The Polara of 69
-
- Posts: 118
- Joined: Fri Jul 02, 2010 1:01 pm
Re: The Polara of 69
HoiHoi Rene.
Mooie lompe Car heb je hoor.
Ik ben dan wel niet van dat matzwart maar wel bij deze uitvoering.
Maar euhh of je nou op Gas gaat rijden of dat duure goedje peut.
Het is gewoon genieten iedere meter die je aflegt toch?!.
Je bumpers ff laten verchromen en het staat dan super top (volgens mij dan he?)
Veel plezier ermee 8)
Mooie lompe Car heb je hoor.
Ik ben dan wel niet van dat matzwart maar wel bij deze uitvoering.
Maar euhh of je nou op Gas gaat rijden of dat duure goedje peut.
Het is gewoon genieten iedere meter die je aflegt toch?!.
Je bumpers ff laten verchromen en het staat dan super top (volgens mij dan he?)
Veel plezier ermee 8)
Re: The Polara of 69
en wat als ik nu looks wil en evengoed gekoelde lucht? hood scoop?..
Dank je hans! en das waar genieten van elke meter! helemaal waar!
moet ff kijken verchrome wel weer de lijsten om de ramen maar verder blijft hij mat zwart denk ik staat nog ff ruiger dan chrome bumpers namelijk
en moet ff moeiere velgen onder en breeder achter. maar daar ben ik nog naar op zoek.
eerst ff de APK puntjes fixen zodat dat weer gedaan is en geen zorgen meer over hoef te maken
Dank je hans! en das waar genieten van elke meter! helemaal waar!
moet ff kijken verchrome wel weer de lijsten om de ramen maar verder blijft hij mat zwart denk ik staat nog ff ruiger dan chrome bumpers namelijk
en moet ff moeiere velgen onder en breeder achter. maar daar ben ik nog naar op zoek.
eerst ff de APK puntjes fixen zodat dat weer gedaan is en geen zorgen meer over hoef te maken
Re: The Polara of 69
Bijvoorbeeld Dan trekt ie voor zover ik weet geen hete lucht meer aan van het motorblok.Polara69 wrote:en wat als ik nu looks wil en evengoed gekoelde lucht? hood scoop?..
Beter idee:
Gelijk een blower opzetten
Re: The Polara of 69
Mijn ervaring is van het omzetten van 300a naar 425 op een kleppenplaat dat alles er met sprongen op vooruit is gegaan (mooier lopen, meer vermogen, etc etc). Alleen het verbruik is slechter geworden (van 1:4,5 naar 1:3,8).
Moet wel zeggen dat ik er laatst achter kwam dat de mixer erg arm stond en dat laatst heb aangepast...dus nog niet kunnen testen.
Moet wel zeggen dat ik er laatst achter kwam dat de mixer erg arm stond en dat laatst heb aangepast...dus nog niet kunnen testen.
Re: The Polara of 69
Verbruik is van veel dingen afhankelijk, bij een 460 kan het ook gewoon zijn dat een iele 300-A simpelweg niet genoeg kan leveren. Op mijn ex-Imperial werd het (bij gelijke rijstijl) ca 15-20% beter. Maar dat compenseerde ik door aanpassing van de rijstijl Kortom, is altijd een beetje koffiedik kijken, hoewel ik vaker hoor dat het gelijk blijft of verbetert, dan andersom. Mbt rijplezier zijn de reacties wel unaniem.
Re: The Polara of 69
heb je gekeken of de raamlijsten van rvs zijn? Mijn 70 er mopar heeft dat wel nl.... kun je ze polijsten.
-
- Posts: 4067
- Joined: Thu Oct 28, 2004 11:33 am
Re: The Polara of 69
Ìs dat niet een beetje overkill, een 425 op een standaard 318 met een geschatte manege van 200 paardjes?
Re: The Polara of 69
Beter dan die paardjes de marathon te laten lopen terwijl ze door een rietje moeten ademen
Nee hoor, de 425 werkt prima op een 318, en je hebt niet de nadelen van de 300-A-rommel.
Nee hoor, de 425 werkt prima op een 318, en je hebt niet de nadelen van de 300-A-rommel.
Re: The Polara of 69
oke ja en als ie ooit wel meer nodig heeft over vermogen krijgt dan is dat maar meteen goed en kan ik ook later als ik eens overstap op een 440 daar ook weer op zetten dus is nooit weg. slechter zal het in ieder geval niet zijn neem ik aan
haha ja blower is ook leuk idd ja! maar beetje overkill nu nog denk ik ja.. maar hood scoop kan dus wel al meer koude lucht aan brengen neem ik aan. en dus ook weer beter voor LPG. al weet ik niet of dat mooi staat op me polara....
haha ja blower is ook leuk idd ja! maar beetje overkill nu nog denk ik ja.. maar hood scoop kan dus wel al meer koude lucht aan brengen neem ik aan. en dus ook weer beter voor LPG. al weet ik niet of dat mooi staat op me polara....
Re: The Polara of 69
Hier nog wat foto's van me motor ruim
-
- Posts: 4067
- Joined: Thu Oct 28, 2004 11:33 am
Re: The Polara of 69
Staat die snorkel v/d luchtfilter niet de verkeerde kant op of is dit de winterstand??
Koudere lucht is toch richting rijwind?
Koudere lucht is toch richting rijwind?
Re: The Polara of 69
Ik dacht precies hetzelfde toen ik deze foto's zagmercury1970 wrote:Staat die snorkel v/d luchtfilter niet de verkeerde kant op of is dit de winterstand??
Koudere lucht is toch richting rijwind?
Re: The Polara of 69
hahaha ja nu je het zo zegt heb je helemaal gelijk en weet eigenlijk niet waarom hij zo staat..
maja waar van die is geweest en aan het blok dingen gedaan heeft is niet zo snugger blijkt maar weer... maja daarom moet ik ook aantal aanpassingen dus doen.
maja waar van die is geweest en aan het blok dingen gedaan heeft is niet zo snugger blijkt maar weer... maja daarom moet ik ook aantal aanpassingen dus doen.
Re: The Polara of 69
De reden zou kunnen wezen omdat de ventilator (teveel) extra lucht je luchtfilter inblaast en daarmee je gasmengsel negatief beinvloed.Polara69 wrote:hahaha ja nu je het zo zegt heb je helemaal gelijk en weet eigenlijk niet waarom hij zo staat..
maja waar van die is geweest en aan het blok dingen gedaan heeft is niet zo snugger blijkt maar weer... maja daarom moet ik ook aantal aanpassingen dus doen.
Ik heb dit om die reden wel vaker gezien
Maar als ik jou was zou ik wel je bobine verplaatsen naar het schutbord/firewall Bobine's houden het langer vol zonder die extra motorblok warmte.