geinstalleerd, blok laten lopen, resultaat: 2 afgebroken studs en 5 kromme stoterstangen.

Want de stoterstangen bleken iets te lang.

Weer gemaild met de tech support en het antwoord was dat dit klopte, dat wisten ze en ik had dat zelf moeten opmeten en bestellen.

Dus ik pissig en de sales afdeling op niet echt vriendelijke manier verteld dat ik dit wel heel slechte service vond aangezien ik toch duidelijk had gevraagd wat ik allemaal nodig had en ik nou met de zooi zat, maar dat scheelde ze allemaal niks, kon nog geen sorry van af.

Maar ja toch heb je die zooi nodig dus aan de tech support gevraagd welke stoterstangen ik dan nodig had en welke studs.

Stoterstangen wisten ze wel maar de studs moest ik zelf maar even opzoeken want dat wisten ze ook niet.

Ook maar via de tech support de rest besteld aangezien de sales afdeling niet meer op mail reageerde.

Bestellen was trouwens ook een drama, dit kon alleen via paypal omdat de site problemen gaf met buitenlandse creditcards.
Maatje van had dat probleem ook met bestellen daar.

Uiteraard had ik het ook eerst op dit forum kunnen navragen en mezelf een boel ellende kunnen besparen.
Maar je gaat er toch ook wel vanuit dat als je aan zo'n tech support (2 keer ) duidelijk vraag wat je allemaal nodig heb, dat ze dat dan ook weten en ook zeggen.

Weer en les voor de volgende keer
ilomax
Posts: 61
Joined: Mon Jul 21, 2014 8:25 am

Re: 1971 trans am

Post by ilomax »

In het echt is hij nog veel mooier :)
71transam
Posts: 55
Joined: Wed Apr 18, 2012 9:04 pm

Re: 1971 trans am

Post by 71transam »

zekers :thumbs:
arthur
Posts: 1627
Joined: Sun Jun 03, 2007 8:58 am

Re: 1971 trans am

Post by arthur »

wauw!
Post Reply